🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19962.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی پاناسونیک از پارتیشن ۸۳۵ دلاری؛ شبیه‌سازی فضای شرکت در خانه

دورکاری برای عده‌ای از کاربران خوشایند نیست چون به قول آنها اتمسفر خاص فضای شرکت با کار کردن از خانه لمس نمی‌شود. پاناسونیک برای این دسته از افراد از میز و پارتیشن جدیدی رونمایی کرده ...

دورکاری برای عده‌ای از کاربران خوشایند نیست چون به قول آنها اتمسفر خاص فضای شرکت با کار کردن از خانه لمس - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان - نمی‌شود. پاناسونیک برای این دسته از افراد از میز و پارتیشن جدیدی رونمایی کرده که محیط اداره را در خانه شبیه سازی می‌کند.

به گفته پاناسونیک پارتیشن جدید این شرکت که Komoru نام دارد، فضای نیمه خصوصی در حدود یک متر مربع را در اختیار کاربر قرار داده و سوار کردن آن نیز راحت است. این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان - محصول حدوداً ۱۲۰ سانتی متر ارتفاع دارد و دیواره چوبی آن قابلیت نصب از هر دو طرف را داشته و به لطف تعبیه سوراخ‌های کوچک می‌توان تابلو، کیف، هدفون و غیره را روی آن نصب کرد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان

پاناسونیک می‌گوید پس از نظرسنجی از هزار نفر متوجه شده که بیش از نیمی از آنها کار کردن در اتاق پذیرایی را ترجیح می‌دهند. پاناسونیک با توجه به این مورد Komoru را ساخته که به خاطر ابعاد کوچک تقریباً در همه خانه‌ها جا می‌شود. علاوه بر این به کاربران کمک می‌کند تا از شلوغ شدن اتاق پذیرایی و شلخته به نظر رسیدن آن جلوگیری کرده و در واقع میز کار را از بقیه زندگی جدا کنند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان

Komoru برای افرادی که می‌خواهند برای مدت زمان کوتاه از اعضای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان - خانواده یا هم اتاقی‌ها خلاص شوند نیز کاربردی به نظر می‌رسد. می‌توان اتاق پذیرایی منزل را با این پارتیشن چوبی جمع‌وجور پر کرد و محیط اداره را به طور کامل در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان - منزل شبیه سازی نمود.

این محصول از ماه آینده میلادی با قیمت ۸۳۵ دلار فقط در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر بانه استان کردستان - ژاپن روانه بازار خواهد شد اما از آنجا که حالا بسیاری از مردم دنیا به خاطر کرونا مجبور هستند از خانه کار کنند، هیچ بعید نیست در کشورهای دیگر نیز روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone