🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19971.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل با الهام از ایرپاد پرو شارژدهی آیفون‌های آینده را افزایش می‌دهد

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل قصد دارد با الهام گیری از فناوری کوچک سازی قطعات که در ایرپاد پرو به کار رفته، بردهای چاپی آیفون‌های 5G آینده را کوچک‌تر کرده و استفاده از باتری حجیم‌تر ...

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل قصد دارد با الهام گیری از فناوری کوچک سازی قطعات که در ایرپاد پرو به کار رفته، بردهای چاپی آیفون‌های 5G آینده را کوچک‌تر کرده و استفاده از باتری حجیم‌تر را امکان پذیر کند.

به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان - گزارش TechRadar اپل قصد دارد آیفون‌های 5G آینده را با الهام از ایرپاد پرو با استفاده از قرار دادن مدارهای مجتمع درون پکیج‌های کوچک (System in Package) و بردهای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان - چاپی انعطاف پذیر ساخته و آنها را جایگزین بردهای سخت و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان - بزرگ فعلی کند. این گزارش با پیش بینی «مینگ-چی کو» تحلیلگر باسابقه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان - مسائل مربوط به اپل مطابقت دارد. او نیز مدعی شده است که استفاده از فناوری SiP و بردهای چاپی کوچکتر فضای مورد نیاز برای بکارگیری باتری‌های حجیم‌تر را فراهم می‌کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان

به کمک فناوری System in Package چندین مدار مجتمع و قطعات وابسته به آنها درون یک پکیج قرار می‌گیرند و دیگر نیازی به قرار دادن قطعات مختلف روی یک برد چاپی بزرگ نیست. به عبارت دیگر این فناوری به سازندگان لوازم برقی اجازه می‌دهد تا محصولات را کوچکتر کنند. اپل از همین فناوری در ایرپاد پرو استفاده کرده و حال قصد دارد از آن در آیفون‌های آینده استفاده کند.

آنطور که منبع گزارش می‌کند، اپل از فناوری SiP در آیفون ۱۲ که شهریور یا مهر سال جاری معرفی می‌شود استفاده نکرده، اما ممکن است ایرپاد ۳ از این فناوری بهره مند شود. «کو» - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان - پیش بینی می‌کند که ایرپاد ۳ با استفاده از این فناوری با ابعاد کوچکتر به بازار عرضه خواهد شد.

ایرپاد پرو به لطف بهره مندی از فناوری SiP ابعاد کوچکتر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنقر استان کردستان - و ساقه کوتاه تری نسبت به ایرپاد دارد و این در حالیست که از قابلیت حذف نویز فعال و نسخه جدید فناوری دالبی اتموس برخوردار است که به ژیروسکوپ داخلی و شتاب‌سنج نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone