🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41205.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

همکاری میزو و مدیاتک برای عرضه رقیب حسگر Face ID

یکی از مقامات ارشد کمپانی میزو (Meizu) در حساب توییتری خود اعلام کرد که این شرکت طی یک همکاری مشترک با شرکت مدیاتک قصد دارد بهترین تکنولوژی تشخیص چهره را برای موبایل های هوشمند توسعه ...

یکی از مقامات ارشد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کمپانی میزو (Meizu) در حساب - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - توییتری خود اعلام کرد که این شرکت طی یک همکاری مشترک با شرکت مدیاتک قصد دارد بهترین تکنولوژی تشخیص چهره را برای موبایل های هوشمند توسعه دهد.

این فرد همچنین مدعی شده که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی مذکور تا میانه های سال ۲۰۱۸ آماده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عرضه به بازار خواهد شد و می توان شاهد استفاده از آن در برخی پرچمداران سال آینده میلادی بود.

با این تفاسیر می بایست انتظار معرفی یک موبایل هیجان انگیز از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - میزو را در سال آینده داشته باشیم، چرا که علاوه بر تکنولوژی مورد اشاره، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مدیرعامل کمپانی نیز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پیش از این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - وعده یک موبایل با نمایشگر بدون حاشیه واقعی را در سال ۲۰۱۸ داده بود. باید دید در صورت نهایی شدن تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تشخیص چهره میزو، شاهد حذف سنسور اثر انگشت از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موبایل های این شرکت خواهیم بود یا نه.

کمپانی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چینی علاوه بر همکاری مشترک با مدیاتک، برنامه هایی نیز برای همکاری با دیگر چیپ سازان مطرح دنیا از جمله سامسونگ و کوالکام دارد، گرچه هنوز مشخص نیست که محصول نهایی این همکاری ها چه تکنولوژی هایی خواهد بود و می بایست انتظار ارائه نتیجه آنها را در چه زمانی داشته باشیم.

لازم به یادآوری است که آخرین پرچمدار میزو یعنی موبایل PRO 7 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Plus از چیپست هلیو X30 مدیاتک بهره می برد، در حالی که در سال های قبل شاهد استفاده از اگزینوس های سامسونگ در موبایل های این شرکت بودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone