🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
  4. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32264.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارکی منتسب به مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 در گیک بنچ ثبت شد

با اینکه به تازگی سامسونگ اعلام کرده با معرفی گلکسی R و گلکسی P، از سری گلکسی J خداحافظی خواهد کرد اما به نظر می‌ رسد خط تولید سری گلکسی A پابرجا خواهد ماند و کمپانی کره‌ای ...

با اینکه به تازگی سامسونگ اعلام کرده با معرفی گلکسی R و گلکسی P، از سری گلکسی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - J خداحافظی خواهد کرد اما به نظر می‌ رسد خط تولید سری گلکسی A پابرجا خواهد ماند و کمپانی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کره‌ای هنوز قصد دارد مدل‌ های جدیدی از این سری را عرضه‌ کند چرا که به تازگی بنچمارکی منتسب به مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 در گیک بنچ رویت شده - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اخیراً اطلاعاتی از یک موبایل - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با شماره‌ مدل SM-A750FN در وبسایت گیک بنچ ثبت شده و کارشناسان با مشاهده آن تخمین زده‌ اند که این مشخصات احتمالاً به آخرین مدل از خانواده گلکسی A ‌اختصاص داشته باشد.

طبق مشخصات منتشر شده از این گوشی، مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 از یک چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۵ با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز بهره خواهد برد که پیش از این نیز مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 نیز از آن استفاده کرده بود. علاوه بر این گوشی یاد شده به همراه ۴ گیگابایت رم و اندروید پیش فرض اوریو عرضه خواهد شد که این مقدار رم برای یک میان رده عدد - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مناسبی به شمار می‌رود.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

همانطور که در تصویر فوق نشان داده شده، مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 به لطف چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ در تست تک هسته ای - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - امتیاز ۱۵۲۶ و در تست چند هسته ای امتیاز ۴۲۶۵ را به ثبت رسانده است.

با توجه به مشخصات ذکر شده، احتمال می‌رود که این نسخه قدری ارزانتر از مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 به فروش برسد تا طرفداران برند سامسونگ بتوانند گزینه‌های بیشتری پیش روی خود داشته باشند و از میان آنها گوشی موردنظرنشان را خریداری کنند.

با این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حال مشخصات دیگری از این موبایل - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - منتشر نشده و فعلاً برای کسب اطلاع - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از مشخصات کامل مدل - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۲۰۱۸ گلکسی A7 باید منتظر معرفی رسمی یا افشای اطلاعات دیگری باشیم.

 

تماشا کنید: سامسونگ با آگهی‌های جدیدش، رسماً به اپل اعلان جنگ می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone