🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40254.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

تحقیقات گوگل حاکی از هک شدن 1.9 میلیارد حساب کاربری در سال است

هکرها به صورت پیوسته برای نفوذ به حساب کاربران گوگل تلاش می کنند. به همین خاطر محققان گوگل سال گذشته را صرف شناسایی روش های سرقت نام کاربری، رمز عبور و عرضه آن در بازارهای ...

هکرها به صورت پیوسته برای نفوذ به حساب کاربران گوگل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تلاش می کنند. به همین خاطر محققان گوگل سال گذشته را صرف شناسایی روش های سرقت نام کاربری، رمز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عبور و عرضه آن در بازارهای سیاه اینترنتی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده اند.

کمپانی ساکن مانتن ویو برای جمع آوری شواهد محکم درباره ابزارهای مورد استفاده هکرها با متخصصان امنیت سایبری دانشگاه «برکلی» کالیفرنیا همکاری کرده است.

«کرت توماس»، محقق امنیتی گوگل درباره این تحقیق می گوید:

ما مستندات جامعی را از چگونگی به سرقت رفتن اطلاعات کاربران پیدا کرده و می دانیم هکرها از چه راه هایی استفاده می کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلاننتایج این تحقیق نشان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می دهد که خرابکاران برای دستیابی به اطلاعات کاربران بیشتر از دو روش ارسال ایمیل های فیشینگ یا سایت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های شخص ثالث استفاده می کنند.

بر این اساس در بازه زمانی بین سال های 2016 - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا 2017 حداقل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 780 هزار نام کاربری یا رمز عبور از طریق نرم افزارهای کی لاگر، 12.4 میلیون از طریق فیشینگ و 1.9 میلیارد در سایت های شخص ثالث به دست هکرها افتاده است.

از مجموعه این داده های سرقت شده بین 7 تا 25 درصد با اطلاعات نام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربری و رمز عبور گوگل مطابقت دارند که برابر با حداقل 133 میلیون حساب کاربری است.

شایان ذکر است که مهاجمان با به دست آوردن اطلاعات حساب کاربری گوگل به محتواهای گسترده و متنوعی از قبیل «گوگل داکس»، «گوگل درایو»، «جیمیل»  و غیره دست پیدا می کنند.

توماس هم در این باره می گوید:

اطلاعات کاربری گوگل در واقع کلید یک پادشاهی است. حساب های کاربری این سایت برای هکرها از ارزش خاصی برخودار هستند و به همین خاطر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آنها برای دستیابی به این اطلاعات به صورتی خستگی ناپذیر تلاش می کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلاناین محقق امنیتی  توصیه می کند که در سایت های مختلف از رمزهای پیچیده و مختلف استفاده کرده یا از نرم افزارهای مدیریت رمز عبور بهره ببریم.

لازم به یادآوری است که این تیم تحقیقاتی محدود بوده و تنها اطلاعاتی را جمع آوری کرده که دسترسی به آن در وب آزاد بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone