🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15734.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در حال کار روی یک سنسور دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی است

سامسونگ در سال‌های اخیر سنسورهای دوربین زیادی توسعه داده و برخی از محصولات خود مانند گلکسی S20 اولترا را به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز کرده. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای مشغول توسعه یک ...

سامسونگ در سال‌های اخیر سنسورهای دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - زیادی توسعه داده و برخی از محصولات خود مانند گلکسی S20 - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - اولترا را به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز کرده. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای مشغول توسعه یک سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی است.

تا به امروز چندین گزارش به استفاده از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید در نسل آینده پرچمدارهای سامسونگ اشاره کرده بودند.حالا ظاهرا این شرکت پس از توسعه این محصول به دنبال دستیابی به یک سنسور بزرگتر است.

طبق اطلاعاتی که توسط افشاگر دنیای فناوری، «Ice Universe» منتشر شده، سامسونگ برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - نسل آینده گوشی‌های هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - خود به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - دنبال رونمایی از یک سنسور دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی است. به نظر می‌رسد چنین سنسوری ابتدا در دنیای خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد و سپس شاهد حضور آن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - در موبایل‌ها خواهیم بود.

در حال حاضر چندین گوشی هوشمند مانند پرچمدارهای سامسونگ قادر به ضبط ویدیوهای 8K هستند، اما سنسورهای آینده کیفیت آن‌ها را افزایش می‌دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان

دلیل توسعه سنسور با این میزان مگاپیکسل، امکان زوم روی سوژه‌ها در هنگام عکاسی و فیلمبرداری بدون تاثیر منفی روی کیفیت خروجی است. با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - وجود چنین ایده‌ای، افزودن یک سنسور دوربین ۶۰۰ مگاپیکسلی به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - یک گوشی هوشمند چالش‌های مخصوص به خود را دارد.

اگر سامسونگ چنین هدفی را دنبال کند، احتمالا دستگاه‌های مجهز به این سنسور برآمدگی دوربین بسیار بزرگی خواهند داشت. البته شاید این کمپانی کره‌ای برای جلوگیری از این موضوع، به دنبال راهی برای کاهش ابعاد این سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این سنسور ۱۲ درصد پنل پشتی را اشغال می‌کند و برآمدگی برابر با ۲۲ میلی‌متر دارد. از نظر طراحی با یک گوشی جذاب روبه‌رو نیستیم، بنابراین تا ورود چنین سنسوری به دنیای موبایل‌ها احتمالا راه طولانی در پیش داریم.

انتظار می‌رود پیش از رونمایی از سنسور ۶۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - مگاپیکسلی، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - سامسونگ از یک دوربین ۲۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کند. در ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی درباره این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر خمام استان گیلان - سنسور منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone