🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19963.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

خلبان F-16 در نبرد هوایی شبیه سازی شده از هوش مصنوعی شکست خورد

هوش مصنوعی موفق شد خلبان جنگنده F-16 را در یک نبرد هوایی شبیه سازی شده شکست دهد. آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا یا به اختصار «دارپا» رقابتی به نام AlphaDogfight Trial با حضور شرکت‌های ...

هوش مصنوعی موفق شد خلبان جنگنده F-16 را در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان - یک نبرد هوایی شبیه سازی شده شکست دهد.

آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا یا به اختصار «دارپا» رقابتی به نام AlphaDogfight Trial با حضور شرکت‌های مختلف برگزار کرده که در آن توانایی هوش مصنوعی در نبرد هوایی شبیه سازی شده سنجیده می‌شود. در این مسابقه فقط باید از مسلسل دماغه هواپیما برای سرنگون کردن حریف استفاده می‌شد.

پس از اتمام رقابت هوش مصنوعی در برابر هوش مصنوعی، نوبت به آزمایش هوش مصنوعی در برابر خلبان رسید و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان - هوش مصنوعی شرکت Heron Systems موفق شد خلبان جنگنده F-16 را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد. کارشناسان می‌گویند توانایی «مافوق انسانی» این هوش مصنوعی در هدف - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان - گیری سبب برتری آن در نبرد هوایی تن به تن شد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان

پیشرفت در توسعه هوش مصنوعی خلبان به لطف استفاده از یادگیری عمیق تقویتی (DRL) بوده است که هوش مصنوعی را برای انجام یک وظیفه مشخص بارها و بارها در محیط مجازی آموزش می‌دهد.

یکی از نکات جالب توجه رقابت این بود که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان - هوش‌های مصنوعی در طی مسابقه اجازه استفاده از اطلاعات نبرد برای ارتقا مهارت‌ها را نداشتند که مسابقه را کمی از واقعیت دور می‌کرد. برای مثال سیستم تشخیص برخورد بین هواپیماها وجود نداشت.

توسعه دهندگان هوش مصنوعی شرکت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان - Heron Systems پس از برنده شدن آن در مورد برخی رفتارها و حرکات پیش بینی نشده آن صحبت کردند. به گفته آنها هوش مصنوعی این شرکت قابلیت اجرا روی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان - تراشه‌های بسیار کوچک مثل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر کنگاور استان کردستان - انویدیا Tegra را دارد.

پیش از این نیز هوش مصنوعی خلبان را در نبرد هوایی شبیه سازی شده شکست داده است. تیر ماه سال ۹۵ یکی از متخصصان بازنشسته نیروی هوایی آمریکا مغلوب هوش مصنوعی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone