🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16252.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نسل آینده آیپد با چیپست‌های قدرتمند سری M عرضه می‌شوند

اپل در تلاش است نسل بعدی آیپدهای خود را قدرتمندتر از قبل به بازار عرضه کند. کوپرتینویی‌ها قصد دارند آیپدهای جدید را با بهره‌مندی از چیپست‌های قدرتمند سری M که در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسک‌تاپ ...

اپل در تلاش است نسل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - بعدی آیپدهای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - خود را قدرتمندتر از قبل به بازار عرضه کند. کوپرتینویی‌ها قصد دارند آیپدهای جدید را با بهره‌مندی از چیپست‌های قدرتمند سری M که در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسک‌تاپ شرکت به کار برده می‌شود، در دسترس کاربران قرار دهند.

براساس گزارش منتشر شده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - از سوی نشریه تایوانی «اکونومیک دیلی»، اپل در نسل بعدی آیپد را با چیپست‌های قدرتمند 3 نانومتری TSMC به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر در قلب تپنده آیپد‌های اپل نیز همانند گوشی‌های آیفون این شرکت، چیپست‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - سری A جای گرفته است که با فرآیند لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می‌‌شوند. این تراشه توسط TSMC تولید شده که در پی راه‌اندازی لیتوگرافی ۳ نانومتری است و کوپرتینویی‌ها قصد دارند از این فرآیند پیشرفته در توسعه چیپست‌های بعدی سری A استفاده کنند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان

سیستم عامل iPadOS به عنوان بخش اصلی سیستم عامل iOS، برای چیپست‌های سری A اپل طراحی شده و آیپد پرو سریعترین دستگاهی است که با تراشه‌های این سری به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - بازار عرضه شده است. با مهاجرت اپل از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - پردازنده‌های سری A به سری M،‌ انتظار می‌رود سرعت عملکرد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - آیپد به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند.

برای مثال آیپد پرو 2020 با چیپست  A12Z در آزمون چند هسته‌ای گیک‌بنچ 5 امتیاز 4650 را کسب کرد. در حالیکه مک‌بوک ایر 2020 با چیپست قدرتمند M1 در همان آزمایش موفق به کسب امتیاز نجومی 18086 شد.

سیستم عامل iPadOS - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - با چیپست‌های سری M هیچ چالش خاصی از نظر عملکرد نخواهند داشت. در نظر داشته باشید که هر دو - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - چیپست‌های سری A و سری M مبتنی بر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - آرم هستند؛ در نتیجه آپید را به راحتی می‌توان برای تراشه سری M بهینه‌سازی کرد.

مهاجرت به تراشه‌های 3 نانومتری باعث می‌شود محصولات اپل از نظر عملکرد سرعت بالاتری داشته باشند و در عین حال جزو محصولات با مصرف بهینه انرژی قرار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - گیرند. در حال حاضر هر دو تراشه M1 مک و A14 مورد استفاده در آیفون 12با فرآیند لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می‌شوند. کوچک شدن فضای بین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - المان‌های موجود، باعث بهبود عملکرد تراشه و کاهش مصرف انرژی می‌شود. گزارش‌های قبلی تایید می‌کنند که TSMC تولید تراشه‌های 3 نانومتری را در سال 2022 آغاز می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone