🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23475.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کلید امنیتی گوگل از سری تایتان با رابط USB-C معرفی شد

گوگل جدیدترین کلید امنیتی USB-C خود از سری تایتان را با همکاری شرکت یوبیکو معرفی کرده که با تمامی دستگاه‌ها به جز آیفون و آیپد سازگار است. این کلید امنیتی قرار است در کنار دیگر ...

گوگل جدیدترین کلید امنیتی USB-C خود از سری تایتان را با همکاری شرکت یوبیکو معرفی کرده که با تمامی دستگاه‌ها به جز آیفون و آیپد سازگار است. این کلید امنیتی قرار است در کنار دیگر کلید‌های امنیت گوگل که USB-A و بلوتوث دارند، به فروش برسد.

کلید امنیتی، معمولا با درگاه USB عرضه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد از آن به عنوانی یکی از روش‌های ذخیره سازی امن پسوردها استفاده کنند. برای مثال می‌توانید از کلید امنیتی خود برای لاگین شدن به اکانت جی‌میل خود بهره ببرید. روش کار آن به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - گونه‌ای است که شما علاوه بر وارد کردن رمز عبور - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - معمول خود، باید حتما - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - کلید امنیتی را نیز به لپ تاپ خود متصل کنید تا هویت شما به صورت فیزیکی هم تایید شود. به زبان ساده‌تر، به این دانگل، به دید یک کلید نگاه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - کنید که پسورد‌های شما و دیگر فایل ها را درون خود حفاظت می‌کند.

کلید امنیتی USB-C گوگل عملکردی مشابه کلید USB-A دارد و هر دو بر پایه استاندارد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - FIDO تولید می‌شوند. یکی از سخنگو‌های گوگل تایید کرده است که این کلید از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - استاندارد NFC - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - برای اتصال به گوشی هوشمند استفاده نمی‌کند. البته این عدم پشتیبانی به نوعی به نفع کاربران خواهد بود، زیرا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - برای متصل کردن کلید‌های امنیتی NFC دار، نیاز به تبدیل‌های USB بود که از این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - پس کاربران به راحتی می‌توانند این کلید امنیتی را به گوشی خود متصل کنند

کلید امنیتی USB-C گوگل با سیستم‌عامل‌های اندروید، کروم او‌اس، macOS و ویندوز سازگار است. کاربران آیفون و آیپد باید از نسخه‌های بلوتوث این کلید‌های امنیتی استفاده کنند. البته نکته‌ای که کمی تعجب برانگیز است، پشتیبانی نکردن این کلید امنیتی از آیپد پرو است. زیرا این آیپد از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان
کلید امنیتی قبلی گوگل با USB-A

همچنین مشابه دیگر کلید‌های امنیت گوگل، فرمویر این کلید مبتنی بر استاندارد USB-C نیز داخل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - یک المان سخت‌افزاری مهر و موم شده است که به گفته گوگل، این کار باعث می‌شود این کلید از گزند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - حملات فیزیکی در امان بماند.

گوگل می‌گوید با تولید کننده کلید‌های امنیتی یوبیکو برای ساخت این کلید همکاری کرده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - است. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - این همکاری را به خوبی می‌توان در طراحی محصول جدید گوگل دید که شباهت ظاهری بسیاری به یوبیکی 5C دارد.

برخلاف دیگر کلید‌های امنیتی سری تایتان گوگل که کاربران می‌بایست آن‌ها را به صورت بسته بندی دوتایی (NFC دار به همراه USB-A و بلوتوث) به قیمت ۵۰ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - دلار خریداری می‌کردند، این کلید‌ها به صورت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر سبزوار استان خراسان - جداگانه و به قیمت ۲۵ دلار برای USB-C و ۳۵ دلار برای کلید بلوتوثی به فروش می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone