🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16155.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دو محصول جذاب سامسونگ برای سال ۲۰۲۱: موبایل شفاف و تبلت تاشو

یکی از منابع شناخته شده در حوزه فناوری مدعی شد سامسونگ سال ۲۰۲۱ از تبلت تاشو با دو لولا و همچنین یک موبایل شفاف رونمایی می‌کند. بر اساس گزارش یکی از منابع شناخته‌شده دنیای تکنولوژی ...

یکی از منابع شناخته شده در حوزه فناوری مدعی شد سامسونگ سال ۲۰۲۱ از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - تبلت تاشو با دو لولا و همچنین یک موبایل شفاف رونمایی می‌کند.

بر اساس گزارش یکی از منابع شناخته‌شده دنیای - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - تکنولوژی با نام - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - مستعار Tron در توییتر، سامسونگ سال ۲۰۲۱ از یک تبلت تاشو با دو مکانیزم تاشونده رونمایی خواهد کرد. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - سازنده کره‌ای همچنین می‌خواهد یک موبایل شفاف را نیز سال آینده میلادی به سبد محصولاتش اضافه کند.

آنطور که در - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - گزارش آمده، تبلت مورد بحث دارای سه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - نمایشگر و دو لولا خواهد بود که از این لحاظ آن را تا حدودی شبیه موبایل‌های مفهومی شیائومی و TCL می‌کند. البته مکانیزم تا شدن این دو گوشی با همدیگر فرق می‌کند و باید دید سازنده کره‌ای از مکانیزم‌های مشابه استفاده کرده و یا مکانیزم نوآورانه و متفاوتی را معرفی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان
نمایی از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - موبایل مفهومی TCL

در ادامه گزارش آمده که سامسونگ سال ۲۰۲۱ از یک موبایل شفاف نیز رونمایی خواهد کرد. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - سخت افزار این موبایل به جای قرار گیری در پشت نمایشگر در قسمت پایین قرار گرفته و محتواها مثل پروژکتور روی نمایشگر نمایش داده می‌شوند. این محصول تا حدودی شبیه تلویزیون Mi TV LUX OLED - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قزوین استان زنجان - شیائومی خواهد بود.

منبع یاد شده اضافه می‌کند که سامسونگ سال ۲۰۲۲ از اولین موبایل رول شونده خود رونمایی می‌کند. بر اساس برخی گزارش‌ها ال‌جی در نیمه اول ۲۰۲۱ از موبایل رول شونده خود رونمایی می‌کند. حال آنطور که در گزارش آمده سامسونگ قصد رقابت با رقیب کره‌ای خود را ندارد و رونمایی از اولین گوشی رول شونده خود را به سال ۲۰۲۲ موکول کرده است.

منبع مورد بحث در توییت بعدی بدون ذکر کردن جزئیات بیشتر به رونمایی سامسونگ از «یک محصول افسانه‌ای که هرگز انتظار معرفی آن نمی‌رفت» اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone