تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35147.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسل دوم پردازنده های AMD Threadripper با سقف 32 هسته معرفی شد

چند ساعت بعد از اینکه اینتل با وعده عرضه یک پردازنده 28 هسته ای با فرکانس 5 گیگاهرتز در نمایشگاه کامپیوتکس 2018، چشم ها را به خود دوخت، AMD با پردازنده ای 32 هسته ای ...

چند ساعت بعد از اینکه اینتل با وعده عرضه یک پردازنده 28 هسته ای با فرکانس 5 گیگاهرتز در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمایشگاه کامپیوتکس - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 2018، چشم ها را به خود دوخت، AMD با پردازنده ای 32 هسته ای به میدان آمده. نسل دوم از پردازنده های Threadripper این کمپانی با بهره گیری از چهار Ryzen APU هشت هسته ای در کنار یکدیگر، شکلی یکپارچه به خود گرفته و تبدیل به غولی 32 هسته ای شده است.

این مدل از خانواده Threadripper که AMD آن را به خاطر توان پردازشی اش «هوی متال» می خواند، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قادر به رسیدگی همزمان به 64 رشته پردازشی است و نسبت به نسل نخست Threadripper، هسته ها و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - توانایی هایی تا دو برابر بیشتر دارد و در عین حال، می تواند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در همان سوکت مادربرد مشابه به مدل قبلی جای بگیرد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تنها جزییات دیگری که AMD درباره پردازنده نسل دوم خود منتشر کرده اینست که Threadripper جدید با فرآیند 12 نانومتری تولید می شود و طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در نهایت گفتنی است که نمایشگاه کامپیوتکس امسال - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اندکی غافلگیرکننده تر از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - انتظارات بود و پیش از اینکه AMD وارد عمل شود، تصور می شد اینتل پیروز کامپیوتکس 2018 بوده است. اما با معرفی پردازنده ای با 4 هسته بیشتر نسبت به همتای اینتل و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ارائه تاریخ عرضه ای مشخص تر، AMD نشان داد که واقعاً احیا شده و قرار است رقبا را سخت تر از همیشه به چالش بکشد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone