🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19980.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بازی‌های موبایل ایرانی که گرافیک بالایی دارند

مقاله بهترین بازی گرافیکی اندروید در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹ بروزرسانی شده است گرافیک بالا و بازی‌های ایرانی؛ دو کلمه‌ای که شاید تا چند سال گذشته آن‌قدرها کنار هم جور در نمی‌آمدند ولی با پیشرفت بازارِ ...

مقاله بهترین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بازی گرافیکی اندروید در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۹ بروزرسانی شده است

گرافیک بالا و بازی‌های ایرانی؛ دو کلمه‌ای که شاید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - تا چند سال گذشته آن‌قدرها کنار هم جور در نمی‌آمدند ولی با پیشرفت بازارِ بازی‌های گوشی در ایران و ورود بازیسازان بیشتر، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - حالا بازی‌هایی می‌بینیم که توانسته‌اند آن کلیشه ذهنی «ساخته‌های ایرانی گرافیک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بالایی ندارند» را از بین ببرند.

در بهترین‌های این هفته به همین سوژه پرداخته‌ایم، چند بازی گرافیکی اندروید و iOS که توسط - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - سازندگان داخلی توسعه یافته‌اند و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - از لحاظ فنی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - موفق شده‌اند تجربه با کیفیتی را ارائه بدهند. اگر شما هم بازی‌های ایرانی دیگری می‌شناسید که می‌توانستند در لیست حضور پیدا کنند، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دریفت

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

دریفت در دورانی که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - خیلی از ریسینگ‌های ایرانی یا درگ بودند یا کلونی از Traffic Racer، سعی کرد وزنه سنگین‌تری را بلند کند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - و یکی از شرط‌های برداشتن این وزنه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - هم اهمیت بیشتر به بخش گرافیکی بود.

بازی، آسفالت را به عنوان منبع الهامش هدف قرار داد و در نتیجه این تصمیم، هر مسابقه در محیط شهری برگزار می شود و با هدف «اول شدن» - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - پا به میدان رقابت ها می‌گذارید.

حالا اسمِ بازی که دریفت است کجای این مسابقات جا دارد؟ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - در جریان رانندگی می‌توانید با دریفت کردن نیتروژن بیشتری به دست بیاورید و راه خود را برای پیروزی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - هموارتر کنید.

از آن صحنه‌های پرزرق و برق آسفالت خبری نیست اما دریفت در قالب همین محیط خلوت‌ترش نسبت به نمونه‌های معروف خارجی باز توانسته رانندگی را به شکلی زیبا و جذاب به تصویر بکشد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

دریفت

سازنده: استودیوی پاییزان قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 116 مگابایت زبان:

هادس 2

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

یکی از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - چالش‌هایی که معمولا سازندگان داخلی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کم نگه داشتن حجم بازی‌ها است. چون سابقه نشان داده مخاطبین ایرانی خیلی علاقه‌ای به بازی‌های حجیمِ ایرانی نشان نمی‌دهند.

بازی گرافیکی هادس 2 یکی از استثنائاتِ این قضیه است. بازی یکی از حجیم‌ترین اپ‌های ساخته شده توسط سازندگان ایرانی به شمار می‌آید و همزمان توانسته به محبوبیت زیادی بین کاربران برسد. آن هم به خاطر گرافیک خیلی خوبی که نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی دارد.

بازی هرچند در زمینه گیم پلی بی‌نقص نیست اما در نیمه پرِ لیوانش، یک فضای بصری چشم نواز دارد که باعث می‌شود بازیکن با وجود مشکلات بخش شوتینگ و مخفی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - کاری همچنان به ادامه تجربه هادس 2 کنجکاو باشد.

در بررسی که سال گذشته از بازی نوشتیم، مهدی پیغامی نسب سازنده اثر تایید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - کرد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - که هادس 3 هم ساخته خواهد شد. البته اینکه بازی چه زمانی به بازار می‌آید هنوز مشخص نشده است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

هادس 2

سازنده: مهدی پیغامی نسب قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 189 مگابایت زبان:

پسرخوانده

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آنلاین است

هرچه‌قدر بازارِ نقش آفرینی‌های گروهی در مارکت‌های خارجی داغ است - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - و هنوز هم تنورش سرد نشده اما در ایران این سبک آن‌قدرها بین سازندگان محبوبیت ندارد و تنها پسرخوانده به عنوان پرچمدار این سبک در بازار داخل می‌تازد.

شاید یکی از دلایلش اهمیتی باشد که سازنده در این بازی‌ها باید به گرافیک بدهد. طراحی این همه شخصیت با قدرت‌های مختلف و انیمیشن‌های گوناگون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - برای اینکه آن کشمکشِ گروهی جذاب‌تر به نظر برسد مشخصا کار ساده‌ای نیست.

پسرخوانده توانست به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - این مرحله برسد و بازی نه فقط از بُعد هنری، بلکه در زمینه فنی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. از دیدگاه گیم پلی اثرِ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - استودیوی پاییزان یک نقش آفرینی کارتی است.

قبل از رفتن به میدان نبرد می‌توانید از بین شخصیت‌های مختلف - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - که به دسته‌های تانک، پشتیبان و هجومی تقسیم می‌شوند سه عدد را انتخاب کرده و با حریف آنلاین بجنگید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

پسرخوانده

سازنده: پاییزان قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - عامل: iOS و اندروید حجم: 295.1 / 83 مگابایت زبان:

جنگ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - زرهی

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

جنگ زرهی با فیلتری که به دوربین بازی داده، با یک تیر دو نشان زده است؛ این کاهشِ فضای دید کاربر و تاریکی دور صفحه هم باعث شده‌ کمبودهای گرافیکی کمتر به چشم بیایند و هم مخاطب بیشتر حس بودن درون یک تانک را احساس کند.

در نتیجه این تصمیمی که سازنده گرفته و البته به‌خاطر حضور یک گیم پلی سرگرم کننده، جنگ زرهی با وجود مشکلاتش بهترین اپِ تانکی بازار داخل حساب می‌آید که گرافیک جذابی هم دارد. در هر مرحله از بازی گرافیکی جنگ زرهی دشمنان از نقطه‌های مختلف محیط حمله می‌کنند.

بنابراین بازیکن در تانکی که هست باید آن‌ها را نشانه گرفته و از بین ببرد. مشابه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بقیه اکشن‌های این سبک با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - پیشروی و گرفتن سکه می‌توانید قابلیت‌های جدیدی برای تانک آزاد کنید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

جنگ زرهی (تانک ایرانی)

سازنده: پلاس ناین گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 60 مگابایت زبان:

سلحشوران

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آنلاین است

شخصیت‌هایی با سیستم مبارزات و انیمیشن‌های خودشان در حالی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - که نبردها هم باید روان و بالانس باشند، به خاطر چالش‌های پیاده سازی همین ایده‌ها سازندگان کمی به سراغ سبک فایتینگ روی گوشی رفته‌اند.

باران رویا با سلحشوران یکی از استودیوهایی است که تصمیم گرفت این ریسک را بکند و هرچند نتیجه نهایی از چیزی که انتظار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - می‌رفت فاصله داشت اما - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - به عنوان اولین فایتینگِ ایرانی گوشی که دیده شد، اگر از مشکلاتش چشم پوشی کنیم می‌شود از تجربه‌اش لذت برد.

مشابه بقیه فایتینگ‌ها در سلحشوران دو مبارز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و می‌جنگند. حالا بازیکن با استفاده از حرکت‌هایی که بازی در اختیارش گذاشته و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - البته می‌توانستند متنوع‌تر باشند، باید سعی کند پیروز از میدان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - نبرد بیرون بیاید.

بد نیست این نکته را هم بدانید که استودیوی باران یک نسخه فرعی از سلحشوران به اسم «نجات قلعه» ساخته که البته سبکی کاملا متفاوت با قسمت قبلی خودش دارد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

سلحشوران

سازنده: باران رویا قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 99 مگابایت زبان:

دنده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - دو ترافیک

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

بعد از ساخت دنده دو، استودیوی آرکا گیمز این مجموعه را با چند بازی دیگر گسترش داد: «دنده دو ترافیک» و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - «دنده دو کلاسیک» که هر دو از لحاظ گرافیکی جزو شاخص‌های بازارِ موبایل داخل هستند اما ترافیک را انتخاب کردم، آن هم به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - خاطر گیم پلی متفاوت‌ترش.

برخلاف دنده دو درگ و کلاسیک که هر دو درگ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - ریسینگ هستند نسخه ترافیک با الهام از Traffic Racer، تغییرِ نمای دوربینش و البته اضافه کردن ماشین‌های ایرانی سعی کرد تجربه‌ای متفاوت‌تر در مجموعه ارائه بدهد.

همین تغییر نمای دوربین باعث شد تا بازیکن اشراف بیشتری به محیط داشته باشد و در نتیجه به‌خاطر سبک هنری دنده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - دوها، سازنده مجبور بود با یک گرافیک فنی مناسب المان‌هایی که بازیکن می‌دید را جذاب‌تر به نمایش بگذارد.

دنده دو ترافیک نه کاملا ولی تا حد خوبی به این نقطه رسید و به یکی از معدود ریسینگ‌هایِ ایرانی الهام گرفته از Traffic Racer با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - دوربینِ پیش فرض از پشتِ ماشین تبدیل شد که گرافیک خوبی دارد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

دنده دو : ترافیک

سازنده: ارکا گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 155 - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - مگابایت زبان:

Epic of Kings

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - است

شاید Epic of Kings را بتوانیم ناشناخته‌ترین بازی معروف ایرانی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بین بازیکن‌های ایرانی بنامیم. چون برخلاف تمام عناوین لیست، استودیوی Dead Mage ساخته خود را برای مارکت های داخلی عرضه نکرد.

بنابراین تنها از روی گوگل پلی یا اپ استور می‌توانید دست به تجربه این عنوان بزنید. حالا Epic of Kings چی هست؟ بازی می‌توانیم به نوعی ادامه گرشاسپ به حساب بیاوریم.

Dead - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - Mage که با ساخت گرشاسپ برای پی سی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - و موفقیت های زیادش با شمشیر تاریکی تجربه زیادی به دست آورده بود، تصمیم گرفت با الهام - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - از Infinity Blade - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - یک تجربه مشابه اما جذاب را روی دیوایس های اندرویدی به بازیکن ها هدیه بدهد.

نتیجه نهایی به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - اندازه چیزی که تصور می‌شد سرگرم کننده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - نبود ولی Dead Mage حداقل برای بخش فنی عنوانش سنگ تمام گذاشت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - و جدا از بعضی مشکلات، یک بازی گرافیکی جذاب ارائه داد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

Epic - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - of Kings

سازنده: Dead Mage قیمت: ورژن اندروید 0.99 دلار / ورژن آی او اس 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 917 مگابایت زبان:

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

هر جا که سخن از بهترین‌ها است، نام «شمشیر تاریکی» می‌درخشد؛ اینجا هم که داریم از بهترین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بازی های گرافیکی اندروید و iOS ایرانی حرف می زنیم. بنابراین مگر می‌شود اسمی از بازی تحسین شده فن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - افزار نبریم؟

بازی گرافیکی شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور که با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - نام Shadow Blade Reloaded آن را می‌شناسیم، به عنوان نسخه گسترش یافته Shadow Blade نینجای داستان را به یک ماجراجویی جدید فرستاد.

با وجود گیم پلی خوب و طراحی استثنایی مرحله‌ها که تاثیر زیادی روی موفقیت‌های این عنوان داشتند، نباید از گرافیک بگذریم که موجب شد حس بودن در نقش یک نینجا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - و محیط های شرقی را بازیکن‌ها به خوبی درک کنند.

جدا از از اینکه انیمیشن‌های روان شخصیت اصلی داستان و رنگ بندی زیبای محیط‌ها هم باعث شدند تا بخش بصری - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بازی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - جذاب‌تر خودش را نشان بدهد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور

سازنده: فن افزار قیمت: 6000 تومن دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1400 / 341.5 مگابایت زبان:

تیزبال

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

راستش را بخواهید تمام بازی‌های استودیوی پارسیس گیمز از لحاظ فنی پیشرو بوده‌اند و از بهترین‌ها هستند اما در نهایت تصمیم بر این شد تا بازی گرافیکی تیزبال به نمایندگی از آن‌ها انتخاب شود.

چرا؟ چون آخرین ساخته پارسیس گیمز را می‌توانیم از معدود بازی های ایرانی بنامیم که قابلیت رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی را دارد و حتی در بخش‌هایی می‌تواند از بعضی از آن‌ها جلو بزند.

از طراحی هواپیماها و انیمیشن‌های خوب حرکت آن‌ها بگیرید تا نورپردازی مناسب که همگی کنار هم آخرین ساخته استودیوی پارسیس گیمز را به یکی از بهترین بازی های گرافیکی ایرانی تبدیل کرده‌اند.

همچنین در کنار این ویژگی‌های مثبت، پارسیس گیمز برای گوناگونی منطقه‌ها هم سنگ تمام گذاشته و به طور کلی قابلیت استفاده از شش نقشه در این بازی گرافیکی دارید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

تیزبال

سازنده: پارسیس گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 113.7 مگابایت زبان:

دنده دو درگ

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آنلاین است

در یک دوره‌ای فن افزار به عنوان ناشر چندین بازی موبایل را در مارکت‌های داخلی منتشر کرد و «دنده دو» یکی از محبوب‌ترین‌های آن‌ها بود که البته الان حق انتشارش را خود سازنده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - به دست آورده است.

دنده دو همان چیزهایی که از یک درگ ریسینگ می‌خواهیم را دارد. شخصی سازی‌های گوناگون، گرافیک عالی، صداگذاری خوب ماشین‌ها و البته عرضه آپدیت‌های مختلف از سوی توسعه دهنده.

این نکته را اضافه کنم «دنده دو کلاسیک» که بالاتر اشاره‌ای کوتاه به آن شد، همین گیم پلی دنده دو درگ را دارد اما با این تفاوت که در آن ماشین‌های قدیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

دنده دو

سازنده: آرکاگیمز قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 179 مگابایت زبان:

41148

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

  • بازی آفلاین است

همانند شمشیر تاریکی، ساخته مهدی فنائی هم پای ثابت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - لیست «بهترین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بازی های ایرانی» است. عنوانی ماجراجویی که شاید بیشتر از دیدگاه گرافیک هنری، رنگ بندی خاص و اتمسفر استثنایی خود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - مورد توجه بازیکن ها قرار گرفته باشد.

ولینباید اهمیت بخش فنی روی این قسمت را نادیده بگیریم که هر دوی آن ها کنار هم باعث شده‌اند تا بازیکن یک تجربه فراموش نشدنی را به خودش هدیه بدهد.

41148 با اختلاف زیاد بهترین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران - بازی ماجراجویی ایرانی روی موبایل است که قسمت چهارم آن توانست سومین بازی سال ۹۵ از دیدگاه دیجیاتو نام بگیرد؛ واقعا همچنان دست به تجربه آن نزده‌اید؟

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

41148

سازنده: مهدی فنائی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.5 مگابایت زبان:
تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

41148:2

سازنده: مهدی فنائی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14.5 مگابایت زبان:
تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

41148:3

سازنده: مهدی فنائی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:
تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نور استان مازندران

41148:4

سازنده: مهدی فنائی قیمت: 5000 هزار تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone