🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22529.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون SE پلاس با نمایشگری بزرگتر در راه است؟

آیفون SE پلاس احتمالا در ماه‌های آینده و با نمایشگری بزرگتر و دوربین دوگانه به گزینه‌ای جذاب در بازار میان رده تبدیل می‌شود. آیفون SE ‌جدید با ابعاد نسبتا کوچک نمایشگرش باب میل برخی از کاربران ...

آیفون SE پلاس احتمالا در ماه‌های آینده و با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - نمایشگری بزرگتر و دوربین دوگانه به گزینه‌ای جذاب در بازار میان رده تبدیل می‌شود.

آیفون SE ‌جدید با ابعاد نسبتا کوچک نمایشگرش باب میل برخی از کاربران است که علاقه‌ای به گوشی‌های با پنل بزرگ ندارد اما از زمان معرفی آن شایعات و گمانه زنی‌های بسیاری در مورد احتمال معرفی نسخه بزرگتر به گوش می‌رسد.

آیفون SE جانشین مستقیم آیفون ۸ با نمایشگر ۴.۷ اینچی است اما اپل با معرفی آن تولید مدل‌های ۸ و ۸ پلاس را متوقف - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - کرده و از اینرو معرفی گوشی جدیدی به عنوان جایگزین ۸ پلاس با نمایشگر بالای ۵ اینچ منطقی به نظر می‌رسد.

در همین راستا «Jon Prosser»، یوتوبر و تحلیلگر حوزه فناوری با انتشار توییتی نه چندان واضح به وجود خبرهایی در مورد آیفون SE پلاس اشاره کرده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - است. هرچند وی مشخصات یا زمان عرضه این موبایل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - ذکر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - نکرده اما زمانی که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - حجم شایعات و خبرها به این سطح می‌رسد معمولا درست از آب در می‌آیند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان

دیگر گمانه‌زنی‌ها حاکی از معرفی نسخه SE پلاس در کنار سری آیفون ۱۲ است که احتمالا کمی از دیرتر از موعد همیشگی و اواسط پاییز سال جاری از راه می‌رسند. ظاهرا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - آیفون SE پلاس با حاشیه‌های گسترده در اطراف نمایشگر از نظر ظاهری شبیه به SE خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی انتظار می‌رود که اپل موبایل مذکور را به نمایشگری ۵.۵ اینچی و چیپست قدرتمند A13 بایونیک مجهز کند که در سری آیفون ۱۱ نیز به کار برده شده‌اند.

در صورتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردکوی استان گلستان - که اپل رویه سری ۸ را در SE پلاس دنبال کند احتمالا آنرا به دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از این گوشی در دست نیست اما احتمالا اپل آنرا با قیمتی معقول روانه بازار خواهد کرد تا مشتریان بی شمار بازار میان رده را به سوی محصولات خود بکشاند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone