🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  2. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32263.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

طرح خلاقانه گوشی هابل فون با دو چیپست اسنپدراگون 855 [تماشا کنید]

شرکت فنلاندی Turing Robotics که چندی پیش اعلام ورشکستگی کرده بود اکنون از ایده عجیبی که برای گوشی آتی خود در سر دارد خبر می دهد. این شرکت ویدیویی از طرح گوشی تورینگ هابل فون ...

شرکت فنلاندی Turing Robotics که چندی پیش اعلام ورشکستگی کرده بود اکنون از ایده عجیبی که برای گوشی آتی خود در سر دارد خبر می دهد.

این شرکت ویدیویی از طرح گوشی تورینگ هابل فون را برای وبسایت دیجیتال ترندز ارسال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - کرده؛ موبایلی تاشو با دو نمایشگر خاص که قرار است در سال 2020 روانه بازار شود.

به گفته سازنده، هابل فون نمایشگری چند وجهی دارد، از وسط تا می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - شود و به لطف یک لولا قابلیت چرخش در هر زاویه ای را دارد. به نظر می رسد این گوشی دارای تعدادی دوربین باشد؛ یکی تعبیه شده در بالای دستگاه و دیگری قرار گرفته در بریدگی بالای نمایشگر.

گمان می رود هابل فون به قابلیت تشخیص چهره کاربر مجهز باشد. سازنده ادعا کرده سیستم دوربین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - به کاربر امکان می دهد کارهای ویژه ای را انجام دهد. به عنوان نمونه دوربین می تواند گفتن نام مخاطبان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - توسط کاربر را تشخیص دهد و گوشی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - مخاطب تماس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - برقرار کند. دوربین اصلی زوم اپتیکال فوق العاده 15 برابری را فراهم می کند و در عین حال یک نرم افزار ویژه ویرایش ویدئو برای گوشی در نظر گرفته شده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران

اما - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - در بحث سخت افزار هم با مشخصات عجیبی طرف - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - هستیم. تورینگ خبر از دو عدد اسنپدراگون 855 داده، چیپستی که البته هنوز معرفی نشده است. سازنده در مورد هابل فون به برخی نکات مبهم اشاره کرده. به عنوان نمونه گفته شده این گوشی به لطف یکپارچه کردن قابلیت های واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، واقعیت ترکیبی و فناوری های دیگر، بُعد جدیدی از گیمینگ را ایجاد خواهد کرد.

در کنار این خصوصیات هابل فون با شبکه های مخابراتی نسل 5 سازگار خواهد بود. در نهایت مشخص نیست چه سیستم عاملی برای این گوشی در نظر گرفته می شود.

قطعاً - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - تورینگ برای تمامی این ویژگی ها مبلغ بالایی را از خریداران طلب خواهد کرد. با 2750 دلار از ماه ژوئن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - سال 2020 هابل فون روانه بازار آمریکا می شود و در آگوست و سپتامبر در اروپا و چین عرضه می گردد. در نهایت در دسامبر همان سال روانه بازارهای دیگر کشورهای جهان خواهد شد.

سرگذشت تورینگ در سال های اخیر نشان داده که این شرکت چندان خوش قول نبوده. در سال 2015 گوشی این شرکت با تأخیر عرضه رونمایی شد و حتی پیش از اینکه روانه بازار شود، سیستم عامل آن از اندروید 5.1 به Sailfish OS تغییر پیدا کرد. در نهایت هم نسخه هایی تکمیل نشده از این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - گوشی ها به مشتریان تحویل داده شد. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - در ادامه Appassionato با قیمت 1000 دلاری کمی پیش از اعلام ورشکستگی شرکت و توقف تولید عرضه شد.

با این شرایط مشخص - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - نیست که تورینگ چگونه می تواند تا سال 2020 هابل فون را روانه بازارها کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone