🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40259.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان به روشی برای قفل گشایی گجت ها از طریق عرق بدن دست یافته اند

تقریباً بیشتر موبایل های پرچمدار و حتی میان رده جدید از روش های تشخیص هویت بیومتریک از جمله حسگر اثر انگشت یا سیستم های تشخیص چهره نظیر Face ID، برای شناسایی کاربران استفاده می کنند. ...

تقریباً بیشتر موبایل های پرچمدار و حتی میان رده جدید از روش های تشخیص هویت بیومتریک از جمله حسگر اثر انگشت یا سیستم های تشخیص چهره نظیر Face ID، برای شناسایی کاربران استفاده می کنند. ولی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تمام آنها تا حدودی خطا دارند و حتی می توان آنها را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فریب داد.

حالا محققان به روش جدیدی دست یافته اند که در آینده می تواند جایگزین روش های فعلی تشخیص هویت شود و از فریب خوردن نیز در امان باشد.

این روش امکان شناسایی افراد با استفاده از عرق را فراهم می آورد. ایده آن ساده است؛ هر شخصی ترکیب عرق مخصوص به خود را دارد. به واسطه بررسی ترکیب اسید های آمینه ترشح شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از منافذ پوست، و یاد گیری آن توسط تلفن هوشمند، امکان شناسایی کاربر فراهم می شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی
پروفسور جان هالامِک به همراه گروه محققان پروژه مذکور

تشخیص هویت از طریق عرق می تواند نحوه قفل گشایی گجت ها برای معلولان را متحول کند

بر اساس گفته های پروفسور «جان هالامِک» - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - (Jan Halamek) از دانشگاه آلبانی، این روش که «Sweat ID» یا «هویت سنجی از طریق عرق» نام دارد، در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آینده می تواند به افراد معلول یاری رساند؛ زیرا نیازی به وارد کردن پسورد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توسط انگشتان، قرار دادن انگشتان روی حسگر اثر انگشت یا گرفتن موبایل در مقابل چهره برای بازگشایی قفل موبایل نیست.

به گفته آقای هالامک سازندگان موبایل ها و ساعت های هوشمند از این ایده استقبال خواهند کرد و انتظار می رود در 5 تا 10 سال آتی، این ایده در گجت های مذکور پیاده سازی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone