🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19960.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات صدها میلیون کاربر اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب

محققان امنیتی اخیرا موفق به کشف یک دیتابیس شده‌اند که شامل اطلاعات جمع‌آوری شده از طریق «وب اسکریپنگ» ۲۳۵ میلیون کاربر اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب می‌شود. وب اسکرپینگ یک روش خودکار است که برای ...

محققان امنیتی اخیرا موفق به کشف یک دیتابیس شده‌اند که شامل اطلاعات جمع‌آوری شده از طریق «وب اسکریپنگ» ۲۳۵ میلیون کاربر اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب می‌شود.

وب اسکرپینگ یک روش خودکار است که برای جمع آوری - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - اطلاعات از سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که چنین اقدامی قانونی محسوب می‌شود، شبکه‌های اجتماعی دست به چنین کاری نمی‌زنند چرا که حریم شخصی و اطلاعات کاربران در معرض خطر قرار می‌گیرد.

یک محقق امنیتی به نام «باب دیاچنکو» اوایل ماه جاری میلادی سه کپی یکسان از دیتابیس افشا شده را کشف کرده است. پس از بررسی این دیتابیس، دیاچنکو و تیم آن به این موضوع پی می‌برند که این دیابیس به یک کمپانی به نام «Deep Social» تعلق دارد که عملیات‌های خود را متوقف کرده است.

زمانی که این تیم خواستار ارتباط با این شرکت شد، درخواست آن‌ها به یک کمپانی هنگ کنگی به نام «Social Data» منتقل شد. در حالی که این شرکت هرگونه ارتباط با Deep Social را تکذیب کرد، از این رخنه اطلاعاتی باخبر بوده و توانسته با استفاده از پسورد از آن‌ها حفاظت کند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان

در ایمیلی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - که Social Date برای دیاچنکو ارسال کرده، این شرکت سعی کرده از اقدامات خود دفاع کند و همچنین به این موضوع اشاره کند که اطلاعات مورد حمله سایبری قرار نگرفته‌اند:

«اطلاعات هک نشده‌اند و افراد می‌توانند آزادانه به آن‌ها دسترسی پیدا کنند که باهم متفاوت هستند. هرکسی می‌تواند به افرادی که ایمیل و اطلاعات تماس خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌‌دهند، دسترسی پیدا کنند و وجود این دیتابیس باعث چنین موضوعی نمی‌شود. - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - شبکه‌های اجتماعی اطلاعات کاربران را در معرض خطر قرار می‌دهند. افرادی که نمی‌خواهند اطلاعات خود را در اختیار دیگران - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - قرار دهند، باید آن‌ها را پرایوت کنند.»

دیاچنکو و تیم وی سه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - کپی یکسان از این دیتابیس را در سه آدرس جداگانه IPV6 شناسایی کرده‌اند. از میان نزدیک به ۲۳۵ میلیون پروفایل این سرویس‌ها، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۹۱ میلیون آن مربوط به اینستاگرام، ۴۲ میلیون مربوط به تیک تاک و - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - ۴ میلیون مربوط به یوتیوب بوده است. این اطلاعات شامل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر چمخاله استان گیلان - نام پروفایل، نام واقعی، عکس پروفایل، سن، جنسیت و وضعیت نامزدی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سبزپری نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
تعمیرچی طرفای رودخانه سالور چمخاله کار انجام میده
پاسخ: بله در رودخانه سالور شهر چمخاله خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone