🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19196.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی: ۵ اتفاق مهم دنیای موبایل در سال ۲۰۲۰

در سال پرماجرای ۲۰۲۰، کمپانی‌های سازنده گوشی‌های هوشمند علی‌رغم تمام مشکلات به راه خود ادامه دادند و بسیاری از ایده‌های خود را عملی و روانه بازار کردند. در این گزارش ویدیویی، به سراغ ۵ اتفاق ...

در سال پرماجرای ۲۰۲۰، کمپانی‌های سازنده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - هوشمند علی‌رغم تمام مشکلات به راه خود ادامه دادند و بسیاری از ایده‌های خود را عملی و روانه بازار کردند. در این گزارش ویدیویی، به سراغ ۵ اتفاق مهمی که در دنیای موبایل در سال ۲۰۲۰ افتاد رفتیم. با دیجیاتو همراه باشید.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

۵) دوربین سلفی زیر نمایشگر

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان  استان خراسان

یکی از اتفاقات مهمی که برای طراحی گوشی‌های هوشمند افتاد، حذف شدن ناچ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - و حفره از داخل نمایشگر‌ها بود. البته تاکنون تنها کمپانی ZTE توانسته این کار را بکند، اما این کام برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - شروع ضروری است. کمپانی چینی با معرفی گوشی Axon 20 5G توانست برای اولین بار دوربین سلفی را به زیر نمایشگر ببرد و گوشی خود را بدون هیچ مزاحمتی برای نمایشگر روانه بازار کند. این گوشی به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده که کیفیت آنچنان بالایی ندارد، اما حداقل یکی از معضلات کاربران را برطرف کرده. امیدواریم که در آینده نیز این اتفاق بیفتد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - و کمپانی‌های بیشتری به سراغ این ایده بروند.

۴) ورود جدی گوشی‌های تاشو به بازار

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان  استان خراسان

اتفاق مهم بعدی، فراگیرتر شدن گوشی‌های تاشو در سال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - ۲۰۲۰ بود. در سالی که گذشت، کمپانی‌های بیشتری اید‌های آزمایشگاهی خود را روانه بازار کردند تا دنیای یکنواخت موبایل‌ها، جان تازه‌ای بگیرد. در این سال شاهد چندین گوشی هوشمند تاشو از سوی کمپانی‌های نظیر سامسونگ، هواوی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - و موتورولا بودیم.

البته گل سرسبد آن‌ها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - کمپانی کره‌ای است که با ایده‌های عملی‌تر و وسواسی بیشتر، توانسته گوشی‌های تاشویی را به دست کاربران - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - برساند که واقعا کارکرد یک گوشی هوشمند را مختل نمی‌کند. البته این بخش از بازار راه طولانی را در پیش دارد و ما هم امیدواریم که مشکلات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - نسل فعلی مانند خط تا و نمایشگرهای ظریف هم برطرف شوند.

۳) - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - حذف لوازم جانبی از درون جعبه گوشی‌های هوشمند

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان  استان خراسان

درست است؛ یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های دنیای موبایل در سال ۲۰۲۰، حذف لوازم جانبی مانند هدفون و شارژر از درون جعبه است. مقصر اصلی این جنبش نیز کمپانی اپل بوده که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - به بهانه محیط زیست، شارژر و هدفون - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - را از جعبه گوشی‌های ۱۰۰۰ دلاری خود حذف کرد و از آن طرف - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - هم شارژری ۲۰ دلاری را برای فروش گذاشت.

این کار اپل مصداق بارز «مشکل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - را به وجود بیاور، راه‌حل را بفروش» است. کمپانی‌های دیگر هم پس از فروکش کردن طبع تمسخرآمیز شان، همان رویه اپل را پیش گرفته و شارژر را از جعبه‌های گوشی‌های خود حذف کردند. شاید این تنها روندی در سال ۲۰۲۰ باشد که دوست نداریم در سال‌های بعدی هم ببینیم.

۲) فراگیر شدن 5G

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان  استان خراسان

سال ۲۰۲۰ سالی بود که 5G رنگ و بویی واقعی به خود گرفت. البته این را اپل و اپراتور ورایزن می‌گویند. ما پیش از این در سال ۲۰۱۸ هم تست نسل پنجم شبکه موبایل در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - کره جنوبی را دیده بودیم. اما به عقیده بسیاری از کاربران و کمپانی‌ها، سالی که گذشت آغازگر فراگیری 5G - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - در جهان بود.

حتی در خود ایران نیز ایرانسل چندین سایت 5G را راه‌اندازی کرده و خود ما هم در تست‌های خود توانستیم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - به سرعت ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه برسیم. از آن طرف گوشی‌های ارزان‌تری با پشتیبانی از این تکنولوژی از راه رسیده‌اند و به نظر می‌رسد که بالاخره این تکنولوژی دارد به اوج پتانسیل خود نزدیک می‌شود.

۱) رقابتی شدن گوشی‌های میان‌رده

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان  استان خراسان

مهم‌ترین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - اتفاقی که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - در سال ۲۰۲۰ برای دنیای موبایل افتاده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - است، رقابتی شدن گوشی‌های میان‌رده است. کمپانی‌های بسیاری توانسته‌اند گوشی‌های میان‌رده‌ای را وارد بازار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - کنند که پا به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - پای پرچمداران حرکت کرده و بیشتر ویژگی‌های آن‌ها را با قیمتی بسیار مقرون به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - صرفه‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از وان پلاس - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - نورد گرفته تا سری A سامسونگ و گوشی‌های میان‌رده شیائومی همه توانسته‌اند با قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر در اختیارمان قرار دهند. خصوصا برای ما ایرانی‌ها با این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر خراسان استان خراسان - وضعیت بازار موبایل.

نظر شما چیست؟ آیا اتفاقات مهم دیگری در دنیای موبایل در سال ۲۰۲۰ رخ داده که ما به آن اشاره نکرده‌ایم؟ نظرتان را حتما با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone