🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11812.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

صفحه آبی مرگ مایکروسافت در ویندوز ۱۱ مشکی می‌شود

مایکروسافت در ویندوز ۱۱ صفحه آبی مرگ (BSOD) مشهور خود را سیاه پوش می‌کند و رنگ آن را به مشکی تغییر می‌دهد تا از نظر بصری با صفحه‌های مشکی ورود به ویندوز و خاموش شدن ...

مایکروسافت در ویندوز ۱۱ صفحه آبی مرگ (BSOD) مشهور خود را سیاه پوش می‌کند و رنگ آن را به مشکی تغییر می‌دهد تا از نظر بصری با صفحه‌های مشکی ورود به ویندوز و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - خاموش شدن مطابقت داشته باشد.

ردموندی‌ها در هفته‌ جاری برخی تغییرات طراحی نسخه جدید ویندوز را روی نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ آزمایش می‌کنند. البته صفحه سیاه مرگ هنوز به صورت کامل فعال نشده است. این اولین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - تغییر اساسی BSOD از زمانی محسوب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - می‌شود که مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ یک چهره غمگین به ویندوز ۸ و در سال ۲۰۱۶ کدهای QR را به این قسمت اضافه کرده بود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس

مایکروسافت برای اولین بار از صفحه آبی مرگ در ویندوز ۳.۰ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - رونمایی کرد و روش منحصر به فردی برای تشخیص اشکالات سخت‌افزاری به متخصصان حوزه فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - و پرسنل پشتیبانی به وجود آورد. به صورت کلی BSOD خطاهای هسته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - ویندوز یا بررسی اشکالات آن است و معمولا شامل داده‌های مختلفی می‌شود که متخصصان با استفاده از آن‌ها می‌توانند مشکل سیستم خود را تجزیه و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - تحلیل کنند.

در حالی که مایکروسافت در ویندوز ۱۱ از صفحه مرگ مشکی استفاده می‌کند، به نظر می‌رسد با صفحه موجود در ویندوز ۱۰ مطابقت داشته باشد. پیش نمایش کنونی ویندوز ۱۱ شامل یک صفحه BSOD سبز رنگ است، رنگی که مایکروسافت از سال ۲۰۱۶ برای «ویندوز اینسایدر» از آن استفاده می‌کند.

هنوز دلیل تغییر رنگ صفحه مشهور BSOD در ویندوز ۱۱ ز آبی به مشکی مشخص - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - نشده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - و مایکروسافت نیز به این موضوع اشاره‌ای نکرده است. مایکروسافت با هدف ارائه رویکرد تازه‌ای به سیستم عامل خود، نسخه جدید ویندوز ۱۱ را با تغییراتی متفاوت نسبت به نسخه قبلی معرفی کرد. مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز سعی کرده تا با بهبود برخی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - قسمت‌های ویندوز مانند دکمه استارت، فایل اکسپلورر و حتی صفحه BSOD ظاهر سیستم عامل خود را مدرن کند.

هفته گذشته، مایکروسافت طی مراسمی از ویندوز ۱۱، جدیدترین سیستم عامل خود رونمایی کرد و از اواسط این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر فسا استان فارس - هفته اولین نسخه پیش نمایش ویندور ۱۱ در دسترس ویندوز اینسایدرها قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone