🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23482.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هدفون بیتس سولو پرو با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

اپل همزمان با مراسم پیکسل گوگل از بیتس سولو پرو به عنوان نخستین هدفون رو گوشی با قابلیت حذف نویز فعال و ۴۰ ساعت شارژدهی رونمایی کرد. هدفون سولو پرو هم مثل مدل استودیو ۳ ...

اپل همزمان با مراسم پیکسل گوگل از بیتس سولو پرو به عنوان نخستین هدفون رو گوشی با قابلیت حذف نویز فعال - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - و ۴۰ ساعت شارژدهی رونمایی کرد.

هدفون سولو پرو هم مثل مدل استودیو ۳ از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - فناوری انحصاری حذف نویز بیتس به نام Pure ANC استفاده می کند، با این تفاوت که در مدل جدید تکنولوژی به روز تر شده است. به گفته اپل Pure ANC از الگوریتم های پیشرفته ای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - برای نظارت پیوسته بر صدای محیط و تنظیم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - آن بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس

از آنجا که ممکن است - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - ایزوله‌سازی صدای اطراف به مذاق برخی کاربران خوش نیاید، بیتس حالتی به نام Transparency یا شفافیت را ارائه کرده که صدای محیط - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - را هم به گوش کاربر می رساند. با فعال شدن این مود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - میکروفون داخلی هدفون فعال شده و همزمان با موزیک؛ صدای محیط، مکالمات و غیره را با وضوح بالا پخش می کند.

هدفون با یکبار شارژ تا ۴۰ ساعت موزیک پخش می کند اما در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - صورتی که حالت های Pure ANC یا Transparency فعال باشد، این میزان به ۲۲ ساعت محدود خواهد شد. در سولو پرو هم مثل دیگر مدل های بیتس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - ویژگی Fast Fuel امکان پخش سه ساعت موزیک با ۱۰ دقیقه شارژ را میسر می کند.

بیتس سولو پرو به چیپ H1 اپل هم مجهز شده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - که به ارتقای کیفیت موزیک، مدیریت بهتر ارتباطات بلوتوثی و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - شناسایی صدا برای کار با دستیار هوشمند سیری کمک - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - می کند. از ویژگی های دیگر می توان به خاموش شدن خودکار هدفون با تا کردن آن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - (خبری از کلید پاور نیست) و پشتیبانی از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - به اشتراک ‌گذاری صوتی (Audio Sharing) با دستگاه های مبتنی بر iOS 13 اشاره کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد از طریق آیفون یا آیپد یک موزیک مشابه را همزمان در بیتس سولو پرو و هدفونی دیگر پخش کنید.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس

از نظر طراحی هم پد چرم مصنوعی و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - محفظه بیتس سولو پرو به گونه ای تولید شده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - که در عین راحتی، اکوستیک خوبی را هم به ارمغان بیاورد. به گفته کمپانی سازنده در این پد از درز داخلی خبری نیست و مساحت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - سطح آنها ۷۰ درصد از مدل قبلی بیشتر است، هرچند در نگاه اول اینگونه به نظر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - نمی رسد.

بیتس سولو پرو از ۸ آبان و در رنگ های مشکی، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - سفید، خاکستری، آبی تیره - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - و روشن و قرمز عرضه خواهد شد. قیمت این هدفون ها نیز ۳۰۰ دلار اعلام شده - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پیکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** کولر گازی پاناسونیک z25xkr شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone