🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19965.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ احتمالی رونمایی از پیکسل 5 و نسخه 5G پیکسل 4a مشخص شد

پیکسل 4a که اوایل این ماه معرفی شد قطعا گوشی پریمیوم شرکت گوگل برای سال ۲۰۲۰ نیست و این عنوان به گوشی پیکسل 5 می رسد که طبق تازه ترین خبرها در کنار نسخه 5G از ...

پیکسل 4a که اوایل این ماه معرفی شد قطعا گوشی پریمیوم شرکت گوگل برای سال ۲۰۲۰ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - نیست و این عنوان به گوشی پیکسل 5 می رسد که طبق تازه ترین خبرها در کنار نسخه 5G از گوشی پیکسل 4a تا پایان ماه سپتامبر (یعنی اوایل مهرماه) رونمایی شود.

برنامه ریزی های گوگل برای معرفی گوشی های امسالش شاید بیشتر از هر شرکت دیگری به خاطر پاندمی کرونا دستخوش تغییر و تحول شد. البته روشن است که گوگل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - به لحاظ ابعاد فعالیت سخت افزاری از دیگر تولیدکنندگان مطرح موبایل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - کوچک تر است و این قبیل بی نظمی ها در فعالیت هایش دور از انتظار نیست. در هر حال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - به نظر می رسد که اوضاع در حال عادی شدن است و دو گوشی پیکسل بعدی گوگل طبق برنامه ریزی ها ماه آینده از راه می رسند.

براساس اخبار فاش شده قبلی امکان پیش سفارش پیکسل 5 گوگل و نسخه 5G از گوشی پیکسل 4a اواسط مهرماه میسر می شود و تا به امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی این گوشی ها مطرح نشده بود. حالا جان پراسر فاش کرده که هر دوی این گوشی ها در تاریخ ۳۰ سپتامبر مصادف با ۹ مهر ماه سال جاری معرفی خواهند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - شد.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان

نکته جالب این است که گوگل تصمیم گرفته این دو گوشی را همراه با هم معرفی کند که این می تواند نشان دهنده وجود شباهت های سخت افزاری میان دو محصول یاد شده و حتی قرابت آنها به لحاظ ظاهر و طراحی باشد. طبق انتظارات هر این دوی گوشی ها احتمالا از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می برند که البته برای پرچمدار پیکسل 5 کمی ناامید کننده است.

پراسر در توییت خود حرفی از مدل XL برای - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - پیکسل 5 به میان نیاورده است هرچند در اخبار و شایعات قبلی گفته شده بود که گوگل گوشی دیگری به نام پیکسل 4a 5G XL را هم تولید کرده و حتی نشانه هایی دال بر وجود مدل - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - XL برای پیکسل 5 به چشم می خورد. در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل سیستم نامگذاری سال قبل برای گوشی های - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - خود - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شهرضا استان اصفهان - را دنبال می کند یا امسال خبری از مدل XL نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone