🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15738.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از چیپ Horse Ridge 2 برای کامپیوترهای کوانتومی رونمایی کرد

اینتل از نسل دوم پردازنده Horse Ridge برای کامپیوترهای کوانتومی رونمایی کرد و گامی مهم در مسیر فراگیر کردن این سیستم‌های پیشرفته برداشت. Horse Ridge 2 یک چیپ کنترلی با قابلیت فعالیت در دماهای بسیار ...

اینتل از نسل دوم پردازنده Horse - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Ridge برای کامپیوترهای کوانتومی رونمایی کرد و گامی مهم در مسیر فراگیر کردن این سیستم‌های پیشرفته برداشت.

Horse Ridge 2 یک چیپ کنترلی با قابلیت فعالیت در دماهای بسیار پایین (کرایوژنیک) بوده و برای حل چالش‌های برقراری ارتباط بین - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پردازنده‌های کوانتومی آینده با توان پردازشی بسیار بالا (هزاران کیوبیت) طراحی شده است. به گفته اینتل یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این چیپ، فعالیت در دمای بسیار پایین است بنابراین می‌توان آن را هر چه بیشتر در نزدیکی پردازنده کوانتومی قرار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان

چیپ مورد بحث با استفاده از فناوری ۲۲ نانومتری فین‌فت تولید شده و - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به گفته اینتل قادر به فعالیت در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دمای حداقل ۴ درجه کلوین (منفی ۲۶۹ درجه سانتی گراد) است. این چیپ در مقایسه با نسل قبل دو پیشرفت بزرگ داشته است: نخست توانایی دستکاری و خواندن وضعیت کیوبیت‌ها و دوم، توانایی کنترل همزمان پتانسیل - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - چندین گیت مورد نیاز برای درهم‌تنیدگی (Entanglement) کیوبیت‌ها. این چیپ همچنین از یک میکروکنترلر قابل برنامه‌ریزی برخوردار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تداخل میان کیوبیت‌ها (crosstalk) - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را با استفاده از فیلتر کردن پالس‌ها کاهش می‌دهد.

اینتل همچنین از توسعه فرآیند جدیدی خبر داده که زمان ارزیابی ویفرهای سیلیکونی پردازنده‌های کوانتومی را از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۴ هفته به ۵ ساعت کاهش می‌دهد و تأثیر بسزایی در پیشرفت کامپیوترهای کوانتومی خواهد داشت.

اینتل با معرفی چیپ Horse Ridge 2 در پی کم‌تر کردن فاصله با رقبایی همچون IBM و گوگل است. این تراشه ساز امیدوار است با عرضه پردازنده‌های کوانتومی با توان پردازشی بسیار بالا از رقبای نامبرده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیشی بگیرد. «جیم کلارک» رییس بخش - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تحقیقات سخت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - افزار و قطعات کوانتومی اینتل معتقد است این چیپ بشر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را «یک قدم دیگر به توسعه مدارهای کوانتومی یکپارچه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بدون ترافیک» - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نزدیک تر - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone