🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16153.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل آیفون ۱۳ را با وای فای 6E وارد بازار می‌کند: استفاده بهتر از VR و AR

در حالی که فاصله زیادی تا معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ داریم، این محصولات به تازگی در مرکز توجه قرار گرفته‌اند و گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر می‌شود. طبق جدیدترین اطلاعات، اپل برای بهبود عملکرد ...

در حالی که فاصله زیادی تا معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ داریم، این محصولات به تازگی در مرکز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران - توجه قرار گرفته‌اند و گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر می‌شود. طبق جدیدترین اطلاعات، اپل برای بهبود عملکرد نسل آینده آیفون از وای فای 6E در آن‌ها استفاده می‌کند.

به تازگی چندین تحلیلگر بانک و موسسه مالی «بارکلیز» به این موضوع اشاره کرده‌اند که سری آیفون ۱۳ از وای فای 6E بهره می‌برد و احتمالا شرکت «Skyworks» این چیپ را تولید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران - خواهد کرد. وای فای 6E عملکرد بهتر و قدرتمندتری نسبت به استاندارد وای فای ۶ کنونی دارد.

وای فای 6E تمام قابلیت‌های وای فای ۶ به همراه موارد دیگر مانند نرخ بالاتر انتقال داده را در باند ۶ گیگاهرتز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع به معنای افزایش پهنای باند و استفاده بهتر از برنامه‌های واقعیت مجازی و افزوده خواهد بود. وای فای ۶ تنها از باندهای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند، در حالی که 6E قادر به پشتیبانی از باند جدیدتر ۶ گیگاهرتزی است.

سری آیفون ۱۱ به همراه آیفون ۱۲ و همچنین نسل جدید آیفون SE از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کنند، بنابراین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران - شاید بعد از دو نسل اپل به سراغ وای فای 6E برود.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران

به اعتقاد تحلیلگران، اپل هیچ برنامه‌ای برای عرضه نسخه جدید آیفون SE در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران - سال ۲۰۲۱ ندارد که شامل نسخه‌ای با نمایشگر بزرگتر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران - هم می‌شود. در حالی که تحلیلگران به انتشار گزارش‌هایی درباره آیفون SE با نمایشگر ۵.۵ و ۶.۱ اینچی اشاره کرده‌اند، چنین موضوعی از سوی تامین‌کنندگان اپل تایید نشده. مینگ-چی کو در گذشته اعلام کرده بود آیفون SE با پنل بزرگتر در نیمه دوم ۲۰۲۱ از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران - راه می‌رسد.

تحلیلگران - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر بابل استان مازندران - بارکلیز سابقه مناسبی در انتشار اطلاعات درباره محصولات جدید دارند، بنابراین نمی‌توان به راحتی از گفته‌های اخیر آن‌ها گذشت. با توجه به این موضوع به احتمال زیاد سری آیفون ۱۳ با وای فای 6E از راه می‌رسند. طبق شنیده‌ها احتمالا آیفون ۱۳ پرو به نمایشگر LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone