🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19151.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

درختکاری سگ رباتیک اسپات به لطف اضافه شدن بازو [تماشا کنید]

سگ رباتیک «اسپات» همواره در حال آپگرید شدن و یادگیری مهارت‌های جدید است و حالا به لطف اضافه شدن یک بازوی رباتیک کارهایی همچون حمل آجر، باز کردن در، بستن شیر آب و کاشت درخت ...

سگ رباتیک «اسپات» همواره در حال آپگرید شدن و یادگیری مهارت‌های جدید است و حالا به لطف اضافه شدن یک بازوی رباتیک کارهایی همچون حمل آجر، باز کردن در، بستن شیر آب و کاشت درخت را انجام می‌دهد.

شرکت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - سازنده اسپات یعنی «بوستون داینامیکس» با انتشار کلیپ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - جدید مهارت‌های جدید این ربات که حالا به بازوی رباتیک مجهز شده را به نمایش کشید. این بازوی رباتیک در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - قسمت سر اسپات نصب شده و همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید ربات با استفاده از آن کارهای جالبی مثل مرتب کردن اتاق را انجام می‌دهد:

بوستون داینامیکس در بیانیه خود می‌گوید: «حالا که اسپات علاوه بر دوربین‌ها و پاها به بازو هم مجهز شده، توانایی انجام کارها با دست حین حرکت را پیدا کرده است و کارهایی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - از قبیل پیدا کردن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - اشیاء، مرتب کردن اتاق، باز کردن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - درب‌ها، روشن و خاموش کردن کلید و باز و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - بسته کردن شیر فلکه و باغبانی را انجام - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - می‌دهد.» این شرکت اضافه می‌کند که در آینده قابلیت «بازرسی و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - جمع‌آوری خودکار داده» به این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - ربات اضافه خواهد شد.

بوستون داینامیکس همواره در حال اضافه کردن مهارت‌های جدید به سگ رباتیک خود است و با انتشار کلیپ‌های جالب علاقه مندان به ربات‌ها را به وجد می‌آورد. این شرکت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - حدوداً یک ماه قبل کلیپ رقص هماهنگ اسپات با دو - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - ربات دیگر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - این شرکت یعنی «اطلس» و «هندل» را منتشر کرد که تاکنون بیش از ۲۷ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

البته اسپات با این مهارت‌ها اصلاً وسیله - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - ارزان قیمتی نیست و عمدتاً برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و محیط‌های صنعتی ساخته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر هرسین استان کردستان - شده است. این محصول از اواسط سال ۲۰۲۰ با قیمت ۷۵ هزار دلار تحت به بازار عرضه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone