🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26477.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیر هواوی: سیستم عامل هونگ منگ جایگزین اندروید نیست

هواوی اعلام کرده که سیستم عامل جدید در حال توسعه‌اش که هونگ‌منگ (Hongmeng) نام گرفته قرار نیست جایگزین اندروید باشد و در واقع برای دستگاه‌های IoT ساخته شده است. این در حالی است که تا ...

هواوی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - اعلام کرده که سیستم عامل جدید در حال توسعه‌اش که هونگ‌منگ (Hongmeng) نام گرفته قرار نیست جایگزین اندروید باشد و در واقع برای دستگاه‌های IoT ساخته شده است. این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - در حالی است که تا به امروز تصور همه این بوده که هواوی هونگ‌منگ را به عنوان سیستم عامل جایگزین اندروید درنظر گرفته است.

مدیر هواوی «لیانگ هوا» گفته که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - برای اصلاح هونگ‌منگ به منظور استفاده در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - اسمارت‌فون‌ها در نظر گرفته نشده و هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - اندروید اولین انتخاب این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - شرکت است.

در واقع تحریم‌های آمریکا و قطع همکاری شرکت‌های آمریکایی با هواوی باعث شد که شایعات توسعه سیستم عامل اختصاصی این شرکت بالا بگیرد. پیشتر هم نایب رئیس هواوی با علام اینکه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - در حال توسعه یک جایگزین برای اندروید است به این شایعات دامن زده و گفته بود:

هواوی در پروسه ساخت و توسعه یک پلتفرم اختصاصی برای جایگزینی اندروید است. البته این مساله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - انتخاب اول ما نبوده و از اینکه بخشی از خانواده بزرگ اندورید باشیم خوشحالیم. با این حال فعلا هونگ‌منگ در مراحل آزمایش در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - چین به سر می‌برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان

صحبت مدیران هواوی به همین‌جا خلاصه نشد و چند روز پیش موسس هواوی هم در مصاحبه‌ای توسعه هونگ‌منگ را تائید کرده و گفت که این سیستم عامل 60 درصد از اندروید سریعتر خواهد بود و از این حیث حتی macOS را هم پشت سر می‌گذارد.

با همه این‌ها شایعاتی از یک سیستم عامل دیگر هواوی که برای اسمارت‌فون‌ها در حال توسعه است به گوش می‌رسد. البته فعلا مدیران هواوی مستقیما در مورد آن صحبتی نکرده‌اند.

دور از ذهن نیست که تردید هواوی به خاطر برداشته شدن تحریم همکاری این شرکت با گوگل باشد. حالا که آتش‌بسی هر چند موقتی بین آمریکا و چین به جریان افتاده معقولانه است که این شرکت از صحبت درباره جایگزین اندروید دست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - بکشد.

با این حال احتمالا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر چمخاله استان گیلان - این غول تکنولوژی چین توسعه سیستم عامل جایگزین خودش را پشت پرده ادامه می‌دهد، اما فعلا صحبتی در مورد آن به میان نخواهد آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone