🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23468.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل نست مینی معرفی شد؛ اسپیکر هوشمند مجهز به یادگیری ماشینی

گوگل در رویداد سخت افزاری خود از جانشین اسپیکر هوشمند هوم مینی به نام نست مینی رونمایی کرد. گوگل با تغییر نام اسپیکر هوشمند خود به نست مینی آنرا به خانواده محصولات نست آورد. این ...

گوگل در رویداد سخت افزاری خود از جانشین اسپیکر هوشمند هوم مینی به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - نام نست مینی رونمایی کرد.

گوگل با تغییر نام اسپیکر هوشمند خود به نست مینی آنرا به خانواده محصولات نست آورد. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - این اسپیکر به نوعی یک به روز رسانی برای گوگل هوم مینی محسوب شده و از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به آن دارد؛ با این تفاوت که ابعاد اسپیکر افزایش پیدا کرده است.

غول نرم افزاری مدعی شده بیس در اسپیکر نست مینی دو برابر قوی تر شده و به لطف به کار گیری اسپیکر بهتر، صداها طبیعی تر شده اند. همچنین یک اسپیکر سوم نیز در آن تعبیه شده که وظیفه حذف صداهای محیطی را بر دوش می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - کشد. این محصول به لطف برخورداری از یادگیری ماشینی میزان مصرف باتری را کنترل می کند.

جالب ترین ویژگی نست مینی تعبیه یک مانت برای وصل کردن آن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - روی دیوار است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - که قابلیت انعطاف پذیری آن را بالا برده و کاربر انتخاب های بیشتری برای گذاشتن آن در خانه دارد. در پوشش اسپیکر پلاستیک های بازیافتی به کار رفته که با سیاست های جدید گوگل مبنی بر حفاظت از محیط زیست همخوانی دارد.

سه دکمه خازنی در نست مینی تعبیه شده که دو تا از آنها برای کنترل صدا و یکی نیز برای پخش موزیک به کار می رود. متاسفانه دکمه ای برای فعال کردن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - دستیار صوتی تعبیه نشده است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان  استان خراسان

در کنار نست مینی چندین چراغ قرار داده شده تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - کاربر محل دکمه ولوم را بهتر تشخیص دهد. تعبیه یک سنسور فراصوت در کنار بدنه نزدیک شدن دست به اسپیکر را تشخیص داده و به شکل اتوماتیک چراغ ها را روشن می کند.

اسپیکر هوشمند نست مینی در رنگ های مشکی، نقره ای، خاکستری، آبی و قرمز روشن به قیمت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - 49 دلار از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر ماه) در 23 کشور به بازار عرضه خواهد شد. پیش خرید این محصول از امروز آغاز شده و خریدار می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - تواند آنرا از فروشگاه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - گوگل و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خراسان استان خراسان - خرده فروشی های دیگر در تاریخ ذکر شده خریداری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone