🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  2. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به پکیج آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  4. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: زمانی که آب داخل پکیج داغ ‌شود نیاز دارد تا فضای بیشتری را اشغال کند، که این وظیفه را منبع انبساط به عهده دارد.
  5. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15730.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

Google Drawings چیست و چگونه با آن تصاویر کلاژ بسازیم؟

ابزارهای آنلاین زیادی برای ساخت عکس کلاژ وجود دارد، با این حال اکثر آن‌ها شامل با تبلیغات پر شده‌اند یا روی تصاویر واترمارک قرار می‌دهند. در این میان می‌توان از یک ابزار رایگان گوگل برای ...

ابزارهای آنلاین زیادی برای ساخت عکس کلاژ وجود دارد، با این حال اکثر آن‌ها شامل با تبلیغات پر شده‌اند یا روی تصاویر واترمارک قرار می‌دهند. در این میان می‌توان - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - از یک ابزار رایگان گوگل برای چنین کاری استفاده کرد. در این مطلب آموزش ساخت تصاویر کلاژ با Google Drawings را آموزش می‌دهیم.

Google Drawings ابزاری آنلاین و رایگان برای ساخت و ویرایش طرح‌های گرافیکی پایه است که امکانات متنوعی دارد، البته نمی‌توان برای کارهای حرفه‌ای از آن استفاده کرد. برای دسترسی به این ابزار می‌توانید به سایت drawings.google.com بروید یا اینکه از طریق گوگل درایو به آن دسترسی پیدا کنید.

این ابزار رایگان قابلیت‌های مختلفی دارد و برای مثال می‌توانید چندین عکس را در کنار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - یکدیگر قرار دهید، به آن متن اضافه کنید یا تغییرات دیگری در آن‌ها اعمال کنید. ما تمام این کارها را به شما آموزش می‌دهیم. در ادامه برای یادگیری نحوه ساخت تصاویر کلاژ با Google Drawings با دیجیاتو همراه باشید.

ساخت تصاویر کلاژ با Google Drawings

اول از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - همه با استفاده از مرورگر کامپیوتر خود به سایت این ابزار گوگل مراجعه کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

  • با ورود به سایت، یک بوم خالی در برابرتان قرار می‌گیرد. روی گزینه Insert و سپس Image کلیک کنید. در این بخش چندین راه برای آپلود عکس به چشم می‌خورد. شما می‌توانید این تصویر را از گوگل درایو، گوگل فوتوز، - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - کامپیوتر خود، URL، جستجو در وب و یا حتی وبکم کامپیوتر خود آپلود کنید. روش موردنظرتان را انتخاب کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

  • تمام عکس‌های موردنیاز برای ساخت کلاژ را آپلود کنید. تمام این تصاویر روی هم قرار می‌گیرند. اگر در این میان عکسی را فراموش کردید، نگران نباشید چرا که می‌توانید در آینده چنین عکسی را آپلود کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

  • حالا باید با توجه به نیاز و سلیقه خود یک کلاژ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - بسازید و آن را شخصی‌سازی کنید. برای ساخت تصاویر کلاژ با Google Drawings چندین نکته را به شما آموزش می‌دهیم.

تغییر سایز تصاویر

برای تغییر سایز یک عکس، - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - یکبار روی آن کلیک کنید تا انتخاب شود. با این کار اطراف - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن یک فریم قرار می‌گیرد که در گوشه‌های - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن جعبه‌های کوچکی به چشم می‌خورد. از این چهار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - جعبه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای افزایش و کاهش یکنواخت ابعاد عکس خود استفاده کنید. امکان تغییر سایز تصویر با استفاده از جعبه‌های موجود در وسط خطوط نیز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - وجود دارد، اما نسبت آن بهم می‌خورد و دیگر بطور یکنواخت سایز آن تغییر نمی‌کند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

جابه‌جایی تصاویر

برای تغییر موقعیت هر عکس، می‌توانید با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - یکبار کلیک آن را انتخاب کنید. پس از این کار آن را به یک موقعیت جدید بکشید. اگر نمی‌خواهید با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - ماوس چنین کاری را - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - انجام دهید، به سراغ ۴ کلید جهت‌دار کیبورد بروید - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - و با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن‌ها عکس را حرکت دهید.

خطوط راهنما

زمانی که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - عکسی را حرکت یا ابعادش را تغییر می‌دهید، توسط خطوط قرمز رنگی راهنمایی می‌شوید. این خطوط تراز بودن عکس با دیگر تصاویر را به شما اطلاع می‌دهند. از این خطوط راهنما برای ساخت تصاویر کلاژ با Google Drawings استفاده کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

اگر خطوط قرمز رنگ نمایان نیستند، روی گزینه View در نوار بالای صفحه کلیک کنید. در این نوار گزینه Snap to و سپس Guides را انتخاب کنید تا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - خطوط قرمز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - رنگ ظاهر شوند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

چرخاندن عکس

برای چرخاندن یک تصویر روی آن کلیک راست کرده و گزینه Rotate را انتخاب کنید. با کلیک روی این گزینه، چندین - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - گزینه برای نحوه چرخاندن عکس در برابرتان قرار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌گیرد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

اگر می‌خواهید عکس را در هر زاویه‌ای بچرخانید، ابتدا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - آن را انتخاب کرده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - و سپس از دسته - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - بالای آن استفاده کنید. با انتخاب این دسته چرخاندن تصویر در هر زاویه‌ای ممکن می‌شود.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

برش عکس

شاید یکی از عکس‌ها برای ساخت کلاژ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - دارای یک بخش اضافه باشد و بخواهید آن را برش دهید. برای این کار نیازی به استفاده از ابزارهای شخص ثالث نیست و می‌توانید چنین کاری را داخل Google Drawings انجام دهید.

برای برش یک عکس دوبار روی آن کلیک کنید تا اطراف آن یک حاشیه مشکی رنگ قرار بگیرد. از این حاشیه مشکی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - رنگ برای انتخاب نواحی که می‌خواهید باقی بماند، استفاده کنید. پس از انتخاب ناحیه موردنظر، کلید Enter را روی کیبورد فشار دهید. بجای این کار می‌توانید با کلیک راست روی تصویر یا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - منوی بالای صفحه، تصویر را برش دهید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

برش در اشکال مختلف

برای اینکه عکس کلاژ شما ظاهر جذابتری داشته باشد، - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - می‌توانید تصاویر را در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - اشکال مختلف - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - برش دهید. برای این کار - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - روی عکس - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - کلیک - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده و سپس فلش کنار گزینه برش در منوی بالای تصویر را انتخاب کنید. در این بخش شکل موردنظرتان را انتخاب کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

برای اینکه نواحی موردنظرتان درون این برش قرار بگیرد، روی آن دوبار کلیک کرده و آن را به اطراف بکشید. شما می‌توانید عکس را بچرخانید، سایزش را تغییر دهید یا آن را داخل شکل قرار دهید. با این کار عکس شما با اشکال مختلف کراپ می‌شود.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

مرتب کردن تصاویر

ابزار Google Drawings از لایه‌بندی تصاویر پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید یک عکس را روی دیگری قرار دهید یا آن به سمت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - جلو یا عقب حرکت دهید. برای این کار روی عکس راست کلیک کرده و گزینه Order را انتخاب کنید. با توجه به نیازتان روی یکی از گزینه‌های آن کلیک کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

حاشیه سفارشی

شما - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - در ابزار گوگل می‌توانید به عکس‌های - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود حاشیه اضافه کنید یا آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. سبک، ضخامت و رنگ‌ حاشیه اطراف تصویر را می‌توانید تغییر دهید. برای این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - کار روی عکس موردنظر کلیک کرده و ابزار حاشیه مناسب را از نوار بالای صفحه انتخاب کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

افزودن متن به عکس

شما می‌توانید در صورت نیاز به کلاژ خود یک متن نیز اضافه کنید. برای این کار در منوی بالای صفحه گزینه Insert را انتخاب کرده و سپس در منوی زیر آن روی گزینه Text Box کلیک کنید. متن موردنظر خود را تایپ کنید. علاوه بر متن، امکان افزودن اشکال و خطوط به کلاژ نیز وجود دارد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

دیگر گزینه‌های ویرایشی

برای ساخت تصاویر کلاژ با Google Drawings به گزینه‌های دیگری نیز دسترسی دارید. برای مثال می‌توانید رنگ عکس‌ها را تغییر دهید یا به آن‌ها سایه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - اضافه کنید. برای این کار روی عکس موردنظر راست کلیک کرده و گزینه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - Format را انتخاب کنید. گزینه‌های فرمت در یک نوار در سمت راست تصویر نمایان می‌شوند. تغییرات موردنظر را از این - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - نوار جانبی اعمال کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

ذخیره عکس کلاژ

در نهایت باید تصویر خود را ذخیره کنید. فایل‌های Google Drawings در حساب - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - گوگل درایو ذحیره می‌شوند، بنابراین همیشه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - طریق گوگل درایو آن‌ها را ویرایش کنید.

پس از آماده شدن کلاژ، می‌توانید آن را به عنوان یک فایل تصویری دانلود کنید یا اینکه از آن به عنوان یک کلاژ در اسناد گوگل داکس بهره ببرید.

برای دانلود یک کلاژ به عنوان عکس، روی گزینه فایل در نوار بالای صفحه کلیک کرده و گزینه دانلود را انتخاب کنید تا فرمت‌های عکس در اختیارتان قرار بگیرند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

برای قرار دادن این کلاژ در اسناد گوگل داکس باید یک سند را باز کنید و سپس به مسیر  Insert > Drawing بروید. روی گزینه درایو کلیک - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده و کلاژ موردنظر را انتخاب کنید.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر بویین زهرا استان زنجان

ساخت تصاویر کلاژ با Google Drawings با چندین مرحله بالا امکان‌پذیر می‌شود. این ابزار گوگل رایگان است و امکان دانلود کلاژ به عنوان عکس را هم برای شما فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید از آن در گوگل اسلاید، پاورپوینت و حتی ورد مایکروسافت استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابناک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام بچه ها سایت ***** پکیج مرکوری 24 مگا پلاس شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone