🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19972.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فاز اول ابر رایانه بومی «سیمرغ» تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

پژوهشگاه ارتباطات با همکاری دانشگاه امیرکبیر و بخش خصوصی در حال طراحی ابر رایانه‌ای به نام سیمرغ است که می‌خواهد نیازهای پردازشی شبکه ملی اطلاعات را تامین کند. مدیر پروژه این ابر رایانه در گفتگویی ...

پژوهشگاه ارتباطات با همکاری دانشگاه امیرکبیر و بخش خصوصی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - در حال طراحی ابر رایانه‌ای به نام سیمرغ است - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - که می‌خواهد نیازهای پردازشی شبکه ملی اطلاعات را تامین کند. مدیر پروژه این ابر رایانه در گفتگویی اعلام کرده تا پایان سال فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید و دانش بومی صد درصدی در آن به کار رفته و سعی شده تا از حداکثر تجهیزات داخلی در ساخت آن استفاده شود؛ البته به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - طور دقیق اعلام نشده که چند درصد از قطعات این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - ابر رایانه بومی متشکل از تولیدات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - ملی هستند.

«احسان آریانیان» در گفتگویی که با روزنامه ایران داشته تاکید کرده که جهت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - حضور ایران در لیست کشورهای دارنده فناوری‌های پیشرفته، نیاز اساسی به سامانه‌های پردازش - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - فوق سریع و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - ابر رایانه وجود دارد که ابر رایانه سیمرغ آن را فراهم می‌کند. او هدف اصلی ابر رایانه سیمرغ را  تأمین نیازهای پردازش فوق سریع در شبکه ملی اطلاعات در دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی کشور معرفی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - می‌کند. ناگفته نماند او پیش‌تر گفته بود قرار گرفتن در بین ۱۰۰ ابر رایانه قوی دنیا از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - جمله اهداف بلندمدت این طرح است.

آریانیان درباره فاز‌های مختلف این ابر رایانه می‌گوید: «این طرح دارای فازهای ترافلاپس، پتافلاپس و اگزافلاپس است که در فاز اول قرار است به ظرفیت پردازشی حدود ۱۶۰ ترافلاپس برسیم. در فاز دوم نیز قرار است به مدل مهندسی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - و پروتوتایپ  ابر رایانه در مقیاس 5.3 پتافلاپس دست یابیم. همزمان با دستیابی به ابر رایانه در مقیاس پتافلاپس نیز - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - قرار است با برنامه‌ریزی مطالعات تحقیقاتی برای توسعه ابر رایانه به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - مقیاس اگزافلاپس و سپس رسیدن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - به فناوری‌های نسل‌های آتی رایانش فوق سریع در طرح ابر رایانه سیمرغ دست پیدا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - کنیم.»

به گفته مدیر این طرح تا پایان سال فاز اول با کمک سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام خواهد شد اما برای افتتاح فازهای بعدی که رسیدن به مرحله پتافلاپس و اگزافلاپس است باید منابع مالی به موقع تأمین شود. او با اشاره به ۱۴ ابر رایانه‌ای که هم‌اکنون در کشور وجود دارد می‌گوید قوی‌ترین ابر رایانه موجود در کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار دارد که با توان پردازشی حدود 42.5 - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - ترافلاپس با استفاده از پردازنده‌های اصلی مبتنی بر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - CPU در حال سرویس دهی است: «البته - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - خیلی کندتر (1500 برابر) از ابر رایانه‌های قوی دنیا است.»

آمریکا، چین و ژاپن برای داشتن عنوان‌های برتر در حوزه داشتن ابر رایانه رقابت می‌کنند و ایران نیز با داشتن ابر رایانه سیمرغ در فهرست کشورهای دارای این فناوری جای می‌گیرد. آریانیان می‌گوید تحریم‌ها با اینکه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - در ساخت این دستگاه تاثیر داشته اما مانع از تحقق کار آنها نشده است:

«از آنجایی که ابر رایانه، یک فناوری و کالایی استراتژیک و راهبردی محسوب می‌شود، بنابراین تحریم‌ها در راه‌اندازی ابررایانه بی‌تأثیر نبوده است و یکی از ریسک‌های اصلی این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - طرح است، ولی این امر باعث نشده که دست از کار بکشیم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - آنجایی که رویکرد وزارت ارتباطات تبدیل تهدید تحریم به فرصت است از این‌رو به درون زایی توجه ویژه‌ای کرده تا وابستگی‌ها را در حوزه زیرساخت کاهش دهد. از سوی دیگر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با همکاری و کمک بخش خصوصی و تمام دستگاه‌های دولتی کشور، تمام توان خود را جهت پیش‌بینی راهکارهای لازم برای مواجهه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - با تحریم‌ها و دستیابی به اهداف سرلوحه خود قرار داده است.»

گفتنیست در این طرح بیش از ۵۰ نفر از فارغ‌التحصیلان مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - رشته‌های مختلف فنی-مهندسی (مانند برق، کامپیوتر، صنایع و فناوری اطلاعات) برای طراحی و راه‌اندازی فعالیت دارند.

در این طرح وظایفی شامل پژوهش و طراحی، مدیریت اجرای زیرپروژه‌ها، پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی اجزای طرح به دانشگاه صنعتی امیرکبیر سپرده شده است. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - از سوی دیگر قرار است بخش خصوصی علاوه بر سرمایه گذاری، در شناسایی انتظارات و نیازهای کشور، دقیق‌سازی محدوده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر آمل استان مازندران - طرح، مشارکت در اجرای فعالیت‌ها و پروژه­ ها و زیرپروژه‌ها، ، تأمین و تدارک تجهیزات، مشارکت در پیاده‌سازی، مشارکت در طراحی، پشتیبانی، توسعه و بهره برداری، مشارکت در بازاریابی و عرضه خدمات و در نهایت بهره‌برداری از سرویس‌های سامانه ابر رایانه سیمرغ به این طرح کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر به‌آیین نوشته شده درتاریخ 1402/03/31
تعمیرچی شهرک مروارید آمل هم تعمیرات داره.
پاسخ: بله در شهرک مروارید شهر آمل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر راز نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با احترام ، یکی از خرابی های رایج کولر گازی ایوولی EVCIS-36K-J عدم تولید سرمای کافی توسط دستگاه است. برای تعمیر این خرابی در شهر آمل منطقه روستای کارچی کلا ، ابتدا باید مطمئن شوید که فیلتر هوا خود را بررسی کرده اید و آن را تمیز کرده اید. همچنین ، بررسی کنید که واحد داخلی و خارجی دستگاه شما خنک است ، زیرا بیشترین بار خرابی در این قسمت ها رخ می دهد. در صورت لزوم ، با توجه به نوع خرابی ، باید تعمیرات لازم انجام شود که بهتر است توسط تعمیرکاران مجرب و صالح انجام شود. با تشکر از توجه شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone