🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32262.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مک بوک ایر ۲۰۱۸ احتمالا به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز می شود

اگر در پی خرید مک بوک ایر هستید بهتر است مدتی دست نگه دارید، نه به امید پایین آمدن نرخ ارز بلکه به این امید که اپل احتمالا نسل جدید آن را به پردازنده نسل ...

اگر در پی خرید مک بوک ایر هستید بهتر است مدتی دست نگه دارید، نه به امید پایین آمدن نرخ ارز بلکه به این امید که اپل احتمالا نسل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدید آن را به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز خواهد کرد.

مک بوک ایر یکی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محبوب ترین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - لپ تاپ های اپل بود اما سه سال از زمان عرضه جدیدترین مدل آنها می گذرد و از ۲۰۱۰ نیز طراحی آن دستخوش تغییر نشده است. همین امر باعث شده بازار شایعات عرضه مک بوک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ایر ۲۰۱۸ داغتر از همیشه باشد.

نسخه فعلی مک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بوک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ایر از پردازنده نسبتا قدیمی نسل پنجم اینتل بهره می برد، حالا اما منابع تایوانی مدعی شده اند که مدل جدید این لپ تاپ در سال جاری به پردازنده نسل هشتم کیبی لیک مجهز خواهد شد.

بر اساس گزارش Economic Daily News اپل به خاطر تاخیر اینتل در تولید چیپ های بهره مند از معماری جدیدتر کانن لیک، در مک بوک ایر ۲۰۱۸ سراغ پردازنده های کیبی لیک خواهد رفت.

این پردازنده های چهار هسته ای i5 و i7 در سال ۲۰۱۷ عرضه شده و کلاک پایه ۱.۶ و ۱.۹ گیگاهرتزی بهره می برند که در حالت توربو تا ۳.۵ و ۴.۲ گیگاهرتز افزایش می یابد. تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستانبه گفته این منبع اگرچه چیپ های کانن لیک به لطف فرایند ۱۰ نانومتری از توان پردازش، مصرف بهینه و گرمای کمتر بهره می برند اما اپل حاضر نیست تا عرضه این چیپ در سال ۲۰۱۹ صبر کند و از اینرو مک بوک ایر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدید را همین امسال روانه بازار خواهد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرد.

اواخر سال گذشته موسسه تحقیقاتی «دیجی تایمز» اعلام کرده که اپل قصد دارد مک بوک ارزان قیمت ۱۳.۳ اینچی با نمایشگر رتینا را معرفی کند با این حال مشخص نیست که این لپ تاپ دقیقا مک بوک ایر باشد. بر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اساس گزارش های پیشین احتمالاً مک بوک ایر ۲۰۱۸ احتمالا با قیمتی بین ۷۹۹ تا ۸۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone