تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13224.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رانندگان انگلیسی تاکسی اینترنتی اوبر، حداقل دستمزد و مرخصی با حقوق می‌گیرند

به دنبال یک کشاکش حقوقی چند ساله بر سر وضعیت شغلی رانندگان اوبر، دادگاه تجدیدنظر در ماه فوریه حکمی را صادر کرد که طی آن حالا حدود ۷۰ هزار نفر از رانندگان اوبر در بریتانیا ...

به دنبال یک کشاکش حقوقی چند ساله بر سر وضعیت شغلی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - رانندگان اوبر، دادگاه تجدیدنظر در ماه فوریه حکمی را صادر کرد که طی آن حالا حدود ۷۰ هزار نفر از رانندگان اوبر در بریتانیا به عنوان کارگر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - شناخته می‌شود و از این رو مزایایی را دریافت خواهند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - کرد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - البته رانندگان همچنان به استخدام تمام وقت اوبر در نمی‌آیند، اما از امروز به حداقل حقوق، فرصت تعطیلات و طرح مستمری بازنشستگی دسترسی پیدا می‌کنند.

رای دادگاه تجدیدنظر یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - رانندگان به حساب می‌آید و در مجموع برای کارگران اقتصاد گیگ بریتانیایی اتفاق مهمی است. این پیروزی در شرایطی رقم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌خورد که کالیفرنیا چند ماه اعلام کرد دیگر رانندگان را به عنوان کارمند در نظر نمی‌گیرد. در آن ماجرا ادعا می‌شد که دسته‌بندی رانندگانی به عنوان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - کارمند باعث افزایش هزینه‌های مصرف‌کنندگان می‌شود، اما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - شرکت‌های اقتصاد گیگ در هر حال در چند وقت اخیر قیمت‌های خود را بالا برده‌اند. اوبر که یکی از حامیان تصویب لایحه جدید کالیفرنیا بود حالا در تلاش است تا طرح مشابهی را در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - اتحادیه اروپا اجرا کند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان

پرونده اوبر در بریتانیا از سال ۲۰۱۶ آغاز شد. زمانی که دو راننده اعلام کردند اوبر به عنوان شرکتی که رانندگان را به عنوان کارمند خود نمی‌شناسد، کنترل بیش از اندازه‌ای بر رفتارهای آنان دارد. اوبر دادگاه اولیه را واگذار کرد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - اما برای تجدیدنظر به دادگاه عالی بریتانیا رفت. در نهایت در ماه فوریه همان رای نخست تایید شد.

اوبر و شرکت‌های مشابه مدت‌هاست ادعا می‌کنند که دسته‌بندی سخت‌گیرانه رانندگان اجازه نخواهد داد تا افراد هر زمان که خواستند کار کنند. فواید این انعطاف‌پذیری اگر از مزایای استخدام رسمی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

«دارا خسروشاهی» مدیرعامل اوبر سه‌شنبه همین هفته گفت: «حالا بیش از هر زمان دیگری برای ما روشن شده که انعطاف‌پذیری به تنهایی کافی نیست، و نباید به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اصفهان استان اصفهان - ازای حمایت‌های اجتماعی ارائه شود. [ولی] قوانین منسوخ شغلی اساسا باعث پدید آمدن این بده‌بستان می‌شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone