🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19648.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

دولت چین آمریکا را به زورگویی آشکار برای فروش تیک ‌تاک متهم کرد

بحث‌ها پیرامون تیک تاک تمامی ندارند و دونالد ترامپ می‌خواهد بایت دنس را به فروش این پلتفرم اشتراک ویدیو به یک کمپانی آمریکایی مجبور کند، اقدامی که چین آن را قلدری می‌داند. جنگ اقتصادی و ...

بحث‌ها پیرامون تیک تاک تمامی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - ندارند و دونالد ترامپ می‌خواهد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - بایت دنس را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - به فروش این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - پلتفرم اشتراک ویدیو به یک کمپانی آمریکایی مجبور کند، اقدامی که چین آن را قلدری می‌داند.

جنگ اقتصادی و تنش‌ها میان دو قدرت بزرگ جهان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - همچنان ادامه دارد و اخیرا دولت پکن نسبت به فرصت ۶ هفته‌ای دونالد ترامپ به تیک تاک از خود واکنش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - نشان داده است. دونالد ترامپ اعلام کرده که این پلتفرم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - باید تا ۲۵ شهریور به یک کمپانی آمریکایی مانند مایکروسافت فروخته شود و یا اینکه تحریم می‌شود، البته رئیس جمهور آمریکا به دنبال سهمی از این معامله است و می‌خواهد وزارت وزارت خزانه‌داری سهمی در آن داشته باشد.

به گزارش Tech Xplore، سخنگوی وزارت خارجه چین، «وانگ ونبین» چنین رفتاری را برخلاف اصول بازار و سازمان تجارت جهانی (WTO) مبنی بر شفافیت و عدم تبعیض دانسته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - و آن را یک زورگویی آشکار توصیف کرده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - است. این اپلیکیشن به علت نگرانی‌های امنیت ملی تحت بررسی رسمی دولت آمریکا قرار دارد، چرا که اطلاعات زیادی از کاربران جمع آوری می‌کند و در از نظر قانونی موظف است در صورت درخواست چین، آن‌ها را در اختیار دولت پکن قرار دهد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان

مایکروسافت و بایت دنس در حال مذاکره هستند و ترامپ برای آن‌ها مهلت درنظر گرفته، اقدامی که کم ‌سابقه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - است. رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد تیک تاک توسط یک کمپانی آمریکایی خریداری شود تا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - دیگر از نظر امنیتی مشکلی برای کاربران این کشور ایجاد نشود، اما پکن چنین اقدامی را سوءاستفاده سیاسی می‌داند.

وانگ ونبین اعلام کرده دولت واشنگتن بدون ارائه هیچگونه مدارکی، با سوءاستفاده از مفهوم امنیت ملی شرکت‌های غیر آمریکایی را سرکوب می‌کند. ونبین همچنین به این موضوع اشاره کرده که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - کمپانی‌های چینی با رعایت قوانین بین‌المللی و ایالات متحده آمریکا در حال فعالیت هستند.

در حال حاضر تیک تاک در سطح جهان ۱ میلیارد کاربر دارد و بایت دنس نمی‌خواهد این پلتفرم آسیب ببیند، به همین علت انتظار می‌رود تا تاریخ اعلام شده از سوی ترامپ، یک شرکت آمریکایی بخشی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر املش استان گیلان - از آن را خریداری کند. موسس بایت دنس، «ژانگ ییمینگ» با افزایش انتقادها درباره فروش تیک تاک به مایکروسافت، در نامه‌ای به کارکنان چینی این کمپانی اعلام کرده که هدف اصلی دولت ایالات آمریکا فروش تیک تاک نبوده، بلکه به دنبال ممنوعیت استفاده از این برنامه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone