🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36645.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هفت راهکار کاربردی برای حفظ امنیت مرورگرها

امنیت و حفظ حریم شخصی، چیزهایی هستند که این روزها رسانه‌ها زیاد به آن می‌پردازند. موضوع مهمی هم هست و باید تا این حد به آن‌ها اهمیت داده شود. چرا که هکر‌ها منتظر یک فرصت ...

امنیت و حفظ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - حریم شخصی، چیزهایی هستند که این روزها رسانه‌ها زیاد به آن می‌پردازند. موضوع مهمی هم هست و باید تا این حد به آن‌ها اهمیت داده شود. چرا که هکر‌ها منتظر یک فرصت کوچک هستند تا در مرورگر، شبکه‌های اجتماعی یا هر چیز دیگری که این روزها زندگی روزمره ما به آن گره خورده، رخنه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - و از داده‌های در حال چرخش آن‌ها سو استفاده کنند.

اما از بین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - تمام این‌ها، مرورگرها بیشتر از همه در معرض خطر هستند و به‌تبع باید بیشتر از همه هم مراقب آن‌ها بود. به همین منظور هفت راهکار ساده اما کاربردی برایتان داریم که می‌توانید با اعمال آن‌ها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - روی مرورگرهای خود از دسترسی هکر‌ها یا هر تهدید دیگری به اطلاعاتتان جلوگیری کنید.

مرورگرها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - را همیشه به روز نگه دارید

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران

مرورگرهای فعلی خود را همیشه به روز نگه دارید و به هیچ وجه به سراغ مرورگرهای منسوخ شده‌ای مانند نسخه ویندوزی سافاری یا ورژن‌‌های قدیمی اینترنت اکسپلورر نروید. اصلا بهتر است که تنظیمات به‌روزرسانی مرورگرهای خود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - را روی حالت خودکار بگذارید تا همه این دردسرها تمام شوند و خیالتان همیشه از بابت به‌روز بودن مرورگرتان راحت شود.

کنترل اجرای پلاگین‌ها را در دست خود بگیرید

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران

در اغلب اوقات این پلاگین‌ها هستند که امنیت مرورگرهایمان را به خطر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - می‌اندازند. چراکه در بیشتر پلاگین‌هایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم حفره‌های امنیتی کوچکی وجود دارد که هکر‌ها به خوبی از آن‌ها با خبر هستند. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - اما از طرفی هم نمی‌شود بیخیال یک - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - سری از پلاگین‌ها شد و به طور کل قیدشان را زد.

از این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - رو، بهتر است با دست بردن در تنظیمات مرورگرها کاری کنید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - که پلاگین‌ها فقط زمانی که شما به آن‌ها احتیاج دارید فعال شوند تا دیگر هکرها قادر نباشند از حفره‌های امنیتی موجود در آن‌ها سو استفاده کنند. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - در ضمن با انجام این کار، مزایایی همچون لود شدن سریع صفحات وب و همچنین کاهش میزان استفاده از پردازنده هم نسیبتان می‌شود.

پلاگین‌هایی که نیاز ندارید را حذف کنید

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران

با خیال راحت به تنظیمات مرورگرتان بروید و یک خانه تکانی اساسی در بخش پلاگین‌ها راه بیندازید. با این کار، امنیت مرورگرتان تا اندازه زیادی ارتقا پیدا می‌کند و احتمال آنکه یک هکر بتواند از طریق پلاگین‌ها به سیستم‌ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - شما نفوذ کند، به شدت پایین می‌آید. جالب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - اینجاست بدانید که خیلی از پلاگین‌هایی که روی مرورگرهایتان نصب شده در بیشتر مواقع اصلا به هیچ دردی هم نمی‌خورند.

مثلا پلاگین جاوا، یکی از خطرناک‌ترین پلاگین‌هایی است - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - که به جز دردسر، الان هیچ منفعتی برای کاربر به همراه ندارد. سیلورلایت هم که روی اغلب مرورگرهای ما نصب شده حالا کاربرد چندان خاصی ندارد و حتی سرویس‌هایی همچون نتفیلیکس هم دیگر برای اجرا، نیازی به آن ندارند. به جاوا و سیلورلایت، پلاگین فلش را هم اضافه کنید که برخلاف سالیان گذشته، دیگر محبوبیت‌اش را از دست داده و کم کم در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - حال فراموش شدن است.

پلاگین‌ها را هم همیشه به روز نگه دارید

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران

در کنار اینکه همیشه مرورگرهایتان را به روز نگه می‌دارید، تنظیمات به‌روزرسانی پلاگین‌ها را هم روی حالت خودکار بگذارید تا آن‌ها هم همیشه آپدیت باشند. در صورتی هم که امکان به‌روزرسانی خودکار پلاگین‌ها وجود نداشت، هر از چند گاهی سری به آن‌ها بزنید و به صورت دستی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - آپدیتشان کنید تا احتمال نفوذ هکر‌ها به صفر برسد.

از مرورگرهای ۶۴ بیتی استفاده کنید

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران

شاید این را شنیده باشید اما باز هم می‌گوییم که برنامه‌های ۶۴ بیتی در مقابل حملات هکرها مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند. پس بهتر است که از نسخه ۶۴ بیتی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - نرم‌افزار‌ها و همچنین ویندوزهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - ۶۴ بیتی استفاده کنید تا احتمال بروز هر خطری از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - سوی هکر‌ها به حداقل برسد.

تقریبا همه مرورگرهای حال حاضر هم به جز فایرفاکس که هنوز نسخه ۶۴ بیتی پایدار آن منتشر نشده، دارای ورژن ۶۴ بیتی هستند. پس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - اگر هنوز در حال استفاده از نسخه‌‌های ۳۲ بیتی مرورگرهایی همچون - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - گوگل - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - کروم هستید،‌ سریعا آن‌ها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - را با ورژن‌های ۶۴ بیتی جایگزین کنید.

از آنتی اکسپلویت‌ها کمک بگیرید

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران

استفاده از نرم افزارهای آنتی اکسپلویت هم یکی دیگر از راهکارهایی است که می‌شود به کمک آن‌ها گارد امنیتی مرورگرها را تقویت و از نفوذ هر تهدیدی جلوگیری کرد. این نرم افزار‌ها برخلاف آنتی ویروس‌ها به جای داشتن لیستی بلند بالا از یک سری بدافزار، روی وقایع عجیب در حال رخ دادن تمرکز می‌کنند و از پیشرویشان جلوگیری به عمل می‌آورند.

Microsoft’s EMET و Malwarebytes Anti-Exploit نیز دو آنتی اکسپلویت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - خوب این روزها هستند که در عین رایگان بودن می‌توانند از پس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - نیاز‌های امنیتی یک کاربر عادی یا حتی حرفه ای برآیند. اما اگر حین انتخاب میان این دو به مشکل خوردید، به شما پیشنهاد می‌دهیم به سراغ Malwarebytes Anti-Exploit بروید. چرا که میلوربایت به اصطلاح نرم افزار کاربر پسندتریست و از طرفی راه‌اندازی و کار کردن با آن نیز راحت‌تر است.

حواستان را حین استفاده از اکستنشن‌ها جمع کنید

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران

در اینکه اکستنشن‌ها عالی هستند و در عین حال می‌شود با آن‌ها به ویژگی‌های کاربردی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - و خوبی دست پیدا کرد، شکی نیست. اما خبر بد این است که آن‌ها هم می‌توانند امنیت مرورگرهای شما را زیر سوال ببرند.

در فضای وب اکستنشن‌های مخرب بسیاری هستند که با نصب شدن روی مرورگر شما، می‌توانند با نمایش تبلیغات پرتکرار اعصابتان را خرد کنند، به ضبط کلید‌هایی که استفاده می‌کنید بپردازند و از همه بدتر فعالیت‌‌های روزانه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - شما در فضای وب را زیر نظر بگیرند.

به همین جهت پیشنهاد ما این است که نگذارید تعداد اکستنشن‌های نصب شده رو مرورگرتان از حد معینی بالا‌تر برود. این کار نه تنها عملکرد مرورگرتان را بهبود می‌بخشد، بلکه باعث حفظ امنیت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سرخرود استان مازندران - آن هم می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone