🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23478.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به جنجال نقض حریم شخصی کاربران آیفون در مرورگر سافاری

دیروز گزارشی منتشر شد که از ارسال داده های کاربران مرورگر سافاری به شرکت چینی تنسنت (Tencent) خبر می داد. این خبر سبب شوکه شدن کاربران مرورگر سافاری شد. در این نوشتار این مسئله و ...

دیروز گزارشی منتشر شد که از ارسال داده های کاربران مرورگر سافاری به شرکت چینی تنسنت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - (Tencent) خبر می داد. این خبر سبب شوکه شدن کاربران مرورگر سافاری شد. در این نوشتار این مسئله و همچنین نقش اپل در این موضوع بررسی می شود.

مشکل به قابلیت امنیتی مرورگر سافاری به نام «Fraudulent Website Warning» بر می گردد که کاربران را پیش از بازدید از سایت های فیشینگ و مخرب مطلع می کند. سافاری برای شناسایی سایت های مخرب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - ترافیک کاربران را با یک لیست سیاه خارجی تطبیق می دهد. این روش شناسایی در گذشته توسط برنامه Safe Browsing گوگل برای شناسایی سایت های مخرب به کار می رفت و حالا توسط اپل هم استفاده می شود.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران

لیست های سیاه کاربرد خوبی برای مطلع کردن کاربر از سایت های مخرب دارند اما روی کاغذ می توان از آنها برای رصد فعالیت کاربران نیز استفاده کرد. در بدترین حالت مرورگر می تواند مستقیماً هر لینکی که کاربر روی آن کلیک می کند را با لیست سیاه تطبیق دهد. با این کار یک لاگ مفصل از فعالیت های اینترنتی کاربر ایجاد می شود.

تا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - کنون رصد فعالیت های اینترنتی کاربران توسط مرورگر سافاری اثبات نشده، ولی شراکت اپل با شرکت چینی تنسنت گمانه زنی هایی را در مورد سوءاستفاده کمپانی کوپرتینویی و شرکت چینی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - از این سیستم به وجود آورده است. شرکت تنسنت صاحب چندین اپلیکیشن از جمله پیام رسان WeChat و مرورگر QQ بوده و با اعمال فیلتر در آنها داده های کاربران - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - را نیز در اختیار دولت چین گذاشته است.

اپل با انتشار بیانیه ای ضمن رد کردن سوءاستفاده گوگل و کمپانی تنسنت از فعالیت های اینترنتی کاربران می گوید که این شرکت به کمک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - ابزار Safari Fraudulent Website Warning از حریم شخصی و داده های کاربران حفاظت می کند.

اپل در بیانیه خود اعلام می کند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - که قابلیت مذکور URL سایت مد نظر را با لیست سیاه سایت های مشکوک تطبیق می دهد. مرورگر سافاری برای این کار لیست سایت های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - مخرب را از گوگل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - گرفته و برای شناسایی دیوایس های چینی نیز لیستی از شرکت تنسنت دریافت می کند. اپل تاکید کرده که URL اصلی سایت را هیچ گاه با ابزار Safe Browsing به اشتراک نگذاشته و کاربران می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران

شرکت اپل با تشریح بیشتر کارکرد سیستم فوق به سایت ZDNet می گوید گوگل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - و تنسنت «کپی دیتابیس را به مرورگر کاربر ارسال کرده و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - به آن اجازه می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - دهند تا URL را با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - یک دیتابیس محلی تطبیق دهد.»؛ بنابراین ترافیک هیچ وقت به شرکت های مذکور ارسال نخواهد شد. کمپانی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - کوپرتینویی اعلام می کند که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - لیست سیاه شرکت تنسنت فقط داخل مرزهای چین استفاده می شود که دامنه های گوگل در آنجا اجازه فعالیت ندارند.

«متیو گرین»، رمزنگار و استاد دانشگاه جانز هاپکینز اما عقیده دیگری در مورد سیستم Safe Browsing - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - دارد. او معتقد است گوگل روی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - یک سیستم فعل و انفعالی بین لیست سایت ها و مرورگر سافاری وابسته است. به عبارت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - دیگر گوگل هر کدام از URLهای نامطمئن را به یک کد تبدیل کرده و سپس اولین قسمت از این کدها به نام - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - «prefixes» را به مرورگر سافاری می فرستد.

زمانی که کاربر از صفحه ای دیدن می کند، مرورگر سافاری URL را هش کرده و اولین قسمت آن را با لیست سیاه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - تطبیق می دهد. در صورتی که URL با سایتی در لیست سیاه تطابق داشته باشد، مرورگر تمام هش هایی که شامل prefix می شوند را از گوگل درخواست می کند و در صورتی که مورد مشابهی پیدا شود، سایت به عنوان سایت مخرب شناسایی می شود.

توضیحات فوق یعنی گوگل هیچ گاه توانایی مشاهده هش URL به شکل کامل را نداشته و در بسیاری از موارد هیچ اطلاعاتی دریافت نمی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - کند. اما زمانی که سافاری با تطبیق prefix با لیست سیاه به سایت مخربی برخورد کند، آدرس IP کاربر و همچنین هش ناقص صفحه ای که کاربر در حال بازدید از آن است را آشکار می کند.

اگر سایتی همانند گوگل که ارائه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - دهنده لیست سیاه است، کار خود را در حفاظت از حریم شخصی کاربران به خوبی انجام دهد، مشکلی نخواهد بود. اما به عقیده «گرین» همین قطعات کوچک اطلاعات نیز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - می توانند هویت کاربر را مخدوش کرده و مشکل زمانی به وجود خواهد آمد که ارائه دهنده سرویس Safe Browsing به طور فعالانه به رصد فعالیت های کاربران می پردازد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران

«گرین» در مورد شرکت تنسنت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - قضاوتی نمی کند ولی می گوید این شرکت ممکن است فعالیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - های کاربران را رصد کرده باشد. او معتقد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - است شرکت اپل باید شفافیت بیشتری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - را در مورد همکاری با شرکت تنسنت نشان می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - داد. البته می توان از این اشتباه کوچک چشم پوشی کرد؛ چون تعداد زیادی از شرکت های آمریکایی با این شرکت چینی همکاری می - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - کنند.

شرکت تنسنت فروردین ماه 96 پنج درصد از سهام شرکت تسلا را خرید و اول آذر ماه سال 96 نیز به اولین شرکت آسیایی 500 میلیارد دلاری تبدیل شد. این شرکت سال گذشته میلادی نیز سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - ردیت کرد و با بسیاری از شرکت های بازی سازی آمریکایی هم همکاری می کند.

با اینکه دولت چین سابقه خوبی در حفاظت از حریم شخصی کاربران با جاسوسی از 100 میلیون گوشی اندرویدی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - و همچنین نصب نرم افزار جاسوسی روی گوشی توریست ها، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - ندارد اما شرکت های فناوری - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - آمریکایی نیز از دیرباز با درخواست های دولت آمریکا برای نظارت بر کاربران مشکل داشته اند.

خبر همکاری شرکت اپل با کمپانی چینی تنسنت به دلیل امتیازاتی که کمپانی کوپرتینویی به دولت چین داده سر و صدا کرده است. این شرکت فوریه سال گذشته میلادی با وجود نگرانی ها از احتمال دخالت دولت چین، به شکل رسمی فعالیت های چینی سرویس iCloud و همچنین کلیدهای رمزگذاری شده آنرا به چین منتقل کرد.

کمپانی اپل اخیراً نیز اپلیکیشن ردیابی پلیس در هنگ کنگ را از اپ استور حذف کرد و ایموجی پرچم تایوان را نیز برای کاربران هنگ کنگ و ماکائو برداشت. این شرکت اپ خبر رسانی Quartz را نیز که اخبار هنگ کنگ را پوشش می داد از اپ استور - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر ساری استان مازندران - چین حذف کرد.

موضوع بحث برانگیز این است که کمپانی کوپرتینویی همواره روی حفاظت از حریم شخصی کاربرانش تاکید ویژه ای کرده و از این لحاظ خود را برتر از شرکت های دیگر معرفی کرده است؛ اما فعالیت های این شرکت در چین خلاف این ادعاها را نشان می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلابتون نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آفرین به شرکت الو و تعمیر کننده ماهری که تعمیر کولر گازی توشیبا RAS-24EKH-AR منو در شهر ساری منطقه ششصد انجام داد. واقعاً مشتری رضایتمند و همراه با این کولر خوب از این همه ارزش خریدش را بدست آورد. به خاطر بخش خدمات شرکتتان و تلاش فراوان تعمیرکننده تان سپاسگزارم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone