🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: ایجاد فشار هوا باعث جوش اوردن پکیج خواهد شد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  5. سوال: دلایل نور و آتش پیلوت چیست؟
    پاسخ: خرابی ترموکوبل، مشعل، جرقه زن و... از موارد ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15727.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

موبایل‌های ۲۰۲۱ سامسونگ از ساعت‌های قدیمی سری Gear پشتیبانی نمی‌کنند

برخی از کاربران اپلیکیشن Samsung Members پیغامی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد موبایل‌های سال ۲۰۲۱ سامسونگ از برخی ساعت‌های قدیمی سری Gear پشتیبانی نمی‌کنند. به گزارش وب سایت GalaxyClub، نوتیفیکیشنی در اپ Samsung Members برای ...

برخی از کاربران اپلیکیشن Samsung Members پیغامی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد موبایل‌های سال ۲۰۲۱ سامسونگ از برخی ساعت‌های قدیمی سری Gear پشتیبانی نمی‌کنند.

به گزارش وب سایت GalaxyClub، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان - نوتیفیکیشنی در اپ Samsung Members برای کاربران ارسال شده که در آن نسبت به عدم سازگاری گجت‌های پوشیدنی قدیمی سری گلکسی Gear با موبایل‌های سال ۲۰۲۱ سامسونگ هشدار داده شده است. در متن این پیام به پنج گجت پوشیدنی اشاره شده که احتمالاً با موبایل‌های سال ۲۰۲۱ سامسونگ سازگار نخواهند بود:

  • گلکسی گیر
  • گلکسی گیر ۲
  • گلکسی گیر ۲ نئو
  • گلکسی گیر S
  • گلکسی فیت

آنطور که در گزارش نوشته شده، سیاست جدید شامل موبایل‌های سال ۲۰۲۱ سامسونگ می‌شود، بنابراین محصولات فوق همچنان با «موبایل‌های سال - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان - ۲۰۲۰ به قبل» سامسونگ سازگار هستند. در این گزارش به دلیل توقف پشتیبانی سامسونگ اشاره‌ای نشده، اما مشکل عدم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان - سازگاری احتمالاً به اندروید ۱۱ و پوسته جدید سازنده کره‌ای یعنی One UI 3.0 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان - ربط دارد.

در هر صورت اگر سامسونگ واقعاً چنین تصمیمی بگیرد، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان - دارندگان مدل‌های قدیمی ساعت‌های هوشمند سامسونگ که به فکر خرید گلکسی S21 هستند، در صورتی که بخواهند همچنان از محصولات سری گیر استفاده کنند، باید به فکر ارتقای ساعت هوشمند خود نیز باشند. در ادامه گزارش آمده که دارندگان پنج ساعت مورد بحث پیغام رسمی عدم پشتیبانی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر جوانرود استان کردستان - را در هفته‌های آتی در اپلیکیشن Galaxy Wearable دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone