🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41204.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

رویترز: اپل برخی اطلاعات سیستم Face ID را در اختیار توسعه دهندگان می گذارد

اپل به تازگی اعلام کرده که برخی اطلاعات به دست آمده از طریق سیستم تشخیص چهره آیفون X را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا به توسعه بازی ها و اپلیکیشن های آنها ...

اپل به تازگی اعلام کرده که برخی اطلاعات به دست آمده از طریق سیستم تشخیص چهره آیفون X را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا به توسعه بازی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ها و اپلیکیشن های آنها کمک کند؛ خبری که از همین حالا، نگرانی هایی را به وجود آورده است. به عنوان مثال، توسعه دهندگان می توانند با این اطلاعات به توسعه بازی هایی بپردازند که حرکات چهره کاربر را تکرار می کنند.

بنابر گزارش تازه خبرگزاری رویترز، اپل به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا «نقشه ای حدودی» از چهره کاربر به همراه 50 حالت مختلف تهیه کنند. البته توسعه دهندگان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای جمع آوری این اطلاعات باید اجازه کاربر را دریافت کنند و البته قول دهند که آن را به اشخاص ثالث نمی فروشند.

در ماه سپتامبر بود که اپل از مدل سالگرد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ده سالگی آیفون رونمایی کرد. در همان زمان، اهالی کوپرتینو از سیستم Face ID رونمایی کردند که با تشخیص چهره کاربر، قفل دستگاه را باز کرده یا مبادلات مالی Apple Pay را تایید می کند. اپل همان موقع اعلام کرد که اطلاعات چهره هر شخص، روی هر موبایل به صورت جداگانه ذخیره می شود. اما با دریافت جواز از سوی کاربران، توسعه دهندگان حالا می توانند اطلاعات را به سرور خود منتقل کنند.

این اطلاعات به دست آمده، برای باز کردن قفل دستگاه یا تایید هویت کاربر آیفون X مورد استفاده قرار نمی گیرند. در واقع چنین قابلیت هایی صرفاً به نقشه ای از چهره کاربر متکی نبوده و از فرمول های پیچیده ریاضی برای - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تشخیص چهره استفاده می کنند. ناگفته نماند در حالی که اپل به اشتراک گذاری اطلاعات را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ابزاری موثر برای کمک به توسعه دهندگان می خواند، گروه های مدافع حریم شخصی اعتراضاتی را به این تصمیم اپل وارد کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone