🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19967.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت اپ لایت‌روم تصاویر و فایل‌های برخی از کاربران را برای همیشه پاک کرد

آپدیت نسخه iOS اپلیکیشن لایت روم تصاویر و فایل‌های Preset برخی از کاربران را برای همیشه پاک کرد. ادوبی می‌گوید امکان بازیابی فایل‌های از دست رفته وجود ندارد. تعدادی از کاربران نسخه iOS اپلیکیشن لایت ...

آپدیت نسخه iOS اپلیکیشن لایت روم تصاویر و فایل‌های Preset برخی از - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - کاربران را برای همیشه پاک کرد. ادوبی می‌گوید امکان بازیابی فایل‌های از دست رفته وجود ندارد.

تعدادی از کاربران نسخه iOS اپلیکیشن لایت روم می‌گویند پس از دانلود - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - جدیدترین آپدیت این اپ تصاویر و فایل‌های Preset آنها به طور ناگهانی پاک شده است. ادوبی این مشکل را تأیید کرده و می‌گوید کاری برای اطلاعات از دست رفته نمی‌توان کرد. کاربرانی که این مشکل گریبانگیر آنها شده مشکل را - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - در توییتر، ردیت و فروم‌های دیگر مطرح کرده‌اند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان

یکی از کاربران شاکی در توییتر می‌نویسد: «در دو روز گذشته بیش از چهار ساعت با بخش پشتیبانی ادوبی صحبت کردم حالا به من می‌گویند راه حلی وجود ندارد و عکس‌هایم برای همیشه پاک شده‌اند.» او می‌گوید این مشکل زحمت‌های دو ساله او را به باد داده است. یکی دیگر از کاربران اعلام کرد ۸۰۰ عکس و فایل Preset به ارزش چند صد دلار را برای همیشه از دست داده است.

«Rikk Flohr»، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - نماینده ادوبی ضمن تأیید این مشکل از کاربران عذرخواهی کرد و گفت ادوبی آپدیت دیگری منتشر کرده تا از بروز این مشکل برای دیگر کاربران جلوگیری کند. - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - وی افزود تصاویر از دست رفته غیر قابل بازیابی هستند و بروزرسانی جدید فایل‌های کاربران را بازگردانی نمی‌کند.

ادوبی نیز پس از این مشکل با انتشار بیانیه حرف‌های نماینده این شرکت را تکرار کرد و گفت این باگ عمدتاً کاربرانی را تحت تأثیر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - قرار داده که اشتراک ادوبی Cloud را نداشته‌اند و یا تصاویر و فایل‌ها را حین دریافت بروزرسانی معیوب در فضای ابری آپلود نکرده بودند. این شرکت افزود برخی از کاربران ممکن است بتوانند فایل‌ها و تصاویر از دست رفته را از طریق بخش بکاپ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر تاکستان استان زنجان - آیفون و آیپد بازیابی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone