🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19154.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های ردمی در ۲۰۲۱ به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند

اواخر سال گذشته میلادی گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G به عنوان اولین گوشی ردمی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از راه رسید. این کمپانی می‌خواهد در سال جاری میلادی محصولات بیشتری را با این دوربین ...

اواخر سال گذشته میلادی گوشی ردمی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - نوت ۹ پرو 5G به عنوان اولین گوشی ردمی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از راه رسید. این کمپانی می‌خواهد در سال جاری میلادی محصولات بیشتری را با این دوربین روانه بازار کند.

مدیر کل ردمی، «لو ویبینگ» به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده این کمپانی در سال جاری میلادی گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - بیشتری را به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌کند. ویبینگ همچنین به این موضوع اشاره داشته که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - شرکت‌هایی که دوربین ToF را تبلیغ می‌کردند، دیگر آن را در محصولات خود مورد استفاده قرار نمی‌دهند.

شیائومی و ردمی برخلاف بسیاری از شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - دیگر دوربین ToF را در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار ندادند و به همین دلیل ویبینگ نسبت به حذف آن از محصولات رقیب واکنش نشان داده است.

این مقام ارشد همچنین به این موضوع اشاره کرده که در سال جاری میلادی گوشی‌های بیشتری با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسند. بنابراین در سال - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - جاری میلادی در کنار محصولات برندهای مختلف، ردمی هم می‌خواهد گوشی‌هایش را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار دهد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی

گوشی‌های سری ردمی K40 در هفته‌های آینده از راه می‌رسند که البته هنوز مشخصات دوربین آن‌ها افشا نشده. با این حال با توجه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - به گفته اخیر ویبینگ، انتظار می‌رود حداقل یکی از مدل‌های - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - این سری به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

این کمپانی در سال جاری میلادی از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد که شامل اولین موبایل گیمینگ این برند و همچنین گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ می‌شود. احتمال استفاده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در هرکدام از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - این محصولات وجود دارد.

گوشی‌های اقتصادی این برند احتمالا به سنسور دوربین ISOCELL HM2 سامسونگ مجهز می‌شوند و محصولات گران‌تر از دوربین ISOCELL HM3 کره‌ای‌ها بهره می‌برند. - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - این دوربین پیشرفته در گوشی گلکسی S21 اولترا مورد استفاده قرار گرفته است.

با توجه به رونمایی از گوشی‌های سری ردمی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - K40 در آینده نزدیک، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود و از مشخصات دوربین آن‌ها مطلع شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone