🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16154.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هدایای ویژۀ ایرانسل برای «یلدای دیجیتال» اعلام شد

ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای دیجیتالی ویژۀ خود را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمۀ رایگان ایرانسلی، تخفیف 50 درصدی برگزاری کلاس‌های آنلاین در اپلیکیشن داناپلاس و هدایای ...

ایرانسل به مناسبت شب یلدا، هدایای دیجیتالی ویژۀ خود را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی، مکالمۀ رایگان ایرانسلی، تخفیف 50 درصدی برگزاری کلاس‌های آنلاین در اپلیکیشن داناپلاس و هدایای ویژۀ تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من است. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - ایرانسل همچنین در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - این شب، برنامۀ ویژه‌ای با حضور هنرمندان محبوب، در صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است.

امسال در شب یلدا، طولانی‌ترین شب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - سال 1399،بسیاری از ایرانیان به دلیل لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا، دور از هم و در عین حال از طریق - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - ارتباطات دیجیتال، در کنار هم هستند. ایرانسل هم به همین مناسبت، هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است تا یلدای امسال را برای مشترکین خود شیرین‌تر بسازد.

بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت داخلی

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #5* و یا از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من، بستۀ هدیۀ 2 گیگابایتی اینترنت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - داخلی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - را دریافت کنند. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - این بسته، از ساعت 18 روز 30 آذر ماه 1399 تا ساعت 18 اول دی ماه، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

5 دقیقه مکالمه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - ایرانسلی، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - 50 دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیۀ مکالمه با شماره‌گیری کد #2*1*4444* و یا از طریق بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقۀ بعدی مکالمه، رایگان است. این طرح، از بامداد 30 آذر 1399 تا ساعت 23:59 این روز، قابل فعال‌سازی و استفاده است.

تخفیف 50 درصدی برای برگزاری کلاس‌های آنلاین

50 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - درصد تخفیف در برگزاری کلاس آنلاین، ویژۀ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - یلدا، روی پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - یکی دیگر از هدایای درنظر گرفته شده است. مهلت فعال‌سازی این بستۀ تخفیفی، تا 30 آذر ماه 1399 است و با استفاده از آن، بهره‌مندی از 50 درصد تخفیف برای فعال‌سازی بستۀ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - یک ماهۀ 315هزار تومانی، با قیمت 157هزار و 500 تومان، امکان‌پذیر است.
«دانا پلاس» ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - اصلی شبکۀ دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل برای کمک به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است. دانا پلاس، 14 مهرماه 1399، در قالب آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری و مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - و فناوری اطلاعات، افتتاح شد.

تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من!

علاوه بر هدایای فوق، ایرانسل مانند روال سال‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - قبل، در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من، برای مشترکان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - خود هدیۀ ویژه‌ای در نظر گرفته - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - است. در هر ساعت از روز 30 آذر ماه 1399، تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من به 40 کاربر، 40 گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از بامداد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - 30 آذر 1399 تا ساعت 23:59 این روز، با رفتن به بخش تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من و تکان‌دادن گوشی همراهشان، شانس خود را برای دریافت بستۀ هدیۀ 40 گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - این بسته، 24 ساعت پس از فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد. «تکان شگفت‌انگیز» از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل دسترسی است.

«یلدا امن»؛ ویژه‌برنامۀ شب یلدا در اینستاگرام ایرانسل

ایرانسل همچنین ویژه‌برنامه‌ای را برای مخاطبان صفحۀ اینستاگرام خود تدارک دیده است. این برنامه، با اجرای لیلی رشیدی، ترکیبی از موسیقی، قصه و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - خاطره است و طی آن، احترام برومند و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - بهرام شاه‌محمدلو (آقای حکایتی)، برای مخاطبان اینستاگرام ایرانسل، قصه‌های یلدایی می‌گویند.

به دلیل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - بیماری کرونا، ایرانیان در یلدای 99، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - دور از هم و در عین حال از طریق ارتباطات دیجیتال، در کنار هم هستند. این برنامه هم به همین منظور، با عنوان «یلدا امن» و هشتگ #یلدامن، طوری طراحی شده که گویی هنرمندان از خانه‌هایشان و با استفاده از اینترنت، دید و بازدید می‌کنند. از طرفی، با توجه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - به مصادف شدن یلدای 99 با روز پرستار، در این برنامه، با یکی از کادر درمان به صورت اینترنتی گفت‌وگو و از تلاش‌ها و ایثارگری آنان قدردانی می‌شود.

ویژه‌برنامۀ یلدای 99 ایرانسل، شامل پنج قسمت پنج تا 9 دقیقه‌ای به همراه پنج موزیک ویدیو است. ایرانسل در سال‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر سیاهکل استان گیلان - گذشته نیز در شب یلدا، برای اولین بار، نمایش‌های اینستاگرامی مرتبطی را تهیه و منتشر کرد که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد؛ تا آنجا که در سال‌های بعد، سایر برندها هم برنامه‌های مشابهی را تهیه و منتشر کردند.

تماشای برنامۀ «یلدا امن»، با مراجعه به صفحۀ رسمی @irancell در اینستاگرام، به نشانی instagram.com/irancell امکان‌پذیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone