🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23471.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پیکسل بادز 2 معرفی شد؛ اولین ایرباد کاملاً بیسیم گوگل

گوگل در خلال رویداد سخت افزاری خود از نسل دوم ایرباد تماماً بیسیم خود به نام گوگل پیکسل بادز 2 رونمایی کرد. بزرگ ترین تفاوت پیکسل بادز 2 با نسل قبلی حذف شدن سیم اتصال ...

گوگل در خلال رویداد سخت افزاری خود از نسل دوم ایرباد تماماً بیسیم خود به نام گوگل پیکسل بادز 2 رونمایی کرد.

بزرگ ترین تفاوت پیکسل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان - بادز 2 با نسل قبلی حذف شدن سیم اتصال دو گوشی است و به غیر از این مورد تفاوت چندانی در ظاهر با نسل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان - قبلی مشاهده نمی شود. قاب نسل جدید نیز در مقایسه با قاب صاف نسل قبلی، ظاهری تخم مرغی شکل و بزرگ تری دارد.

گوگل می گوید پیکسل بادز 2 بهتر در گوش ها قرار گرفته و در فضای بسته تا سه اتاق آنطرف تر و در محیط باز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان - به اندازه یک زمین فوتبال همچنان به گوشی متصل می ماند. میکروفن داخلی صدای تطبیقی را به ارمغان آورده و بسته به محیط صدا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان - را تغییر می دهد.

پیکسل بادز 2 تا پنج ساعت شارژدهی داشته و به کمک قاب می توان تا 24 ساعت از آن استفاده کرد. طراحی هیبریدی نسل جدید با از بین بردن مشکل صدا به خوبی در گوش ها فیت شده و تعبیه یک دریچه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان - در زیر گوشی ها به وارد شدن صدای محیطی کمک می کند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان

گوگل پیکسل بادز 2 از دستیار صوتی گوگل پشتیبانی کرده و می توان با فرامین صوتی کارهایی از قبیل کنترل آهنگ و ترجمه و غیره را انجام داد.

روی هم رفته گوگل پیکسل بادز 2 نا امید کننده به نظر رسیده و اینطور به نظر می آید که غول نرم افزاری - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان - برای عقب نماندن از اپل، سامسونگ و سونی از ایرباد جدید خود رونمایی کرده است.

گوگل پیکسل بادز 2 به قیمت 179 دلار از بهار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر رودسر استان گیلان - سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone