تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13162.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ مایکروسافت با پردازنده‌های اینتل و AMD افشا شد

چندین ماه از معرفی سرفیس لپ‌تاپ ۳ می‌گذرد و مایکروسافت خودش را برای رونمایی از نسل جدیدش آماده می‌کند. حالا گزارشی جدید، مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ را در اختیار ما قرار داده است. لپ‌تاپ جدید ...

چندین ماه از معرفی سرفیس لپ‌تاپ ۳ می‌گذرد و مایکروسافت خودش را برای رونمایی از نسل جدیدش آماده می‌کند. حالا گزارشی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - جدید، مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ را در اختیار ما قرار داده است.

لپ‌تاپ جدید مایکروسافت در نسخه‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل و AMD وارد بازار می‌شود. این محصول از پردازنده‌های رایزن 5 4680U و رایزن 7 4980U بهره می‌برد و خبری از پردازنده‌های سری رایزن ۵ که اوایل سال جاری میلادی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - معرفی شدند، در آن‌ نخواهد بود. با این وجود، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - سرفیس لپ‌تاپ ۴ به جدیدترین پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل شامل Core i5-1145G7 و Core i7-1185G7 مجهز می‌شود.

به نظر می‌رسد تنها پردازنده‌ها تفاوت اصلی میان سرفیس لپ‌تاپ ۳ و ۴ باشند. مدل جدید در نسخه‌های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی وارد بازار می‌شود که تفاوتی با نسل گذشته‌اش ندارد. رزولوشن این نمایشگرها به ترتیب برابر ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل و ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ پیکسل خواهد بود و همچنین نسبت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - تصویر ۳:۲ خواهند داشت که این ویژگی‌ها هم با سرفیس لپ‌تاپ ۳ یکسان هستند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان

سرفیس لپ‌تاپ ۴ را در مدل‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل می‌توان با حداکثر ۳۲ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - گیگابایت رم سفارش داد، اما میزان رم در نمونه‌های مجهز به پردازنده‌های AMD حداکثر به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. اگر مدل مجهز به پردازنده‌های اینتل را سفارش دهید، حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌گیرد، اما برای نسخه‌های مجهز به پردازنده‌های AMD، این میزان به ۵۱۲ گیگابایت کاهش می‌یابد.

ضخامت این محصولات در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - نسخه‌های مختلف یکسان و برابر ۱۴.۵ میلی‌متری خواهد بود، با این حال وزن آن‌ها متفاوت است. طبق گزارش اخیر، مدل ۱۳.۵ اینچی مجهز به پردازنده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - اینتل وزنی برابر ۱.۳۱ کیلوگرم و نسخه‌های دیگر وزنی برابر ۱.۲۵ کیلوگرم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - خواهند داشت. مدل ۱۵ اینچی مجهز به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - پردازنده اینتل هم ۱.۵۴ کیلوگرم وزن دارد و البته اطلاعی از وزن مدل ۱۵ اینچی با پردازنده‌های AMD نداریم.

سرفیس لپ‌تاپ ۴ به سرفیس کانکت، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - USA نوع C و A - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - و بلوتوث مجهز می‌شود و از سنسور سنجش نور محیط بهره می‌برد. علاوه بر این، با سرفیس پن - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تایباد استان خراسان - و Dial هم سازگار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone