🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41210.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ از دسترس خارج شد

امروز صبح گزارشاتی از سوی کاربران منتشر شد که نشان می داد میلیون ها نفر نمی توانند از اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس اپ استفاده کنند. با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر ...

امروز صبح گزارشاتی از سوی کاربران منتشر شد که نشان می داد میلیون ها نفر نمی توانند از اپلیکیشن پیام رسان محبوب واتس اپ استفاده کنند. با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر می رسد مشکلات سروری باعث بروز چنین اتفاقی شده است. در واقع ابتدا که برنامه - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را باز می کنید، متوجه مشکل خاصی نمی شوید.

بخش چت و مخاطبین قابل دیدن هستند - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اما همین که وارد یکی از چت ها می گردید، با ارور Connecting مواجه می شوید. بنابراین نمی توانید پیامی را برای کسی ارسال - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کنید - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و حتی اجرای دوباره برنامه نیز تغییری در اصل قضیه ایجاد نمی کند. با وجود این مسئله، احتمالا مشکلات سروری از - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - طرف خود واتس اپ بوده و تنها باید دست نگه دارید.

بد - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیست بدانید قطع ارتباط با سرور بیشتر مربوط به - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اروپای غربی و آسیا است اما گزارشاتی مبنی بر اینکه بقیه کشورها هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند به دست رسیده. جالب اینجاست خرابی واتس اپ تنها محدود به اپلیکیشن نیست و این مشکل با نسخه وب نیز دیده می - تعمیرات کولر گازی تراست در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شود.

خیلی وقت بود که کاربران واتس اپ با اینگونه مشکلات مواجه نشده بودند و البته توسعه دهنده به سختی در تلاش است تا مشکلات پیش آمده را برطرف کند. اکنون باید صبر کنیم و منتظر گزارشات جدید کاربران باشیم. چون نه تنها واتس اپ واکنشی نسبت به این مسئله نشان نداده، بلکه اکانت توییتر آن ها برای مدت هاست که فعالیتی نمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone