🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36647.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پوستر تبلیغاتی منتسب به شیائومی Mi 7 از تاریخ معرفی آن خبر می دهد

بر اساس پوستری تبلیغاتی که اخیرا در سایت های چینی منتشر شده، شیائومی Mi 7 دوم خرداد ماه معرفی خواهد شد. این پوستر شباهت زیادی به تصاویری دارد که در اکانت رسمی ویبوی شیائومی منتشر ...

بر اساس پوستری تبلیغاتی که اخیرا در سایت های چینی منتشر شده، شیائومی Mi 7 دوم خرداد - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ماه معرفی خواهد شد.

این پوستر شباهت زیادی به تصاویری دارد که در اکانت رسمی ویبوی شیائومی منتشر می شود، با این حال هنوز این حساب کاربری به آن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - واکنشی نشان نداده است. بخش بزرگی از پوستر مذکور را عدد 7 پوشانده و تنها محصولی که احتمال دارد از این نام بهره برده و در آینده نزدیک معرفی شود، پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی Mi 7 است.

نسل قبلی این موبایل - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یعنی Mi 6 در آپریل 2017 گذشته معرفی شد و انتظار می رفت که مدل جدید نیز در همین ماه رونمایی شود، با این حال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ارائه Mi MIX 2S این رویداد را به تاخیر انداخت.

بر اساس آنچه که تا کنون در مورد این موبایل می دانیم Mi 7 از نمایشگری 5.65 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حاشیه اندک بهره می برد که نسبت به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نسل قبلی کمی بزرگتر خواهد بود. با توجه به وجود شباهت های ظاهری در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طراحی این دو مدل و لبه های باریکتر در نمایشگر مدل جدید، احتمالا نسبت تصویر صفحه نمایش 18:9 است.تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربیدر برخی از گزارش ها به وجود شیائومی Mi 7 پلاس با نمایشگر 6.1 اینچی فول - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اچ‌دی پلاس نیز اشاره شده است.

Mi 7 میزبان جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی بوده و در کنار آن نیز 6 گیگابایت رم قرار گرفته است. «لی جون»، موسس شیائومی در وبسایت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ویبو تایید کرده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که اسکنر اثر انگشت این موبایل زیر نمایشگر جایگذاری شده، علاوه بر این گزارشی از DigiTimes تایید می‌کند که Mi 7 مجهز به قابلیت تشخیص چهره سه بعدی است.

علی رغم تمام مزایای احتمالی فوق Mi 7 از اندروید اوریو - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بی بهره بوده و رابط کاربری MIUI 9 بر پایه اندروید نوقا در آن پیاده سازی شده است. احتمالا کمپانی سازنده در ساخت بدنه از ترکیب شیشه، فلز و استفاده کرده و مدلی از آن را نیز به سرامیک مزین کند.

تماشا کنید: شیائومی در ویدیوی جدید شما را با دستیار دیجیتالی Xiao AI آشنا می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone