🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34171.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با نوبیا آلفا آشنا شوید؛ تلفن همراه روی مچ دست شما

تلفن های هوشمند روز به روز پیشرفته تر از گذشته می شوند و حالا نوبیا، یکی از شاخه های ZTE تلفن هوشمندی را طراحی کرده که می توانید آن را دور مچ دستانتان ببندید. درست ...

تلفن های هوشمند روز به روز پیشرفته تر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از گذشته می شوند و حالا نوبیا، یکی از شاخه های ZTE تلفن هوشمندی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را طراحی کرده که می توانید آن را دور مچ دستانتان ببندید. درست مثل یک ساعت. اما این بار دیگر خبری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از یک طراحی و ایده نیست و این تلفن هوشمند قرار است اواخر پاییز عرضه شود.

همانطور که در ویدیوی بالا می بینید این دستگاه از نمایشگری انعطاف پذیر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بهره می برد. این دستگاه از یکی از نسخه های OLED استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می کند و همچنین به پشتیبانی از 4G می پردازد. بنابراین با استفاده از آن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می توان به تماس های تلفنی پاسخ داد و از اپلیکیشن های مختلف استفاده کرد.

هنوز مشخص نشده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که این تلفن -یا شاید دستبند- هوشمند از چه سخت افزاری پشتیبانی می کند و می توان با کمک آن به اجرای چه مواردی پرداخت. اما می دانیم با استفاده از آن می توان تماس های تلفنی برقرار کرد، به اجرای برخی از اپلیکیشن ها روی مچ دست پرداخت و حتی با استفاده از دوربینی که در آن تعبیه شده به گرفتن عکس های با رزولوشن بالا پرداخت.

علاوه بر این ها، نوبیا آلفا از سنسور مجاورت استفاده می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کند که با بهره مندی از آن بدون توجه به زاویه‌ی دید کاربر، جهت گیری مناسب تصویر ارائه خواهد شد. این تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یا ساعت هوشمند و یا حتی دستبند الکترونیکی به نظر یکی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از گجت های پوشیدنی جذاب لقب خواهد گرفت. اما به هر ترتیب باید کمی صبر کرد تا از مشخصات سخت افزاری و قیمت زمان عرضه‌ی آن مطلع شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone