🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12657.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی شیائومی با پشتیبانی از لایتنینگ رونمایی شد

شیائومی از پاوربانک جدید «IDMIX P10 Pro» با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی، مجهز به پورت لایتنینگ و قیمت ۳۱ دلار در چین رونمایی کرد. پس از آنکه اپل گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ ...

شیائومی از پاوربانک جدید «IDMIX P10 Pro» با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی، مجهز به پورت لایتنینگ و قیمت ۳۱ دلار در چین رونمایی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - کرد.

پس از آنکه اپل گوشی‌های هوشمند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - سری آیفون ۱۲ را به بازار عرضه کرد و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی را نیز ارائه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - داد،‌ بسیاری از تولیدکنندگان، به سرعت وارد توسعه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - فناوری شارژ سریع برای چنین دستگاه‌هایی شدند. شیائومی نیز به این فهرست پیوسته است.

فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی اپل می‌تواند آیفون ۱۲ را در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند. پاور بانک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - جدید، علاوه بر پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی اپل، ‌از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی SCP هواوی نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس

پاور بانک جدید «IDMIX P10 Pro» با دریافت گواهینامه MiFi، مجهز به پورت ورودی لایتنینگ است و همچنین دارای پورت USB Type-C ورودی و خروجی است. ضخامت پاور بانک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - جدید تنها ۱۲.۸ میلی‌متر است و از نظر طراحی ظاهری، دارای انحناهای ارگونومیکی در دو طرف - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - است. قسمت جلوی پاوربانک، نمایشگر کوچکی قرار داده شده که ظرفیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - باقیمانده پاوربانک را در هر لحظه نشان می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس

مشخصات پاوربانک جدید شیائومی به شرح ذیل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - است:

ابعاد ۱۴۲ در ۷۰ در ۱۲.۳ میلی  متر
وزن ۱۹۷.۳ گرم
ظرفیت نامی ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت - ۳.۸ ولت
رنگ سبز و مشکی

 

پاور بانک جدید شیائومی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی که دارد،‌ می‌تواند همزمان - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - دو دستگاه را شارژ کند. براساس ادعای شیائومی، این پاوربانک قادر است گوشی آیفون ۱۲ - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - را تا ۳.۱ مرتبه، گوشی هوشمند هواوی P40 را تا ۱.۸ مرتبه و گوشی‌های هوشمند شیائومی می ۱۰ را تا ۱.۷ مرتبه شارژ کند.

با تغییرات گوشی های هوشمند، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر شیراز استان فارس - تولید کنندگان محصولات جانبی نیز در تلاش هستند تا بتوانند مطابق با همان تغییرات، مشخصات فنی لوازم جانبی از جمله پاور بانک ها را تغییر بدهند و کارایی محصولات خود را بهبود ببخشند. به همین دلیل شیائومی نیز جدیدترین پاوربانک خود یعنی IDMIX P10 Pro را با توجه به نیاز کاربران و فناوری  شارژ سریع معرفی کرده است تا بتواند به نیاز کاربران پاسخگو باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا یک سوالی دارم شما دور و بر مینو کشوری شیراز کولر گازی توشیبا RAS-24EKH-AR هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در مینو کشوری شهر شیراز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر موژان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها سایت ***** کولر گازی توشیبا RAS-22S3KV-E شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone