🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19152.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اولین مودم 5G مدیاتک با پشتیبانی از موج میلی‌متری معرفی شد

مدیاتک از اولین مودم 5G خود با پشتیبانی از موج میلی‌متری رونمایی کرد. این مودم که M80 نام دارد، از حداکثر سرعت دانلود ۷.۶۷ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. مودم‌های 5G مختلفی برای چیپ‌ها و ...

مدیاتک از اولین مودم 5G خود با پشتیبانی از موج میلی‌متری رونمایی کرد. این مودم که M80 نام دارد، از حداکثر سرعت دانلود ۷.۶۷ گیگابیت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

مودم‌های 5G مختلفی برای چیپ‌ها و گوشی‌ها توسعه پیدا کرده‌اند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - که تمام آن‌ها از موج میلی‌متری پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - نمی‌کنند و اکثر آن‌ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - قادر به پشتیبانی از فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز هستند. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - در حالی که این مودم‌ها سرعت بالاتری نسبت به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - شبکه 4G دارند، اما تمام پتانسیل شبکه 5G را به نمایش نمی‌گذارند.

برای دستیابی به بالاترین سرعت این شبکه به مودم‌هایی با پشتیبانی از موج میلی‌متری نیاز دارید که نسبت به مودم‌های دیگر قیمت بالاتری دارند. در همین راستا گوشی‌های پرچمدار و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - گران‌قیمت بیش از محصولات میان‌رده از آن پشتیبانی می‌کنند. حالا مدیاتک با مودم جدیدش می‌خواهد این موضوع را تغییر دهد.

مودم 5G مدیاتک M80 از فرکانس زیر ۶ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - گیگاهرتز و همچنین موج میلی‌متری پشتیبانی می‌کند که می‌تواند پشتیبانی از موج میلی‌متری را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - به گوشی‌های اندرویدی بیشتری بیاورد. این مودم مانند هلیو M70 کار خود را به عنوان یک تراشه مستقل شروع می‌کند که سازندگان موبایل می‌توانند آن را درون دستگاه‌های خود قرار دهند. در نهایت مدیاتک این مودم را در نسل بعدی پردازنده‌های دیمنسیتی ادغام خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان

حداکثر سرعت دانلود - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - مودم به ۷.۶۷ گیگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود آن به ۳.۷۶ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. این مودم همچنین از قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی مانند «Ultra Save» و «Dynamic Bandwidth Part» بهره می‌برد که طبق گفته مدیاتک، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فومن استان گیلان - با توجه به محیط و نحوه استفاده مصرف انرژی را بهبود می‌دهد.

این مودم در برابر مودم X60 یا حتی X55 کوالکام حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد، با این حال یک قدم مهم برای مدیاتک و همچنین کاربران گوشی‌های نه چندان گران‌قیمت محسوب می‌شود. علاوه بر گوشی‌های هوشمند، مودم 5G مدیاتک M80 را می‌توان در دستگاه‌های دیگری مانند لپ‌تاپ‌ها و کروم‌بوک‌ها مورد استفاده قرار داد.

با توجه به این موارد، نسل جدید کروم‌بوک‌ها با چیپ‌های مدیاتک می‌توانند از شبکه 5G پشتیبانی کنند و حتی امکان استفاده از آن در کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌های اینتل هم وجود دارد. انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه محصولات زیادی با مودم مدیاتک M80 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone