🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19968.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدیدی از پردازنده‌های AMD Van Gogh فاش شد؛ LPDDR5 و RDNA 2

AMD به زودی از پردازنده‌های شتاب یافته (APU) جدید از سری ون گوگ (Van Gogh) برای نوت بوک‌ها رونمایی می‌کند و حال یکی از افشاگران دنیای فناوری اطلاعات جدیدی از آنها فاش کرده است. یکی ...

AMD به زودی از پردازنده‌های شتاب یافته (APU) جدید از سری ون گوگ (Van Gogh) برای نوت بوک‌ها رونمایی می‌کند و حال یکی از افشاگران دنیای فناوری اطلاعات جدیدی از آنها فاش کرده است.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام مستعار Patrick Schur در توییتر می‌گوید پردازنده‌های ون گوگ جزوی از خانواده رایزن ۵۰۰۰ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان - خواهند بود. به گفته او پردازنده‌های شتاب یافته رایزن که جزوی از خانواده ون گوگ هستند، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان - از معماری‌های Zen 2 CPU و RDNA 2 GPU برخوردارند که در کنسول‌های نسل بعد سونی و مایکروسافت نیز به کار رفته‌اند.

آنطور که در گزارش نوشته شده پردازنده‌های شتاب یافته ون گوگ احتمالاً از معماری بهبودیافته مبتنی بر فرآیند لیتوگرافی ۷ نانومتری استفاده می‌کنند. ممکن است این معماری به خاطر بازدهی بهینه و سرعت کلاک بهتر +Zen 2 نام بگیرد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان

پردازشگر گرافیکی نیز با ریزمعماری RDNA - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان - 2 پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده است. AMD به طور تقریبی از بهبود ۵۰ درصدی عملکرد به ازای مصرف هر وات از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان - انرژی در زیرمعماری RDNA 2 خبر داده است. همچنین انتظار می‌رود پردازنده‌های شتاب یافته سری ون گوگ به منظور کاهش مشکلات مربوط به پهنای باند از حافظه LPDDR5 پشتیبانی کنند.

در ادامه گزارش آمده پردازنده‌های شتاب یافته مبتنی بر رایزن سری ون گوگ در پایین ترین پیکربندی توان طراحی گرمایی ۷.۵ وات را خواهند داشت که در بالاترین - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان - پیکربندی به ۱۸ وات می‌رسد.

تاریخ عرضه چیپ‌های جدید مشخص نشده اما گزارشا اولیه از رونمایی از آنها در اواخر سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهند. ممکن است AMD از این پردازنده‌ها در کنار خانواده رایزن 5000 Cezanne در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ رونمایی کند.

- تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تایباد استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone