🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31545.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

شش افزونه که به صفحه خانه گوگل کروم جذابیت می دهند

نمی‌دانم چقدر شخصی‌سازی نرم‌افزارها برایتان اهمیت دارد، اما اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید، گزینه‌های فراوانی پیش روی شماست تا شکل و شمایل اپ‌ها را به طور کامل دگرگون کنید. مرورگرهای اینترنتی به لطف ...

نمی‌دانم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - چقدر شخصی‌سازی نرم‌افزارها برایتان اهمیت دارد، اما اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید، گزینه‌های فراوانی پیش روی شماست تا شکل و شمایل اپ‌ها را به طور کامل دگرگون کنید.

مرورگرهای اینترنتی به لطف وجود ابزارک‌های ارزشمندی به نام «افزونه» پتانسیل بالایی برای شخصی‌سازی دارند؛ خصوصا کروم که با داشتن یک فروشگاه اختصاصی، طیف گسترده‌ای از این ابزارک‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای آشنایی با چشمه‌ کوچکی از پتانسیل‌های این ابزارک‌ها، در این مقاله شش افزونه کروم را به شما معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - می‌کنیم که می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - صفحه خانگی این مرورگر را به یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین صفحاتی که هنگام کار با ویندوز می‌بینید تبدیل کنند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

1) Live Start Page

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان

با نصب Live Start Page، هم زیبایی و هم کارایی را به محیط کارتان می‌آورید. این افزونه کروم دریایی از والپیپرهای زیبا و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - مسحورکننده را به صفحه خانه کروم می‌آورد که بعضی از آن‌ها ثابت و بعضی‌ هم متحرک هستند.

البته والپیپرهای متحرک را می‌توانید ثابت کنید. اگر حرکت والپیپر تمرکزتان را به هم می‌ریزد، کافیست از گوشه صفحه دکمه Pause - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - را بزنید که که عکس شما از حرکت بایستد. کنترل کامل روی والپیپرها یکی از جذابیت‌های افزونه Live Start Page به شمار می‌رود.

اما این تنها قابلیت جذاب افزونه نیست. Live Start Page قابلیت نصب انواع ویجت را هم دارد که شامل ویجت ساعت، تقویم و ویجت پیش‌بینی وضع آب و هوا می‌شوند. ضمنا اگر نسخه پرو افزونه (به قیمت 1.99 دلار) را خریداری کنید، امکانات بیشتری مثل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - همگام‌سازی اطلاعات با Google Calendar و دسترسی به ویجت‌های هواشناسی بیشتر برایتان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - آزاد می‌شود.

بد نیست بدانید که این افزونه یک حالت مدیتیشن هم دارد که می‌تواند تمام عوامل مزاحم را برایتان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - از صفحه حذف کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - در این حالت موزیک آرامش‌بخشی در پس‌زمینه مرورگر پخش می‌شود که بتوانید با گوش دادن به آن، تمرکزتان را بالا ببرید.

دانلود و نصب افزونه 

2) Infinity New Tab

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان

افزونه‌ اول که از آن گذشتیم، ممکن است باعث کندی صفحه New Tab شما بشود. اما مزیت Infinity New Tab اینجاست که در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - عین داشتن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - امکاناتی نسبتا برابر، رویکرد مینیمالیستی‌تری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - داشته و والپیپرهای ثابت را روی صفحه می‌نشاند که برای بارگذاری زمان کمتری می‌برند.

در صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - Infinity New Tab به طور پیش‌فرض 10 میان‌بر از وبسایت‌های محبوب‌تان جا خوش می‌کنند. اما اگر بخواهید، می‌توانید میان‌برهای بیشتری به این صفحه اضافه کنید.

وقتی روی آیکن آب و هوا کلیک می‌کنید، سایدباری از سمت راست صفحه بیرون می‌آید تا وضعیت جوی روزهای آینده را به نمایش شما بگذارد. همچنین با کلیک روی یکی از دو آیکن To-Do یا Notes، سایدبار گزینه‌های بیشتری را نمایش می‌دهد.

خوشبختانه در Infinity New Tab امکان شخصی‌سازی تمام آیکن‌ها و شیوه نمایش آن‌ها را دارید، می‌توانید یادداشت‌های سریع بردارید و از همین صفحه در چندین موتور جستجو به جستجوی در اینترنت بپردازید.

ضمنا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - این افزونه که فقط 1 مگابایت حجم دارد می‌تواند هنگام رسیدن ایمیل، نوتیفیکیشن‌های مربوط به جیمیل را هم به شما نشان بدهد.

دانلود و نصب افزونه 

3) Momentum

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان

Momentum رفتار بسیار مؤدبانه‌ای دارد. پس از نصب، قبل آنکه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - شروع به ایجاد تغییرات کند اول اسم‌تان را می‌پرسد. سپس ایمیل‌تان را می‌خواهد که با داشتن آن بتواند تمام اطلاعات را همگام‌سازی کند.

با داشتن این افزونه، نه تنها مدیریت کارها برایتان بسیار ساده خواهد شد بلکه هر روز هنگام باز کردن مرورگر با یک والپیپر جدید و چشم‌نواز روبرو می‌شوید. در گوشه سمت راست این والپیپر، یک ویجت هواشناسی قرار گرفته تا با یک نگاه گذرا از وضع هوای پیش رو هم باخبر باشید.

اما عمده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - محبوبیت Momentum به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - قابلیت دیگری بر می‌گردد. این افزونه مرورگر، فهرست خوبی برای مدیریت و زمان‌بندی کارها هم هست. بدین صورت که می‌توانید کارهای عقب‌افتاده‌تان را به قسمت انتهایی آن اضافه کنید تا همیشه جلوی چشم‌تان باشند.

ضمنا امکان ساخت فهرست‌های To-Do هم وجود دارد که در گوشه پایین و سمت راست تب ظاهر می‌شوند و می‌توانند برای تحت نظر داشتن کارهای عقب افتاده بسیار مفید ظاهر شوند.

دانلود و نصب افزونه 

4) [Speed Dial [FVD

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان

همانطور که از عنوانش پیداست، Speed Dial برای آنکه به وبسایت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - محبوبتان سریع‌تر دسترسی داشته باشید طراحی شده. اما رویکرد متفاوتش به صفحه تماس سریع، باعث شده که به افزونه منحصر به فردی تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - شود.

Speed Dial آیکن‌های میان‌بر را به شکل سه بعدی نمایش می‌دهد. در نتیجه با محیط زیبایی مواجه می‌شوید که به ظاهر صفحه خانگی گوگل کروم روح - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - تازه‌ای می‌بخشد. خوشبختانه امکانات شخصی‌سازی هم به جذابیت بیشتر این افزونه کمک کرده‌اند.

به هر آیکن، می‌توانید عنوان و آدرس اینترنتی مجزایی بدهید. نکته جالب این که با تکان دادن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - ماوس، تصویر پس‌زمینه هم به حرکت می‌افتد و افکت 3D بسیار جذابی را مشاهده خواهید کرد.

اگر نیازمند محیطی هستید که در عین زیبایی دسترسی سریع‌تری به وبسایت‌های محبوب برایتان فراهم کند دانلود و نصب Speed Dial را به شما توصیه می‌کنیم.

دانلود و نصب افزونه 

5) Start - A Better New Tab

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان

دوست دارید همیشه یک چشم‌تان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - به فید شبکه‌های اجتماعی‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - باشد؟ احتمالا Start خیلی به کارتان بیاید. با استارت می‌توانید همیشه از آخرین تحولات سایت‌هایی مثل توییتر، ردیت و اینستاگرام به لطف استفاده از فید‌های RSS با خبر باشید.

همچنین این افزونه ویجت‌هایی دارد که قادرید به طور دلخواه، آن‌ها را در صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - جابجا کرده و در نقطه دلخواه بنشانید. همچنین استارت با Google Calendar هم سازگاری دارد و می‌توانید روی آن به عنوان یک مدیریت‌کننده انجام کارها هم حساب باز کنید.

از دیگر امکانات استارت می‌توان به نمایش ترک‌های اسپاتیفای، ابزار تهیه اسکرین‌شات و البته ویجت برای گرفتن اوبر اشاره کرد که متأسفانه در کشور ما کاربرد ندارد. اما احتمالا از ویجت‌های یادداشت‌برداری، تهیه فهرست‌های to-do و پیش‌بینی آب و هوا بتوانید نهایت بهره را ببرید.

دانلود و نصب افزونه 

6) Home - New - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - Tab Page

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان

افزونه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - Home هم زیباست و هم امکانات فراوانی در اختیارتان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - قرار می‌دهد. احتمالا با نگاهی به اسکرین‌شات‌ بالا متوجه این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - موضوع شده باشید. این افزونه گوگل کروم هر روز یک والپیپر جدید و جذاب روی صفحه هوم مرورگر می‌نشاند و به طور خودکار آن‌ها را تغییر می‌دهد.

به غیر از این، می‌توانید از تصاویری که در رایانه دارید هم برای نشاندن روی پس‌زمینه استفاده کنید. اما ویژگی اصلی و ممتاز Home، نمایش نوتیفیکیشن‌های آنی است که می‌تواند در مدیریت کارهایتان بسیار مؤثر باشد.

Home تعداد نوتیفیکیشن‌های دریافتی از جیمیل، تقویم گوگل، یاهو میل، آتلوک و پیام‌های فیسبوک را به نمایش شما درمی‌آورد. مضاف بر این می‌توانید به ویجت‌های خوبی مثل جستجوی سریع، پیش‌بینی آب و هوا و یادداشت‌برداری هم دسترسی پیدا کنید.

اگر دائما به تب‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - که اخیرا بسته‌اید سر می‌زنید، ویجت Recently Closed افزونه هم می‌تواند دسترسی سریعی به آن‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - برایتان فراهم سازد.

دانلود و نصب افزونه 

آیا از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر هشتپر استان گیلان - افزونه‌های گوگل کروم استفاده می‌کنید؟ چه افزونه‌هایی می‌شناسید که ارزش نصب و استفاده روی مرورگر را دارند؟ با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone