🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19979.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شورای پول و اعتبار با صدور کیف پول الکترونیکی موافقت کرد

شورای پول و اعتبار (از ارکان اصلی بانک مرکزی کشور) به منظور تسهیل در جریان مبادلات خرد، با صدور کیف الکترونیکی پول از طریق بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی بر اساس ضوابط راهبردی و نظارتی ...

شورای پول و اعتبار (از ارکان اصلی بانک مرکزی کشور) - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - به منظور تسهیل در جریان مبادلات خرد، - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - با صدور کیف الکترونیکی پول از طریق بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی بر اساس ضوابط راهبردی و نظارتی که توسط - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - بانک مرکزی تهیه و ابلاغ خواهد شد، مشروط بر آنکه منجر به خلق پول نشود، موافقت کرد.

در هزار و دویست و نود و نهمین جلسه شورای پول، موافقت شد تا بانک‌ها و موسسات اعتباری بتوانند کیف الکترونیک پول صادر نمایند. کیف پول الکترونیکی  به یک دستگاه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - الکترونیکی (که امروزه در قالب یک سرویس آنلاین ارائه می‌شود و نه دستگاه فیزیکی) گفته می‌شود که به شخص این امکان را می‌دهد تا تراکنش الکترونیکی خود را به وسیله آن انجام دهد؛ تراکنشی که می‌تواند شامل خرید اقلام از یک فروشگاه به صورت آنلاین و یا پرداخت‌های خرد بر بستر اینترنت باشد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان

این سرویس به شرکت‌ها و اشخاص اجازه می دهد با گوشی و استفاده از کد QR به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - صورت امن تراکنش مالی انجام دهند.

گفتنیست اولین کیف پول الکترونیکی در ایران، در اواسط دهه هفتاد شمسی وسط بانک ملت با عنوان کیف پول سوخت پیاده سازی شد. این کیف پول - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - به صورت آفلاین در جایگاه سوخت قابل استفاده بود و در حال حاضر - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - هم هنوز فعالیت می‌کند.

ابزار کیف پول می‌تواند پرداخت با امنیت و سرعت بالاتری را انجام دهد اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که مصوبه جدید شورای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - پول و اعتبار کشور که مربوط به مبادلات خرد است دقیقا چه نوع مبادلات و با چه ارزش ریالی را در نظر گرفته است. باید تا زمان صدور رسمی این مصوبه صبر کرد تا جزییات بیشتری از آن منتشر شود اما ناگفته نماند  اساس کیف پول الکترونیک برای تراکنش‌های خرد و مبالغی پایین است و با توجه به موافقت بانک مرکزی برای مبادلات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - خرد به نظر می رسد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سیاهکل استان گیلان - که در گام اول تراکنش‌های مالی زیر صد هزار تومان که نیازی به رمز پویا ندارند در این حیطه فعال شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone