🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40257.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بامیلو هم می‌خواهد اول باشد

دومین فروشگاه بزرگ اینترنتی ایران در آستانه برگزاری یک حراج بزرگ است؛ «حراجمعه»‌ای که هویت خود را از جمعه سیاه فرنگی‌ها وام گرفته و زیر نظر مدیرعاملی جوان در روزهای آینده قرار است تخفیف‌هایی بحث‌برانگیز ...

دومین فروشگاه بزرگ اینترنتی ایران در آستانه برگزاری یک حراج بزرگ است؛ «حراجمعه»‌ای که هویت خود را از جمعه سیاه فرنگیها وام گرفته و زیر نظر مدیرعاملی جوان در روزهای آینده قرار است تخفیفهایی بحثبرانگیز را برای سومین سال متوالی در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اختیار کاربران ایرانی قرار دهد. اما در پشت صحنهی حراجی که مدیران «بامیلو» به آن همچون یک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سکوی پرش نگاه میکنند چه در جریان است؟

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

قسمت فوقانی بلوار معروف، گران و باریک «نلسون ماندلا» تقریبا در بیشتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه است. برای رسیدن به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دفتر بامیلو در ساختمان «IIG» (گروه اینترنتی ایران) - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مجبورید وارد یکی از کوچههای تنگ منطقه جردن شوید که باز هم ترافیک و آلودگی صوتی آن سرسامآور است.

ساختمان گروه اینترنتی ایران در تقاطع کوچههای تنگ جردن، در داخل نیز تداعی کننده حالوهوای شلوغ منطقه است. چند استارتآپ بزرگ ایران در طبقات مختلف همین ساختمان مشغول کارند و همین موضوع باعث تردد بالای افراد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در آن شده است. بامیلو اما در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - طبقات اول و دوم همین ساختمان مستقر شده؛ مکانی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کارمندان حاضر در آن تعدادشان به ۱۴۰ نفر میرسد، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میانگین سنی ۲۶ سال دارند و در میزهای به هم چسبیده مشغول به کار هستند؛ افرادی که تعداد زیادی از آنها شغل اولی به حساب میآیند و زندگی کاریشان را در بامیلو آغاز کردهاند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی
پشوتن پورپزشک، مدیرعامل ۳۲ ساله بامیلو

بامیلو در تمام ابعاد خود مانند یک استارتآپ میماند که مقیاس بزرگتری پیدا کرده. اگرچه در نگاه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اول میتوان جذب لوکس بودن نسبی دفتر آن شد اما در ورای آن، فرهنگ استارتآپی، همهمهای که به گوش میرسد، مدیرعاملی که میز مشخصی برای کار ندارد و هر روز مکانی از دفتر را برای کار انتخاب میکند، یادآور خود استارتآپی کوچک است که حالا رشد یافته و توانسته بدون از دست دادن فرهنگ قبلیاش، به سوی بلوغ حرکت کند و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عنوان دومین فروشگاه اینترنتی بزرگ ایران را به خود اختصاص دهد.

هیاهو و همهمه در کنار دقت به شکل عجیبی تمهای اصلی در بامیلو هستند. اگرچه نگاههای بسیاری به مانیتورها خیره شدهاند اما در کنار همین آرامش، همواره چندین نفر در حال رفتوآمد و صحبت در سالن هستند؛ فضایی که اگر به کار در سکوت عادت دارید چندان برایتان جالب نیست اما «پشوتن پورپزشک»، مدیرعامل جوان و ۳۲ ساله این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فروشگاه اینترنتی میگوید که عاشق این هیاهوست و به او انرژی میدهد. همهمهای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که به گوش میرسد البته بیارتباط به اتفاقی که در چند روز آینده رخ میدهد نیست. بامیلو برای بار سوم میخواهد حراجمعه را برگزار کند؛اتفاقی که به گفته پورپزشک، در دو سال گذشته باعث جهش روبهجلوی بامیلو و افزایش کاربران وفادار آن بوده است.

در قلمروی IIG

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بامیلو به همراه چند استارتآپ دیگر از جمله اسنپ، اسنپفود، پینتاپین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و زودفود همه زیر نظر یک سرمایهگذار به نام گروه اینترنتی ایران فعالیت میکنند و پورپزشک که از روزهای ابتدایی کلید خوردن پروژه آمادهسازی بامیلو با همین سرمایهگذار همراهی کرده، میگوید که همین سرمایهگذار از ابتدای کار حساب ویژهای را روی بامیلو باز کرده بود و بخش زیادی از منابع به همین پروژه اختصاص داشت.

در حال حاضر بامیلو و اسنپ، هیجانانگیزترین پروژههای گروه اینترنت ایران هستند اما برخلاف آنچه پیشتر تصور میشد، اسنپ موفق شد تا تاثیر بیشتری روی جامعه بگذارد و شهروندان چندین شهر بزرگ کشور را با خدمات اینترنتی آشنا کند. با این حال، پشوتن پورپزشک میگوید که نوع خدمات بامیلو و اسنپ از دو رنگ هستند:

«طبیعت این دو کسبوکار از پایه با هم متفاوت هستند. اسنپ نیاز هر روز مردم است و من آن را مانند یک کالای مصرفی روزانه میبینم. از طرفی جای خالی چنین کسبوکاری در بازار احساس میشد. بامیلو اما یک فروشگاه آنلاین است که هزینه درگیر کردن کاربران با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن به مراتب بیشتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. مدل کسبوکار ما به شکلی است که گاهی کالاهایی را به کاربران بفروشیم که الزاماً نیاز روزمره آنها نیست. وقتی به عقب نگاه میکنیم، میبینیم که سرعت رشد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اسنپ به مراتب بالاتر بوده است اما با نگاه به بامیلو میبینیم که این شرکت در مسیری رشد کرده که در آن یک قطب ثابت وجود داشته و حالا خود بامیلو تبدیل به یک قطب دیگر شده است. این به نظر من یک موفقیت بزرگ است. حتی زمانی که سرعت رشد را با فروشگاههای آنلاین دیگر مقایسه کنیم، میبینیم که سرعت رشد مطلوبی داشتهایم. ما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در هر ماه به نسبت ماه قبل ۱۰ الی ۱۵ درصد و به شکل سالانه حدود ۱۵۰ درصد رشد داریم. اما رشد کسبوکارها بیشتر به نوع مدل آنها بستگی دارد. استارتآپهای خدماتی مانند اسنپ یا حتی اسنپفود در بازههایی میتوانند حرکت سریعتری داشته باشند

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

علیرغم رشدی که پورپزشک از آن میگوید، گروه اینترنت ایران به اتخاذ تصمیمات ناگهانی مشهور است و تا کنون چندین بار تصمیم به عدم ادامه کار یک پروژه گرفته و یا آن را با یک پروژه دیگر ادغام کرده است. ادغام فروشگاه اینترنتی «موزاندو» با بامیلو، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ادغام «زودفود» و «بدوفود»، و یا تغییر زودفود به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - «اسنپفود» از همین تصمیمات بودهاند. اما آیا بامیلو با - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روندی که در این سه سال طی کرده میتواند جایگاه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مستحکمی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در قلمروی IIG داشته باشد و حتی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با پشت سر گذاشتن اسنپ، تبدیل به پرچمدار اصلی این گروه شود؟ مدیرعامل بامیلو در پاسخ به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این پرسش میگوید:

«کسبوکار موزاندو آنطور که قرار بود پیش نرفت و تصمیم گرفته شد تا این دو - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فروشگاه با هم ادغام شوند که اقدامی در راستای تقویت بامیلو بود. زودفود هم تنها یک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تغییر نام داشت و چیز دیگری جابهجا نشد. نرخ رشد ما که ۱۰ الی ۱۵ درصد در هر ماه است، خودش به تنهایی صحبت میکند که ما به چه نقطهای حرکت میکنیم و هدفمان چیست. در حال حرکت به سوی اول شدن در بازار فروش اینترنتی هستیم

«پول من کجاست؟»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

شاید استفاده از لغت «فروشگاه» برای بامیلو چندان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صحیح نباشد. بامیلو فروشگاهی نیست که با سرمایه خودش کالایی را تهیه کند و سپس آن را در اختیار کاربر قرار دهد؛ مدل کسبوکار بامیلو از ابتدا توانمندسازی بازار سنتی و تطبیق آنها با بازار آنلاین بوده است. بامیلو فروشنده هیچکالایی نیست و تمام اجناس از سوی تامینکنندگان ارائه میشوند، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تامینکنندگانی که حتی در انتخاب قیمت کالای خود آزاد هستند؛ هرچند این آزادی در برخی مواقع بهای سنگینی هم برای بامیلو به همراه داشته است.

پورپزشک اعتقاد دارد که بامیلو اولین فروشگاه اینترنتی بزرگ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ایران است که به سراغ این مدل از کسبوکار رفت: «بامیلو امروز بیش از ۴۰۰۰ تامینکننده کالا و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حدود ۲۵۰ هزار کالای فعال در سایت خود ارائه میدهد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مفهوم «Market Place» در ابتدا برای بسیاری از بازاریها ناشناخته بود. میگفتند ما کالا را به شما میفروشیم، پولمان چه میشود؟ برای آنها قابل لمس نبود که ما کالا را آنلاین در اختیار مخاطب قرار میدهیم، سفارش میگیریم، کالای آنها به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مرکز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عملیات ما میآید و برای کاربر ارسال میشود. زمان زیادی را صرف تطبیق آنها با جهان نو کردیم و حالا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سایر فروشگاههای آنلاین هم متوجه شدهاند که آینده، از آن Market Place است و برای رشد باید به این سو حرکت کنند. اینهمان نقطهایست که ما میتوانیم سرعت بگیریم چرا که زیرساخت ما از ابتدا برای همینکار توسعه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یافته اما دیگران به مدل خردهفروشی آنلاین فکر میکردند

تامینکنندگان در قیمتگذاری آزاد هستند و پورپزشک این موضوع را یکی از بزرگترین مزیتهای چنین سیستمی میداند:

«ما نباید قیمت را تعیین کنیم؛ تمام تامینکنندگان اکنون با یک سود منطقی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کالاهای خود را در بامیلو عرضه میکنند و اگر غیر از این باشد، کالای آنها یا خریداری نمیشود و یا برگشت میخورد و در نهایت متوجه میشوند که باید قیمت بهینهتری را در اختیار مشتری قرار دهند. بامیلو یک پلتفرم است که امکان تجربه تجارت الکترونیک را به تامینکنندگان میدهد

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اتکای کامل به تامینکنندگان اما مشکلاتی را هم به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وجود میآورد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گاهی کاربران از عدم دریافت یک کالای اصلی شکایت داشتهاند و پورپزشک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیز این موضوع را به شکل کامل رد نمیکند، اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میگوید که درصد چنین اتفاقی ناچیز بوده:

«حتی اگر کالا اصل باشد اما از طریق مراجع رسمی وارد کشور نشده باشد، ما آن را جنس تقلبی میدانیم. در چنین سطحی از عملیات، امکان دارد که اشتباهاتی صورت گیرد اما به شکل تصادفی کالاها را چک میکنیم تا جنس اصل به دست مشتری برسد. از سوی دیگر کاربر حتی اگر حدس بزند که کالای دریافتی تقلبی بوده، میتواند آن را برگرداند و سیستم بازگشت ۱۰۰ روزه ما به همین دلیل پایهگذاری شده. کاربر میتواند حتی اگر نظرش تغییر کرده و محصول با سلیقهاش سازگار نیست آن را برگرداند. مرکز توسعه تجارت که «ای-نماد» را در اختیار ما میگذارد فروشگاهها را ملزم میکند تا ۷ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روز کالای خود را از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاربر پس بگیرند. ما ابتدا این زمان را به ۳۰ روز ارتقا دادیم و پس از دریافت بازخوردهای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مثبت، آن را به ۱۰۰ روز رساندیم. در نهایت هم اگر متوجه شویم که یک تامینکننده کالای تقلبی در اختیار کاربران گذاشته، با او قطع همکاری میشود

در حال حاضر استاندارد جهانی برگشت کالا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از فروشگاههای آنلاین ۳۰ روز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است و با وجود قانون برگشت ۱۰۰ روزه کالا در بامیلو، پورپزشک اعتقاد دارد که درصد برگشتیها بسیار ناچیزند. با اینحال همین اواخر هم کاربران بسیاری در توییتر از برگشت دادن کالا و عدم دریافت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پول خود گلایه کرده بودند که پورپزشک این موضوع را به مشکلات زیرساختی بانکی که با بامیلو همکاری می‌کرد مرتبط میداند: «ما باید برگشت وجه را به همان سیستم اعلام کنیم. بانک بر اساس سیاستهایی که دارد، پول را به همان کارتی که - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پرداخت از آن انجام شده برمیگرداند. این سیستم اخیراً دچار اختلال شده بود و برخی مشتریهای ما از این بابت گلایه داشتند که حق هم با آنهاست و ما بابت این اختلال بانکی از آنها عذرخواهی می‌کنیم. هدف ما این است که در اسرع وقت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حداکثر تا ۴۸ ساعت مبلغ را برگردانیم

جنگ سهم و خدمات

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اگرچه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برادران محمدی در نشست خبری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ماه گذشته خود عنوان کردند که «دیجیکالا» سهمی بالای ۹۰ درصد از بازار فروشگاههای آنلاین کشور را در اختیار دارد اما مدیرعامل بامیلو اعتقاد دارد که میزان این سنجش صحیح نبوده و بامیلو اکنون به راحتی بالای ۳۰ درصد از سهم فروش آنلاین ایران را از آن خود کرده است.

اما فارغ از سهمی که هر فروشگاه بزرگ ادعای خود را در مورد آن دارد، مزیت بامیلو نسبت به دیجیکالا چیست؟ پورپزشک باور دارد که بامیلو خدماتی را به کاربران ارائه میدهد که فروشگاههای دیگر هنوز قادر به ارائه آنها نبودهاند و در پاسخ به این پرسش، سه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نکته را مثال میزند: «ما تنها فروشگاه اینترنتی هستیم که به کاربر اجازه میدهیم تا ۱۰۰ روز پس از خرید خود، کالا را مرجوع کند. همین موضوع باعث ایجاد حس اعتماد در مشتری میشود. از سوی دیگر ما امکان - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پرداخت در محل را تمام کشور - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امکانپذیر کردهایم که من آن را در سایر فروشگاهها کم دیدهام. در حال بهتر کردن زمان ارسال کالا هستیم و در حال حاضر در تهران، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سفارشات را نهایتاً در ۴۸ ساعت به دست کاربر می‌رسانیم. ولی به هر حال طبق قواعد Market Place، متغیرهای متعددی برای ارسال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سریع کالا وجود دارد که به مرور زمان قابل کنترل خواهند شد

اگرچه بامیلو اکنون میانگین ارسال کالا در تهران را نهایتا ۴۸ ساعت اعلام میکند اما کافیست سری به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شبکههای اجتماعی بزنید و برخی گلایههای کاربران در ماههای اخیر را در مورد زمان ارسال سفارش مطالعه کنید؛ گلایههایی که تعدادشان نیز کم نیست.

آنطور که پورپزشک میگوید، بامیلو همواره در حال اصلاح خود است. دستکم اکنون به نظر میرسد که تجربههای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیشتری کسبکرده و حتی در ماههای اخیر هم صیقل خورده. پورپزشک از خلق یک تجربه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بینقص در خرید اول، از لحظه سفارش تا آراستگی شخصی که کالا را تحویل خریدار میدهد میگوید و اشاره میکند که تمام نظرات منفی را در شبکههای اجتماعی میخواند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

او ساختار تحویل کالا در بامیلو را همسان با دیجیکالا نمیداند و فرآیند سفارش کاربر تا تحویل کالا را به او، اینچنین توضیح میدهد: «سفارش ثبت میشود، تامینکننده از طریق پنل مطلع میشود، کار برای مرکز عملیات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بامیلو ارسال میشود، کالاهای مختلفی که یک کاربر سفارش داده تجمیع میشوند و سپس همین مرکز سفارش را برای مشتری ارسال میکند. زمان دریافت کالا از تامینکننده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای ما اهمیت زیادی دارد و اکنون سعی میکنیم برای حل این مشکل، تامینکنندگان را با طرحهایی تشویق - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به همکاری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بهتر و ارسال سریعتر کنیم. سعی میکنیم شفافتر مراحل پردازش کالا را برای مشتری اطلاعرسانی کنیم؛ اتفاقی که در چند ماه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گذشته افتاده است. شما پس از انتخاب استان محل سکونت و شهر خود، اطلاع پیدا میکنید که کالا در چه بازه زمانی به دستتان میرسد. الگوریتم محاسبه زمان، با یادگیری ماشینی و بر اساس عملکرد تامینکننده به شکل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مستمر آپدیت میشود

مدیرعامل بامیلو عقیده دارد که حساسیت در مورد زمان ارسال کالا در ایران - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بالاست و «آمازون» به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان نیز در بیشتر موارد سفارشات کاربران را بین یک هفتهالی ده روز به دست آنها میرساند: «برای مردم سایر نقاط جهان این موضوع طبیعی است که یا کالای خود را بخش به بخش دریافت کنند و یا کالا در بازه زمانی یک هفته الی یک ماه به دستشان برسد. شاید بخشی از این موضوع، مربوط به هیجان خرید باشد. این هیجان را درک میکنیم و سعی میکنیم سطح - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استانداردمان را افزایش دهیم

اثر سرمایه

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

دیجیکالا و بامیلو هر دو در یک سال اخیر جذب سرمایه داشتهاند تا بتوانند خدماتشان را به شکل گستردهتری در اختیار مخاطبان قرار دهند. اگرچه دیجیکالا ماه گذشته خبر از جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری داد اما بامیلو حاضر به ارائه رقم سرمایهگذاری اخیر ایرانسل در این شرکت نیست که دلیل این موضوع، عدم تمایل سرمایهگذار به بیان شدن مبلغ ذکر میشود.

دیجیکالا با سرمایهگذاری ۱۰۰ میلیون دلاری زیرساخت اصلی خود یعنی مرکز پردازش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سفارشات بزرگی توسعه داده که به گفته مدیرانش، امکان پردازش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۳۰۰ هزار کالا را در روز دارد و بزرگترین مرکز پردازش کالا در خاورمیانه است. پورپزشک اما باور دارد که بامیلو اینگونه از بازی خارج نخواهد شد: «پس از سرمایه گذار اول یعنی MTN، کمتر از یک سال قبل ایرانسل پروسه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سرمایهگذاری را در بامیلو آغاز کرد. ما بر اساس اینکه چه رقیبی چه سرمایهای جذب کرده، به کار خود شتاب نمیدهیم بلکه برنامههای تجاری خودمان را داریم و بر اساس آنها حرکت میکنیم. مرکز عملیاتی بامیلو در حال حاضر ظرفیت ارائه خدمات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای بیش از پنج برابر سفارشهای موجود را دارد که البته برای حراجمعه تمهیدات خاصی در نظر گرفته ایم

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پورپزشک ادعای سهم ۹۰ درصدی دیجیکالا از بازار فروش آنلاین را قبول ندارد و حتی ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده متصور است: «اول بودن در DNA بامیلو نهادینه شده. برای اول بودن تلاش میکنیم و میخواهیم بزرگترین فروشگاه اینترنتی از دید مخاطب در ایران باشیم. نمیدانم بر اساس چه دادهای عدد ۹۰ درصد سهم دیجیکالا اعلام شده است. بر اساس بررسی که خودمان انجام دادیم و حجم محصولاتی که به فروش میرسانیم، برآورد ما این است که بیش از ۳۰ درصد از سهم بازار را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در اختیار داریم.»

حراجمعه و حواشیاش

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بامیلو امسال برای سومین بار حراجمعه را در ایران همزمان با جمعه سیاه برگزار میکند؛ اتفاقی که باعث شده تا تمام دفتر این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فروشگاه با بنرهای مختلف این رویداد تزیین شود. استیکر حراجمعه به پشت تمام مانیتورهای کارمندان چسبیده و بعضی از همین افراد به من میگویند که روزهای اخیر در ابتدای صبح وارد شرکت میشوند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و در پایان شب از آن خارج. مدیرعامل بامیلو میگوید که خود کارمندان در این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرایط مشتاق به کار هستند و از آنها درخواست نداریم که تا آخرین ساعات روز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در دفتر بمانند، اما خودشان مایل به اینکار هستند و حتی در این ایام، در روزهای تعطیل هم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حاضر میشوند تا همه چیز برای حراجمعه سوم طبق روال پیش رود.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پورپزشک میگوید که همین کمپینها باعث بیدار شدن بازار اینترنتی ایران و آغاز کمپینهای دیگر شد: - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - «بزرگترین حراج - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال برای ما حراجمعه است. در این مدل، کالاهای خاص را با تخفیفهای خاص ارائه میدهیم. سال گذشته در یک ساعت اول یک میلیون بازدید داشتیم. در این کمپینها جهش بزرگی را تجربه میکنیم و همین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مدل از کمپین به ما کمک - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرده تا به سهم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۳۰ درصدی از بازار فروش آنلاین برسیم. سهم فروش اینترنتی در ایران یک درصد از بازار خردهفروشی است در حالی که سه سال پیش زمانی که ما کارمان را آغاز کردیم، این سهم نیم درصد بود و ما در افزایش آن نقش داشتهایم

آنطور که مدیران بامیلو میگویند، این فروشگاه در پی جذب کاربران دیجیکالا نیست بلکه میخواهد کاربرانی که به شکل معمول از اینترنت استفاده میکنند و آشنایی خاصی با خرید آنلاین ندارند را به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سمت بهرهگیری از سرویس خود سوق دهد. به همین دلیل تبلیغات بامیلو - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای حراجمعه هیجانانگیز هستند. در سالهای گذشته، خبر از تخفیفهای بالای پنجاه درصد نیز به این هیجان میافزود و حتی گزارش رسید که یکی از تامینکنندگان در یک روز بالای ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. اما برگزاری این کمپین در دو دوره گذشته با حواشیبسیاری همراه بوده و عده زیادی از کاربران از کمبود کالاهای با تخفیف بالا گلایه داشتهاند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی
پورپزشک دقیق صحبت می‌کند اما دقیق‌تر گوش می‌دهد.

پورپزشک در رابطه با تعداد محدود کالاها میگوید: «مدل و طبیعت کمپین - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بلک فرایدی همین است؛ کالای خاص مثل آیفون هیجان را به وجود میآورد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و به طور کلی بلک فرایدی در تمام دنیا اینطور است که از هر کالا تعداد محدودی با تخفیف بالا ارائه شوند. معمولاً - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کسانی هم که تجربه خوبی از اینگونه خریدها دارند اعلام نمیکنند و تجربههای منفی در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشته میشود. از طرفی تعداد زیادی کالا در این کمپین با تخفیفهای منطقی عرضه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میشوند اما - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تخفیفهای هیجانانگیز برای تعداد محدودی کالای محبوب ارائه میشود

وی در مورد تعداد کالاهای ایرانی فروش رفته در حراجمعه قبلی میگوید:

«بالغ بر ۶۰ درصد کالاهای مربوط به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بخش مدوپوشاک که فروخته شدند ایرانی بودند. امسال به دلیل اضافه شدن مواد غذایی به این حراج، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیشتر خواهد شد. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جالب است بدانید در ابتدای فعالیت ما، کارگاههای ایرانی زیادی وجود داشتند که پوشاک تهیه میکردند و آن را با مارک خارجی به فروش میرساندند. به دلیل غیر اصل بودن این کالاها، بامیلو نمیتوانست آنها را در وبسایت قرار دهد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اما آنها را به سمتی سوق دادیم تا برای خودشان برندسازی کنند و محصولات را - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در بامیلو بفروشند.در اصل آنها را تشویق کردیم تا کالای خود را به عنوان یک محصول ایرانی به مردم بشناسانند.»

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل بامیلو از حراجمعه امسال میگوید و خبر میدهد که تمام تخفیفات از طرف تامینکنندگان ارائه نمیشود و خود بامیلو بودجهای را برای اینکار در نظر گرفته، هرچند که فعلاً از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیان رقم این بودجه امتناع میورزد.

سال گذشته یکی از مشکلات اصلی کاربران، تاخیر در دریافت کالایی بود که آن را در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حراجمعه خریداری کرده بودند. پورپزشک در این باره میگوید: «سال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گذشته بعضی محصولات را داشتیم که حتی بالای یک هفته به دست مشتری رسید و در این فرآیند با آنها صحبت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میکردیم و اطلاعرسانیهای لازم به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آنها - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده میشد اما امسال تلاش کردهایم تا با آمادگی بالا به سراغ این رویداد برویم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone