🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34521.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قاتل توییتری ژاپن به قتل ۸ زن و یک مرد محکوم شد

چندی پیش پلیس ژاپن در خانه‌ی مردی ۲۷ ساله، اعضا و اندام تکه تکه شده‌ی ۹ جسد را پیدا کرد. این فرد که تاکاهیتو شیرایشی نام داشت، در آن زمان اعتراف کرده بود این چند نفر ...

چندی پیش پلیس ژاپن در خانه‌ی مردی ۲۷ ساله، اعضا و اندام تکه تکه شده‌ی ۹ جسد را پیدا کرد. این فرد که تاکاهیتو شیرایشی نام داشت، در آن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - زمان اعتراف کرده بود این چند نفر را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - به قتل رسانده و مشغول از بین بردن شواهد موجود بوده است. حال دادستان این پرونده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - اعلام نموده که پس از ۵ ماه بررسی وضعیت روانشناسی قاتل توییتری ژاپن، به این نتیجه رسیده‌ که او از سلامت نسبی روانی برخوردار بوده و اکنون باید برای جرایمی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - که مرتکب شده مجازات شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران

آبان ماه سال گذشته، تاکاهیتو شیرایشی اعتراف کرد هشت زن - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - و یک مرد که ۱۵ تا ۲۵ ساله بودند را به آپارتمان خود دعوت کرده و آنها را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - کشته است. سپس او جسد این ۹ نفر را قطعه قطعه نموده و تلاش کرده که با تجزیه کردن آنها، اعضای بدن قربانیان را پنهان کند.

گفته شده که این فرد از طریق شبکه اجتماعی توییتر سعی می‌کرده با افراد ناامیدی که قصد خودکشی داشتند، ارتباط برقرار کند. پس از آشنایی و دلجویی از آنها، موفق شده این ۹ نفر را راضی کند که به خانه‌ی او پناه ببرند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران

او - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - در پیغام‌های خود به قربانیان می‌گفته که سعی دارد آنها را در راستای رسیدن به هدفشان یاری کند و خودکشی را برایشان آسان گرداند. حتی در برخی موارد به این قربانیان قوت قلب داده که پس از کشتن آنها، او نیز خودکشی خواهد کرد.

پلیس در راستای رسیدگی به گزارش ناپدید - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - شدن زنی ۲۳ ساله به خانه‌ی شیرایشی رسیده و پس از گفته‌ی همسایه‌اش به وی شک کرده است.

همسایه‌ی این قاتل توییتری مدعی شده از حدود سه ماه پیش که تاکاهیرو شیرایشی به خانه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران - جدید آمده، بوی عجیبی از آپارتمان او منتشر شده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کلاردشت استان مازندران

پس از این گفته، پلیس توکیو آپارتمان این مظنون را جست‌وجو نمود و حدود ۲۴۰ قطعه استخوان در خانه‌ی متهم پیدا کرد.

روانشناسان با توجه به حساسیت این پرونده، نحوه‌ی حضور قربانیان و اقدامات هولناک شیرایشی به سلامت عقلش شک کردند و مجبور شدند ۵ ماه، اعمال و رفتارش را مورد بررسی قرار دهند.

حال دادستان این پرونده پس از این بررسی ۵ ماهه اعلام نمود که متهم سالم بوده و باید برای جرایمی که مرتکب شده مجازات گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone