🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23472.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تعدیل نیروی گسترده در اوبر برای سومین مرتبه در سال 2019

اوبر برای سومین مرتبه در سال جاری میلادی تعداد کارمندانش را کاهش داد. در پی این تصمیم 350 پرسنل یا به عبارتی 1.5 درصد از نیروی انسانی این کمپانی شغل خود را از دست می ...

اوبر برای سومین مرتبه در سال جاری میلادی تعداد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - کارمندانش را کاهش داد. در پی این تصمیم 350 پرسنل یا به عبارتی 1.5 درصد از نیروی انسانی این کمپانی شغل خود را از دست می دهند.

به گزارش خبرگزاری CNBC، «دارا خسروشاهی»، مدیرعامل اوبر در ایمیلی کارمندان خود را از کاهش نیرو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - مطلع کرد. تعدیل نیرو علاوه بر کارکنان شرکت اوبر، تیم Eats این شرکت و چندین دپارتمان دیگر را تحت تاثیر قرار می دهد. به تعدادی از کارمندان نیز دستور داده شده تا محل کار خود را تغییر دهند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی

شرکت اوبر در ماه های اخیر دست به تعدیل نیروی گسترده زده است. این شرکت اوایل خرداد ماه امسال در اقدامی بی سر و صدا حدود 400 نفر از کارمندان قسمت بازاریابی خود را اخراج کرد و حدود دو ماه بعد یعنی در مرداد ماه نیز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - حدود 435 نفر دیگر را به خانه فرستاد.

«خسروشاهی» در ایمیل خود ضمن اشاره به اینکه این تصمیم آخرین موج تعدیل نیرو در این شرکت است، می گوید:

«همه ما باید استانداردهای جدیدی را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - در نحوه کار کردنمان تعریف کنیم. ما باید با شناسایی کارهای اضافه آنها را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - از کار خود حذف کنیم. همچنین باید بالاترین استانداردها را برای عملکرد خود تعریف کنیم و بازخورد مستقیم داده و در زمان هایی که کارها طبق انتظارات پیش نمی روند دست به عمل بزنیم. ما باید بروکراسی را که گریبانگیر شرکت های در حال رشد است از میان برداریم.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی

تعدیل نیرو تاکنون کمکی به اوبر نکرده است. این شرکت در سه ماهه دوم سال 2019 حدوداً 5.2 میلیارد دلار ضرر داد که نسبت به کل سال 2018 افزایش دو برابری را نشان می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - دهد. این شرکت پس - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - از مرگ یک نفر در پی اشتباه خودروی خودران خود در اردیبهشت ماه سال 97، کار تعدیل نیرو را آغاز کرد. شرکت پس از این اتفاق آزمایش خودروهای خودران را متوقف کرد.

شرکت اوبر می خواهد علاوه بر تعدیل نیرو کارهای دیگری را هم برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - بهتر شدن اوضاع خود انجام دهد. این کمپانی سعی دارد با تمرکز روی سرویس دلیوری غذای خود به نام Eats و کسب درآمد کوتاه مدت با آن، وضعیت خود را تا حدی بهبود دهد.

هدف - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - نهایی اما به گفته مدیرعامل اوبر، تبدیل شدن سرویس دلیوری غذای این شرکت به «انتخاب اول کاربران و همچنین نیرو بخشیدن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - به تجارت های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - محلی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - در سطح دنیا» است. این شرکت اخیراً با آپدیت کردن اپلیکیشن خود و قرار دادن سرویس هایی همچون حمل و نقل عمومی، دوچرخه، اسکوتر و استخدام اتومبیل با راننده، چشم انداز آینده این کمپانی را ترسیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone